Деловодна информация
05401
5290оп-383 14/06/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
14/06/2019 (дд/мм/гггг)
05401-2019-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Дирекция Комуникационни и информационни системи - МВР 129010698
ул. Шести септември 29
София BG411 1000 България
Весела Апостолова +359 29822688
vdapostolova@mvr.bg +359 29885050

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg

https://www.mvr.bg/dcis/дирекцията/профил-на-купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Обособена структура на МВР, ЮЛ, разпоредител с бюджет

I.5) Основна дейност 

Функциониране и развитие на комуникационните и информационните системи на МВР и други държавни органи

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Провеждане на две публични събития за информираност и доставка на рекламни, информационни и офис материали” с 3 обособени позиции.
30192000      
Услуги

ОП1:Организиране и провеждане на две публични събития;ОП2:Доставка на рекламни,инф. и офис- м-ли: 1.Изработка и доставка на -рекламен банер - 1бр.;рекламна табела - 1бр.;рекламна химикалка - 100бр.;луксозен бадж и връзка- 100бр.;запалки - 100 бр.;2.Доставка на офис-м-ли:DVD-R шпиндел - 1бр.;текст маркер -8бр.;флаш памет - 10бр.;безцветен джоб за съхранение на док.-2 бр.комплекта по 100 бр.;химикалки един вид -10бр.;автомат. молив за писане 0,5 мм - 10бр.;копирна/принтерна хартия А4 - 5 кашона;клипборд с капак - 10 бр.ОП3:Доставка на рекламни,инфо. и офис - м-ли предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания:Доставка на офис-м-ли: рекламни плакати - 4бр.; рекламни дипляни- 100бр.;рекламна папка с листове/блокнот/-100 бр.;списъци - 10бр. папки с меки корици -2 бр.пакета;папки с твърди корици - класьори eдин вид-10бр.;самозалепящи листчета -2бр.опаковка по 100бр.;лепящи показатели - 2бр.;кламери - 6 кутии;
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
1917.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Организиране и провеждане на две публични събития 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София,зала на МВР

1.Организиране на начална пресконференция - информация за оперативната програма „Добро управление“, за проекта и очакваните резултати - брой участници: до 25 човека;
2.Организиране на заключителна конференция, включваща: презентации и изказвания относно проведените обучения, отчитане резултатите от проекта - брой участници: до 25 човека.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Специализирано обучение на служителите за работа със системите за мониторинг, ранно предупреждение и оповестяване за повишаване сигурността на гражданското общество”

II.2) Описание 1

Доставка на рекламни, информационни и офис- материали 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
22462000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. „6-ти септември” № 29, ДКИС - МВР

1.Изработка и доставка на: рекламен банер - 1 бр.; рекламна табела - 1 бр.; рекламна химикалка - 100 бр.; луксозен бадж и връзка- 100 бр.; запалки - 100 бр.;
2.Доставка на офис-материали: DVD - R шпиндел - 1 бр.; текст маркер - 8 бр.; флаш памет - 10 бр.; безцветен джоб за съхранение на документи- 2 бр. комплекта по 100 бр.; химикалки един вид - 10 бр.; автоматичен молив за писане 0,5 мм - 10 бр.; копирна/принтерна хартия А4 - 5 кашона; клипборд с капак - 10 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Специализирано обучение на служителите за работа със системите за мониторинг, ранно предупреждение и оповестяване за повишаване сигурността на гражданското общество”

II.2) Описание 1

Доставка на рекламни, информационни и офис - материали предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
22462000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. „6-ти септември” № 29, ДКИС - МВР

Доставка на офис-материали: рекламни плакати - 4 броя; рекламни дипляни- 100 бр.; рекламна папка с листове /блокнот/-100 бр.; списъци - 10 бр. папки с меки корици - 2 бр. пакета; папки с твърди корици - класьори един вид- 10 бр.; самозалепящи листчета -2 бр. опаковка по 100 бр.; лепящи показатели - 2 бр.; кламери - 6 кутии;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Специализирано обучение на служителите за работа със системите за мониторинг, ранно предупреждение и оповестяване за повишаване сигурността на гражданското общество”

По обособената позиция могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лицата,за които поръчката е запазена по смисъла на чл. 80, ал. 1 от ППЗОП.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 045-103111 (напр. 2015/S 123-123456)   и  898168 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
5290оп-378    1   Организиране и провеждане на две публични събития
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/06/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД 201557566
район Връбница, ул. „Маслиново клонче” № 2
София BG411 1360 България
office@dmibg.com +359 24234859
+359 24277713
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
250.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

250.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
5290оп-380    2   Доставка на рекламни, информационни и офис- материали
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/06/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД 201557566
район Връбница, ул. „Маслиново клонче” № 2
София BG411 1360 България
office@dmibg.com +359 24234859
+359 24277713
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1113.94      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1099.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
5290оп-381    3   Доставка на рекламни, информационни и офис - материали предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/06/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Ди Ем Ай Дивелопмънт“ ЕООД 201557566
район Връбница, ул. „Маслиново клонче” № 2
София BG411 1360 България
office@dmibg.com +359 24234859
+359 24277713
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
914.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

568.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

.......................
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/06/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва