Деловодна информация
00081
ОП19001449ИП 02/04/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
02/04/2019 (дд/мм/гггг)
00081-2018-0067 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Варна 000093442
бул. Генерал Колев 92, ет.5
Варна BG331 9000 България
Анелия Недкова +359 52820839
op@varna.bg +359 52820846

Интернет адрес/и

www.varna.bg

http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=749


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет по обособени позиции“ 00081-2018-0067
33600000      
Доставки

При изпълнение на поръчката следва да се доставят лекарства и медицински консумативи за нуждите на Община Варна и второстепенните й разпоредители с бюджет по обособени позиции, както следва:Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на: общинските детски ясли на територията на Община Варна, на здравните кабинети в детски градини и училища на територията на Община Варна, на дирекция “Превенции”,социалните услуги/специализираните институции за лица и други второстепенни разпоредители с бюджет към Община Варна”,ОП „Комплекс за детско хранене“,ОП „Спорт-Варна“,
ОП „Зоопарк-СЦ“ - Варна”, дейност „Хранителен комплекс“ към Община Варна“, за оказване на долекарска помощ и ОП „Управление на проекти и озеленяване“.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
121500      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на здравните кабинети в детски градини и училища на територията на Община Варна” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Франко сградите на детски градини и училища, в които се намират здравните кабинети, съгласно списък в Приложение №4.

(1)Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на здравните кабинети в детски градини и училища, съгласно списък по видове артикули и ориентировъчни количества, посочени в Техническата спецификация (Приложение №3). Доставяните лекарства, описани в Приложение №3 следва да имат срок на годност най-малко две години, след датата на доставка. В случай че някои лекарства и медицински консумативи имат срок на годност по-малък от две години, то същите следва да са с остатъчен срок на годност не по-малък от 80%, считано от момента на доставката.
При възникване на необходимост от доставка на лекарства и медицински консумативи, извън списъка по Приложение №3, доставката ще се осъществява, след представяне на оферта от страна на изпълнителя за конкретни лекарства и консумативи и нейното одобрение. Офертата се одобрява от Директора на дирекция „Здравеопазване” в рамките на годишен финансов ресурс от 416,67 лв. без ДДС, включен в стойността на обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на лекарства и медицински консумативи за обектите на Общинско предприятие „Комплекс за детско хранене“. 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Франко централен склад на ОП “Комплекс за детско хранене“ с адрес: гр. Варна, м-ст „Планова?, ул. „Перперикон? , съгласно списък в Приложение №10.

(1) Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на обектите на ОП “Комплекс за детско хранене“, съгласно списък по видове артикули (Приложение №10). Доставяните лекарства, описани в Приложение №10 следва да имат срок на годност най-малко две години, след датата на доставка. В случай че някои лекарства и медицински консумативи имат срок на годност по-малък от две години, то същите следва да са с остатъчен срок на годност не по-малък от 80%, считано от момента на доставката.
При възникване на необходимост от доставка на лекарства и медицински консумативи, извън списъка по Приложение №10, доставката ще се осъществява, след представяне на оферта от страна на изпълнителя за конкретни лекарства и консумативи и нейното одобрение. Офертата се одобрява от Директора на ОП “Комплекс за детско хранене“ в рамките на годишен финансов ресурс от 113,34 лв. без ДДС, включен в стойността на обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на Общинско предприятие „Спорт-Варна“. 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Франко сградата на ОСРК „Младост“, с адрес: гр. Варна, ул.“Хан Севар“

(1) Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на Общинско предприятие „Спорт-Варна, съгласно списък по видове артикули (Приложение №11). Доставяните лекарства, описани в Приложение №11 следва да имат срок на годност най-малко две години, след датата на доставка. В случай че някои лекарства и медицински консумативи имат срок на годност по-малък от две години, то същите следва да са с остатъчен срок на годност не по-малък от 80%, считано от момента на доставката.
(2)Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от бюджета на Община Варна за съответната година, в зависимост от датата на сключване на договора, Функция “Спортни бази и спорт за всички”, Дейност 714 “Спортни бази за спорт за всички”, §10-12 “Медикаменти”.
(3)Отчитането ще се извършва на базата на двустранно подписани, без забележка приемо-предавателни протоколи; представяне на фактура по посочените в предлаганата цена на изпълнителя твърдо договорени единични цени на артикулите
(4)Заплащането
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на Общинско предприятие „Зоопарк-СЦ“ - Варна” 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Франко сградата на ОП “Зоопарк-СЦ”, адрес: гр. Варна, м-ст “Салтанат” № 5.

(1)Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на ОП „Зоопарк-СЦ“ - Варна, съгласно списък по видове артикули (Приложение №12). Доставяните лекарства, описани в Приложение №12 следва да имат срок на годност най-малко две години, след датата на доставка. В случай че някои лекарства и медицински консумативи имат срок на годност по-малък от две години, то същите следва да са с остатъчен срок на годност не по-малък от 80%, считано от момента на доставката.
При възникване на необходимост от доставка на лекарства и медицински консумативи, извън списъка по Приложение №12, доставката ще се осъществява, след представяне на оферта от страна на изпълнителя за конкретни лекарства и консумативи и нейното одобрение. Офертата се одобрява от Директора на ОП „Зоопарк-СЦ“ - Варна в рамките на годишен финансов ресурс от 333,34 лв. без ДДС, включен в стойността на обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на дейност „Хранителен комплекс“ към Община Варна“. 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Франко сградата на Община Варна, с адрес: гр. Варна, бул. “Осми приморски полк” №43 - дейност Хранителен комплекс.

(1)Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на дейност „Хранителен комплекс“, съгласно списък по видове артикули (Приложение №13). Доставяните лекарства, описани в Приложение №13, следва да имат срок на годност най-малко две години, след датата на доставка. В случай че някои лекарства и медицински консумативи имат срок на годност по-малък от две години, то същите следва да са с остатъчен срок на годност не по-малък от 80%, считано от момента на доставката.
При възникване на необходимост от доставка на лекарства и медицински консумативи, извън списъка по Приложение №13, доставката ще се осъществява, след представяне на оферта от страна на изпълнителя за конкретни лекарства и консумативи и нейното одобрение. Офертата се одобрява от Управителя на дейност Хранителен комплекс ” в рамките на годишен финансов ресурс от 166,67 лв. без ДДС, включен в стойността на обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на Община Варна за оказване на долекарска помощ”. 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Франко сградата на Община Варна, с адрес: гр. Варна, бул. “Осми приморски полк” №43 - дирекция "Управление на човешки ресурси и административни услуги"

(1)Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на Община Варна за оказване на долекарска помащ, съгласно списък по видове артикули и ориентировъчни количества, посочени в Техническата спецификация (Приложение №14). Доставяните лекарства, описани в Приложение №14 следва да имат срок на годност най-малко две години, след датата на доставка. В случай че някои лекарства и медицински консумативи имат срок на годност по-малък от две години, то същите следва да са с остатъчен срок на годност не по-малък от 80%, считано от момента на доставката.
(2)Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от бюджета на Община Варна за съответната година, в зависимост от датата на сключване на договора, Функция 8 „Икономически дейности и услуги“, Дейност 898 “Други дейности по икономика”, § 10-12 “Медикаменти”.
(3)Отчитането ще се извършва на базата на двустранно подписани, без забележка приемо-предавателни протоколи; представяне на фактура по посочените в предлаганата цена
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на Общинско предприятие „Управление на проекти и озеленяване“. 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Франко сградата на ОП”УПО”, с адрес: гр. Варна, бул.“Вл. Варненчик“ бл.48, партер.

(1)Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на ОП „УПО“, съгласно списък по видове артикули (Приложение №15). Доставяните лекарства, описани в Приложение №15 следва да имат срок на годност най-малко две години, след датата на доставка. В случай, че някои лекарства и медицински консумативи имат срок на годност по-малък от две години, то същите следва да са с остатъчен срок на годност не по-малък от 80%, считано от момента на доставката.
При възникване на необходимост от доставка на лекарства и медицински консумативи, извън списъка по Приложение №15, доставката ще се осъществява, след представяне на оферта от страна на изпълнителя за конкретни лекарства и консумативи и нейното одобрение. Офертата се одобрява от Директора на ОП „УПО” в рамките на годишен финансов ресурс от 200,00 без ДДС, включен в стойността на обособената позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 203-461669 (напр. 2015/S 123-123456)   и  873634 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д19000471ВН    2   „Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на здравните кабинети в детски градини и училища на територията на Община Варна”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„БОТИКА“ ЕООД 148104967
УЛ. „ЦАР АСЕН“ №36
ВАРНА BG331 9000 България
m_kumanova@yahoo.com +359 0898559646
www.m_kumanova.bg +359 0898559646
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

100000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД19000472ВН    5   „Доставка на лекарства и медицински консумативи за обектите на Общинско предприятие „Комплекс за детско хранене“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БОТИКА ЕООД 148104967
ул. Цар Асен №36
Варна BG331 9000 България
m_kumanova@yahoo.com +359 0898559646
www.m_kumanova.bg +359 0898559646
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4200      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д19000469ВН    6   „Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на Общинско предприятие „Спорт-Варна“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БОТИКА ЕООД 148104967
ул. Цар Асен №36
ВАРНА BG331 9000 България
m_kumanova@yaho.com +359 0898559646
www.m_kumanowa.bg +359 0898559646
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д19000470ВН    7   „Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на Общинско предприятие „Зоопарк-СЦ“ - Варна”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БОТИКА ЕООД 148104967
ул. Цар Асен №36
ВАРНА BG331 9000 България
m_kumanova@yahoo.com +359 0898559646
www.m_kumanova.bg +359 0898559646
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д19000476ВН    8   „Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на дейност „Хранителен комплекс“ към Община Варна“.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БОТИКА ЕООД 148104967
ул. Цар Асен №36
Варна BG331 9000 България
m_kumanova@yahoo.com +359 0898559646
www.m_kumanova.bg +359 0898559646
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д19000468ВН    9   „Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на Община Варна за оказване на долекарска помощ”.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БОТИКА 148104967
ул. Цар Асен №36
Варна BG331 9000 България
m_kumanova@yahoo.com +359 0898559646
www.m_kumanova.bg +359 0898559646
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3600      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д19000474ВН    10   „Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на Общинско предприятие „Управление на проекти и озеленяване“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БОТИКА ЕООД 148104967
ул. Цар Асен №36
Варна BG331 9000 България
m_kumanova@yahoo.com +359 0898559646
www.m_kumanova.bg +359 0898559646
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3700      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197 ал.1 т.7 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/04/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва