00530-2019-0012
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.03.2019 13:07 ч. : | 08/03/2019 12:42 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
08.03.2019 13:07 ч. : | 08/03/2019 12:42 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
31. Информационни и комуникационни технологии
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: Р.Василева, България 1000, София, Тел.: 02 98593274, E-mail: r.vasileva@nra.bg, Факс: 02 98593348
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://nap.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://nra.bg/page?id=302.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Договаряне без предварително обявление
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Абонаментна поддръжка на Модул „Обучение“ в софтуерен продукт „Система за управление на човешките ресурси HeRMeS“ в НАП
В обхвата на поръчката се включва: 1. Получаване на новите версии, изменения и допълнения на софтуера, както и на свързаната с тях документация; 2. Отстраняване на технически проблеми в софтуера на системата; 3. Поддръжка, настройка и при необходимост корекция на всички функционалности, подробно описани в Техническата спецификация на поръчката. Изпълнителят следва да предостави поддръжка на функционалната изправност на ССУЧР, като осигурява нормалната им работоспособност, съдържаща: - Процедура(и) за регистриране /класифициране/, отстраняване на неизправности, предвиждащи оказване на помощ на място, в помещенията на получателя, при наличие на проблеми с функционалностите за Селф-сървис към модул „Обучение“ от софтуерен продукт „Система за управление на човешките ресурси „Хермес“ в НАП и наличието на телефонна линия за оказване на помощ през работните дни от 9:00 – 18:00 часа, включваща разяснение на функциите и характеристиките на доставените функционалности за Селф-сървис за обучение, разясняване на документацията и проверка, анализ и поправка на грешки, доколкото това е възможно по телефона. Да бъдат определени координатите на центъра за обслужване по време на абонаментната поддръжка (лица за контакти, адрес, телефон, факс, имейл); - Своевременно отразяване на промените на законодателството; - Време за реакция за различните типове неизправности; - Възможност за избор между достъп за всички потребители или централизиран достъп за НАП; - Предоставяне на нови версии на доставените функционалности на Селф-сървис към модул „Обучение“ от софтуерен продукт „Система за управление на човешките ресурси „Хермес“, отразяващи измененията в нормативната уредба, както и свързаната с тях документация. - Инсталиране на нови версии на доставените функционалности на Селф-сървис към модул „Обучение“ от софтуерен продукт „Система за управление на човешките ресурси „Хермес“ и миграция на данни от текущата версия към новата версия (ако е необходимо).
НЕ
НЕ
НЕ
Предметът на поръчката не е разделен на обособени позиции, предвид това, че включените в обхвата на поръчката функционалности, за които се иска абонаментна поддръжка са от един вид и обективно не подлежат на разделяне. Отделно, услугата може да бъде извършена само от един изпълнител, притежаващ изключителни права за това.
НЕ
V: Мотиви
Софтуерните продукти са закрилян с авторско право обект, съгласно чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗАПСП. Дружеството „ТехноЛогика“ ЕАД е притежател на авторските права върху Система за управление на човешките ресурси „Хермес“, включително и на конкретната функционалност за Селф-сървис за обучение, предмет на настоящата поръчка и видно от представените от него документи, няма конкурентни лица, на които да е предоставено правото да осигуряват за крайни потребители като НАП поддръжката на функционалности за Селф-сървис за обучение. Правата върху интелектуалната собственост са изключителни права, обуславящи възлагането на поръчката чрез процедура на договаряне без предварително обявление, съобразно прогнозната стойност на всички поръчки със сходен предмет в системата на НАП в размер на 4 241 337,16 лв.без ДДС, на основание чл. 79, ал. 1, т. 3, б. „в“ от ЗОП. Ползваните до момента функционалности на системата са доказали своята ефективност и полезност за възложителя, а извършените настройки в нейната функционалност с оглед специфичните нужди на НАП, обуславят ползването на системата и в бъдеще. Осъществяването на действията по осигуряване на поддръжка на функционалности за Селф-сървис за обучение лично от притежателя на авторските права предпоставя параметрите на поръчката и липсата на конкуренция не се дължи на изкуствено стесняване на параметрите на поръчката. Съгласно приложените доказателства, е видно, че предоставянето на поддръжка на функционалностите за Селф-сървис за обучение от Система за управление на човешките ресурси „Хермес“ в НАП“ може да се реализира само от “ТехноЛогика” ЕАД, което обуславя провеждане на процедура на договаряне без предварително обявление за възлагане на обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 1 от ЗОП, в съответствие с чл. 79, ал. 1, т. 3, б. „в“ от ЗОП. В страната няма трети лица, които да притежават лиценз или да са упълномощени да предоставят право на ползване и поддръжка на функционалности за Селф-сървис за обучение от Система за управление на човешките ресурси „Хермес“. В подкрепа на тези твърдения е представена декларация от изпълнителния директор на дружеството, удостоверяваща, че авторското право върху „Система за управление на човешките ресурси „Хермес“ принадлежи на “ТехноЛогика” ЕАД. HeRMeS е притежание на “ТехноЛогика” ЕАД и няма конкурентни лица, на които да е предоставено правото да предоставят на крайни потребители като НАП право на ползване и поддръжка на функционалности за Селф-сървис за обучение от Система за управление на човешките ресурси „Хермес“. Представено е и сводетелство за търговска марка от Патентното ведомство №33522/13.07.1998г. Системата за управление на човешките ресурси HeRMeS е предоставена и внедрена от „ТехноЛогика” ЕООД, съгласно Договор от 14.08.2000 г. между „ТехноЛогика” ЕООД и Главна данъчна дирекция, като е спазен предвидения в действащото към този момент законодателство ред за възлагане на обществени поръчки. Видно от описаната фактическа обстановка и представените доказателства, “ТехноЛогика” ЕАД е носител на изключителни права върху "Система за управление на човешкия ресурс Hermes", което установява предпоставките за възлагане по реда на чл. 79, ал. 1, т. 3, б. "в" от ЗОП и мотивира избора на процедура на договаряне без предварително обявление за възлагане на обществената поръчка.
„ТехноЛогика” ЕАД, със седалище и адрес на управление: гр. София, ж.к. Изток, бл. 4, вх. А, ет. 1, ап. 2, ЕИК 201593301
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Редът за възлагане е определен съобразно спецификата на поръчката и общата прогнозна стойност в размер на 4 241 337,16 лв. без ДДС на всички идентични и сходни на настоящата поръчка потребности, предвидени за възлагане в системата на НАП през настоящата година. Прогнозната стойност на поръчката, която е и максимално допустима е 39 132 лева без ДДС, съответно 46 958,40 лв. с ДДС.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 5 от ЗОП.
08.03.2019 г.
VIII: Възложител
Пенка Радева Йорданова
дир.на д-я "Правна", упълном. за възложител със Заповед №ЗЦУ-293/28.02.2019 г. на изпълнителния директор на НАП