Версия за печат

02337-2019-0001

BG-с.Ветрино:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

16. Химически технологии


Решение номер РД - 736 от дата 06.06.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000082442

BG331, Директорът на СУ Христо Ботев, ул.Теменуга №1, За: Мария Георгиева - гл.счетоводител, България 9220, с.Ветрино, Тел.: 05161 2140, E-mail: edu_vetrino@b-trust.org, Факс: 05161 9314

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://schoolvetrino.org/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/souvetrino-818/proceduri-20-2-zop/a2-0005009.html.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Пряко договаряне


IІI: Правно основание

Чл. 182, ал. 1 във вр. с чл. 79, ал. 1, т. 7 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Доставка на горива за нуждите на СУ "Христо Ботев", с.Ветрино" по две обособени позиции: Обособена позиция №1 Доставка на дизелово гориво за нуждите на автобусите на СУ "Христо Ботев", с.Ветрино и на бензин А - 95 за нуждите на леките автомобили на СУ "Христо Ботев", с.Ветрино; Обособена позиция №2 Доставка на газьол за отопление / газьол за промишлени и комунални цели/ за нуждите на СУ "Христо Ботев", с.Ветрино за отоплителни сезони 2019/2020г. и 2020/2021г.

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Скючване на два борсови договори за доставка на горива, както следва: По Обособена позиция №1 - доставка на дизелово гориво - около 55 000л. - за нуждите на автобусите на СУ "Христо Ботев", с.Ветрино и на бензин А - 95 - около 2 000л. - за нуждите на леките автомобили на СУ "Христо Ботев", с.Ветрино, със срок на договора 24 месеца, считано от 10.07.2019год.; По Обособена позиция №2 - доставка на газьол за отопление / газьол за промишлени и комунални цели/ - около 30 000л. - за нуждите на СУ "Христо Ботев", с.Ветрино за отоплителни сезони 2019/2020г. и 2020/2021г. със срок на договора 24 месеца, считано от 10.07.2019год.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 161000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Съгласно чл.20, ал.2, т.2 от ЗОП, процедурата по чл.18, ал.1 т.13 от ЗОП / ПРЯКО ДОГОВАРЯНЕ/ се прилага от публични възложители, когато прогнозната стойност на обществената поръчка е по - голяма или равна на 280 000 лв.. за доставки. В настоящия случай, прогнозната стойност на обществената поръчка, след формулиране на потребностите на Възложителя е в размер на 161 000,00 лв. без ДДС., поради което настоящата обществена поръчка се възлага, по реда предвиден за праговете по чл.20, ал.2, т.2 от ЗОП. Обект на настоящата обществена поръчка е доставка на горива. Предметът на поръчката представлява доставка на стоки, които се търгуват на стоковата борса, съгласно списък, одобрен с акт на Министерския съвет, а именно: ПМС № 191 от 29.07.2016 г. за одобряване на списък на стоките по чл. 79, ал. 1, т. 7 и чл. 191, ал. 1, т. 6 от ЗОП. Борсовата сделка е предпочитана за реализиране на обществената поръчка, предвид възможността, която предоставя стоковата борса за обявяване, провеждане и приключване на процедурата в кратки срокове. Възложителят издава настоящото решение за провеждането на ПРЯКО ДОГОВАРЯНЕ за възлагане на обществена поръчка отчитайки факта, че с избора на тази процедура се дава възможност за участие на всички потенциални изпълнители, тъй като търговията на стоковата борса позволява всеобща достъпност на всички пазарни субекти и гарантира в най- висока степен равнопоставеност на участниците, свободна конкуренция, пропорционалност, публичност и прозрачност при разходването на средства.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам


VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

На основание чл.197 ал.1 т.1 ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100 ал.3 ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменениет или допълнителна информация.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

06.06.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Светлана Ангелова Петрова

VIII.2) Длъжност

Директор