Версия за печат

00210-2017-0013

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695395

BG411, Министерство на труда и социалната политика, ул. Триадица № 2, За: Юлиана Василева - главен юрисконсулт в дирекция ПООП, България 1051, София, Тел.: 02 8119677, E-mail: juliana.vasileva@mlsp.government.bg, Факс: 02 9884405

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://mlsp.government.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://profile.mlsp.government.bg/a0b70a6f80d60b6c50c9440c07a9c78d.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Социална закрила



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: РМФ-48 от 21.09.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00210-2017-0013
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Доставка и монтаж на офис - обзавеждане и мебели за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации“ с три обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на офис-мебели и столове“, Обособена позиция № 2 „Доставка и монтаж на мека мебел за офиси“, Обособена позиция № 3 „Доставка и монтаж на мебели за обзавеждане за почивни бази и учебни центрове“.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: РД04-336 от 27.12.2018 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG413, Перун - ККБ ЕООД, ул. Д-р Христо Татарчев № 22, България 2700, Благоевград, Тел.: 073 884101, E-mail: peryn_ofis@abv.bg, Факс: 073 884101

Интернет адрес/и:

URL: https://www.peryn.com/.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Доставка и монтаж на офис-обзавеждане и мебели за нуждите на Министерство на труда и социалната политика", Обособена позиция № 1 – „Доставка и монтаж на офис-мебели и столове"

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

27.12.2018 г. 

Крайна дата

15.03.2021 г. 

ІII.7) Стойност, посочена в договора
28574 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

22.05.2019 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
28574 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

31.05.2019 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Ангел Петров Петров
VII.2)
Длъжност: Главен секретар и упълномощено лице по чл. 7, ал. 1 от ЗОП (Заповед № РД01-868/18.10.2018 г.)