Версия за печат

00188-2019-0005

BG-Хисаря:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

6. ВиК инженерство


Решение номер РД-05-93 от дата 27.02.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471671

BG421, Община Хисаря, бул. Генерал Гурко № 14, За: Цонка Войводинова, България 4180, Хисаря, Тел.: 0337 62180, E-mail: obhisar@hisar.bg, Факс: 0337 62030

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.hisar.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://op.hisar.bg/index.php/процедури-по-зоп/98-публично-състезание.html.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Избор на изпълнител за осъществяване на строителен надзор при изпълнение на СМР за проект: „Реконструкция и подмяна на амортизирана водопроводна мрежа в населени места, община Хисаря“

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предмет на поръчката е упражняване на строителен надзор при реализацията на обект „Реконструкция и подмяна на амортизирана водопроводна мрежа в населени места, община Хисаря“. В обхвата на консултантската услуга се включват задълженията и отговорностите, свързани с осъществявания строителен надзор по време на строителството, изпълняване на функциите на координатор безопасност и здраве съгласно Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, изготвяне на технически паспорт и окончателен доклад. Изпълнителят осъществява строителния надзор върху строежа чрез екип от правоспособни физически лица с доказан професионален опит и технически компетентности, които са включени в списъка към издаденото му удостоверение по реда на чл. 166, ал. 2 от ЗУТ. Подробно изискванията към изпълнението на поръчката са посочени в техническа спецификация, представляваща неразделна част от документацията за обществена поръчка.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

ДА

Идентификация на проекта

Договор № 16/07/2/0/00616 от 08.10.2018 г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по Подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка – 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селски райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г., съфинансирана от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони“.

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Поръчката не е разделена на обособени позиции, защото отделните дейности, свързани с упражняването на строителния надзор по своето естество се явяват неразривно свързани помежду си, тъй като в своята цялост съставляват предмет на този вид услуга и не могат да бъдат разединени. В тази връзка отделните дейности от обхвата на услугата са обективно неделими части от предмета на поръчката и не могат да бъдат възложени на повече от един изпълнител.В допълнение обектите, предмет на поръчката са част от изпълнението на проект с евр. финансиране и разделянето им на обособени позиции би застрашило качественото и навременно изпълнение на проекта.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 62506 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложителят обявява настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка на основание чл. 18, ал. 1, т. 12 от Закон за обществените поръчки (ЗОП). За определяне на реда на възлагане са съобразени изискванията по чл. 21 от ЗОП, както и стойността на конкретната поръчка и стойностите на възложените и предстоящи за възлагане поръчки с идентичен предмет, чиято обща стойност попада в прага по чл. 20, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Посочените обстоятелства обуславят провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка чрез „публично състезание”.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация; 2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

28.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

инж. Пенка Димитрова Дойкова

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Хисаря