00210-2017-0013
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.05.2019 14:54 ч. : | 3382 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.05.2019 14:55 ч. : | промяна преди публикуване | |
20.05.2019 14:54 ч. : | промяна преди публикуване | |
20.05.2019 14:54 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.05.2019 14:55 ч. : | 2019 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.05.2019 14:54 ч. : | 20/05/2019 14:09 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
20.05.2019 14:54 ч. : | 20/05/2019 14:09 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков №52, За: Й. Деливерски, България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: j.deliversky@nra.bg, Факс: 02 98593099
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=3793.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономческа и финансова дейност
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
Предметът на поръчката включва периодична доставка и монтаж на офис обзавеждане, съгласно сключено рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г.
III: Условия на договора
рамково споразумение
НЕ
BG411, Контракс АД, ул. Тинтява №13, България 1113, София, Тел.: 02 9609710, E-mail: elizabeta.basheva@kontrax.bg, Факс: 02 9609797
Интернет адрес/и:
URL: www.kontrax.bg.
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
Доставка и монтаж на офис обзавеждане за нуждите на ТД на НАП Варна. Обособена позиция №3.
12
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е предсрочно прекратен
22.04.2019 г.
Съгласно чл. 27, ал . 1 т. 2, договорът се прекратява при изчерпване на посочените в чл. 6, ал. 1 средства.
НЕ
НЕ
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Съгласно договора, срокът за представяне на заявки за доставка на артикули от възложителя е 12 месеца, считано от датата на сключването му – 28.12.2018 г., като максимално допустимата стойност, в рамките на този срок е в размер на 27 000 лв. без ДДС. С приемо -предавателен протокол от 11.02.2019 г. е удостоверена доставката на артикули на обща стойност 26 999,25 лв. без ДДС. С анекс №49/22.04.2019 г., договор №189/28.12.2019 г. е предсрочно прекратен, поради достигане на максимално допустимата стойност, като остатъчния финансов ресурс в размер на 0,72 лв. без ДДС не позволява закупуването на още артикули по договора. Последното плащане е извършено на 07.03.2019 г.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
20.05.2019 г.
VII: Възложител