Деловодна информация
00502
АД-1436 12/04/2019 (дд/мм/гггг)
не
00502-2018-0027 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ Света Марина ЕАД 103562052
бул. Христо Смирненски 1
Варна BG331 9010 България
Деница Ненова +359 52302932
officeub@mail.bg +359 52302932

Интернет адрес/и

www.svetamarina.com

http://www.svetamarina.com/index.php?go=t&id=36


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Представляващ лечебно заведение, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 16 от ЗОП

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Периодични доставки на канцеларски материали и принадлежности за нуждите на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД - гр. Варна, за период от две години
30192000      
Доставки

Предметът на поръчката вкл.пер.доставки на канц.мат-ли и принадл.за нуждите на УМБАЛ „Св.Марина“ ЕАД-гр.Варна,след предв.заявки от страна на възлож.,за период от две год.2.Доп.изискв:2.1.Срок за дост.на заяв.артикули-до 48 ч.след получаване на изпратена от възлож.писм.заявка за дост.по факс или ел.поща.2.2.Изискв.към предлаг.от участниците артикули:2.2.1.да бъдат фабр.нови,неупотреб.;2.2.2.да нямат явни и скрити недостатъци при норм.работа;2.2.3.да бъдат произв.от кач.мат-ли,осигур.безпр.експл.за пер.на ползв.им;2.2.4.да отговарят на прилож.за съотв.артикул стандарти за кач-во.2.3.Да бъдат доста.в подх.опаковка,с цел осиг.защита от външ.влияния и повреди по време на трансп.и предав.на същите до склада на възлож.2.4.Възлож.няма да приема артикули,к.видимо не съотв.на техн.специф.2.5.Реклам.за видими недостатъци и несъот.в колич.ще се удост. с протокол.2.5.при необх. от замяна ср.на дост. до 48 ч.счит.от момента на конст.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
79786      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Папки 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852100      
22852000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Отдел Материално техническо снабдяване на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД на адрес: гр. Варна, бул. „Христо Смирненски“ № 1

1.Папка за досие с надпис „Дело“ за съхранение на документи формат по БДС EN ISO 216:2007 или еквивалентен – А4, изработена от твърд картон, затваряне с текстилни връзки. Размери 240 х 340 х 100 мм. –6 300бр.
2.Папка за сортиране от картон мин. 230 г/кв.м. за съхранение на перфорирани документи формат по БДС EN ISO 216:2007 или еквивалентен –А4, с машинка, вместимост мин. 170 листа –4 000бр.
3.Папка за соритарне от PVC за съхранение на документи формат по БДС EN ISO 216:2007 или еквивалентен –А4, с перфорация, цветен гръб, вместимост 150-170 листа.-13 000бр.
4.Папка за сортиране, висяща, L-образна за картотека и съхранение на документи формат по БДС EN ISO 216:2007 или еквивалентен -А4, с пластмасов водач с дължина 340-345 мм за окачване на папката. Размери 203-235 мм. Х 310-320 мм.-800бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Канцеларски принадлежности 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22851000      
30197110      
30199230      
30199110      
30192910      
30199410      
19510000      
44424200      
30192350      
24910000      
30192125      
30197300      
22830000      
30199310      
30197640      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Отдел Материално техническо снабдяване на УМБАЛ „Света Марина“ ЕАД на адрес: гр. Варна, бул. „Христо Смирненски“ № 1.

1.Клас.РР корици за съхр.на докум.-1700бр.2.Клас.РР корици за съхр.на докум.–300бр.3.Клас.РР корици за съхр.на докум.формат по БДС EN ISO 216:2007 или екв.-400бр.4.Скоба за докум.,матер.–поц.тел-2500бр.5.Скоба за док.-5000бр.6.Телче за телбод-2900бр.7.Плик безц.,с перфор.за захв.-2300бр.8.Индиго,А4,син цвят-300бр.9.Кор.ролер,-2300бр.10.Кубче със самоз.харт.лист.,разл.цв.,раз.-450бр.11.Ласт.?55 мм,-100бр.12.Лента опак.самоз.,-200бр.13.Лента за кас.апарат-4000бр.14.Лента за кас.апарат-400бр.15.15. Лепило сухо-1600бр.16.Маркер перм.,черен цвят-700бр.17. Маркер перм.,водоуст.черно мастило-500бр.18.Текст маркер със скос.връх,компл.от мин.4 цв.-120пакета.19.Машинка телбод с отвар.се рамо-120бр.20.Плик бял,харт.,отваряне по дълг.страна,разм.114мм.x162мм.80 бр.21.Плик бял,харт.,раз.162 мм.x230мм.-120бр.
22.Плик бял,харт.,разм.220мм.250мм.Х320-350мм.-1000бр.23.Плик бял,харт.,за СD-20000бр.24.Тетр.най-малко 80л.,с тв. кор.,-1 700бр.25.Тетр.без спир-1700 бр.Харт.безк.-100бр.26.Харт.бяла-10500бр
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  883001 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
7764    1   
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация „Панда“ 000885099
бул. „Цариградско шосе“ № 139
София BG411 1000 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5385      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
7765    2   
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС АД 201380867
ул. Уста Кольо Фичето 17
Варна BG331 9000 България
sales@offex.bg +359 878605981
www.offex.bg +359 29708215
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

74401      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/04/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва