Версия за печат

00530-2019-0036

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

67. Туризъм


Решение номер РЦУ-74 от дата 19.06.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Ж. Михайлова, Б. Николова, България 1000, София, Тел.: 02 98593298; 02 98593180, E-mail: j.mihailova@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Логистично осигуряване на 6 (шест) работни срещи/конференции в гр. София, Република България между представители на НАП и приходните администрации на Република Румъния, Република Гърция и Република Турция в рамките на проект „Подобряване на сътрудничеството и моделите за контрол в превенцията на измами, свързани с митнически режими 4200 и 4000, засягащи системата на собствени ресурси на ЕС“ по програма „Еркюл“ III на OLAF“.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Поръчката включва организиране и провеждане на 6 работни срещи/конференции на експертно ниво между Национална агенция за приходите на Република България и приходните администрации на Република Румъния, Република Гърция и Република Турция за засилване на сътрудничеството и разширяване на моделите за контрол в превенцията и разследването на нередности и измами, свързани с митнически режими 4200 и 4000, засягащи системата на собствени ресурси на ЕС, в т.ч.: • 2 работни срещи/конференции между НАП България и приходната администрация на Република Гърция. Участници за всяка от двете работни срещи/конференции: по 6 експерти от приходната администрация на Република Гърция; по 22 експерти от НАП България; по 3 експерти от Агенция „Митници“ на Република България; по 1 експерт от дирекция „Защита на финансовите интереси на Европейския съюз“ (АФКОС) към Министерство на вътрешните работи на Република България; по 1 експерт от OLAF. • 2 работни срещи/конференции между НАП България и приходната администрация на Република Румъния. Участници за всяка от двете работни срещи/конференции: по 6 експерти от приходната администрация на Република Румъния; по 22 експерти от НАП България; по 3 експерти от Агенция „Митници“ на Република България; по 1 експерт от дирекция „Защита на финансовите интереси на Европейския съюз“ (АФКОС) към Министерство на вътрешните работи на Република България; по 1 експерт от OLAF. • 2 работни срещи/конференции между НАП България и приходните администрации на Република Турция. Участници за всяка от двете работни срещи/конференции: по 3 експерти от данъчната и от митническата администрации на Република Турция; по 22 експерти от НАП България; по 3 експерти от Агенция „Митници“ на Република България; по 1 експерт от дирекция „Защита на финансовите интереси на Европейския съюз“ (АФКОС) към Министерство на вътрешните работи на Република България; по 1 експерт от OLAF.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Процедурата се провежда в рамките на проект „Подобряване на сътрудничеството и моделите за контрол в превенцията на измами, свързани с митнически режими 4200 и 4000, засягащи системата на собствени ресурси на ЕС“ по програма „Еркюл“ III на OLAF и в изпълнение на грантово споразумение №83515-BG-NRA-REG4200-4000. Проектът се изпълнява с финансовата подкрепа на Европейската служба за борба с измамите (OLAF) към Европейската комисия по програма „Еркюл“ ІІІ (HERCULE III), насърчаваща дейности в областта на защитата на финансовите интереси на ЕС.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Характерът на дейността по организиране и провеждане на работните срещи предопределя извършването им от един и същ изпълнител, с оглед по-голяма оперативност и гъвкавост. Планирано е срещите да се проведат в непродължителен срок от време, същите са взаимосвързани и следва да са организирани и проведени по идентичен начин.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 102069.84 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предвид факта, че общата прогнозна стойност на всички поръчки със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП през настоящата година в размер на 102 100 лв. е в рамките на прага по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП, за възлагане на настоящата поръчка следва да се проведе публично състезание по чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Максимално допустимата стойност по поръчката е в размер до 102 069,84 (сто и две хиляди шестдесет и девет лева и осемдесет и четири стотинки) лева без ДДС или 122483.81 (сто двадесет и две хиляди четиристотин осемдесет и три лева и осемдесет и една стотинки) лева с включен ДДС.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок, при условията на чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

19.06.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Гавраил Борисов Забуртов

VIII.2) Длъжност

главен секретар на НАП, оправомощен със заповед № ЗЦУ-ОПР-3/22.05.2017 г. на изп. директор на НАП