„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Луковит, по обособени позиции: |
000104 |
30191000 |
|
|
„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Луковит, по обособени позиции. Пълното описание на предмета на обществената поръчка е посочено в Приложение № 2 „Технически спецификации на поръчката“ към настоящата документация. Настоящата обществена поръчка е разпределена в 3 /три/ обособени позиции: Обособена позиция № 1: „ Офис принадлежности и канцеларски материали“; Обособена позиция № 2: „Канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“; Обособена позиция № 3: „Офис консумативи“. Участниците могат да подават оферти за една, няколко или всички обособени позиции. ОПЦИИ: Възложителят си запазва правото да увеличава количествата на стоките, предмет на настоящата поръчката, според необходимостта от доставянето им и в рамките на стойността на прогнозната стойност на съответната обособена позиция. Това ще се счита за основание договорът да бъде изменян или допълван от Страните при условията на чл. 116 от ЗОП. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
14912.81 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„ Офис принадлежности и канцеларски материали“ |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000 30193000 30197000 30199000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG315
Общинска администрация с адрес доставки: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит 5770, ул. Възраждане № 73 | Доставката, предмет на настоящата поръчка по съответните обособени позиции, трябва да е съгласно Техническата спецификация за съответната обособена позиция. Определеният изпълнител доставчик трябва да доставя качествени продукти и материали за нуждите на Възложителя. Да извършва периодични доставки след направена писмена заявка от страна на Община Луковит. Доставените материали да са с необходимото качество и да отговарят на нормативните изисквания. Участниците следва да се съобразят със заложените минимални изискванията съгласно екологосъобразните обществени поръчки: - Критерии на ЕС за ЕОП за копирна и графична хартия включени в обособена позиция № 1; Копирна и графична хартия - /paper_GPP_product_sheet_bg/ Информационен лист за продукта във връзка с екологосъобразните обществени поръчки – препоръки за закупуване. Видовете канцеларски материали и консумативи подробно са описани в Техническата спецификация. Количествата са прогнозни и Възложителят не се ангажира с тяхното пълно |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
срок за изпълнение на доставката – Кс 40 срок за замяна при направена рекламация 20
|
|
40
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Участниците следва да се съобразят със заложените минимални изискванията съгласно екологосъобразните обществени поръчки: - Критерии на ЕС за ЕОП за копирна и графична хартия включени в обособена позиция № 1; Копирна и графична хартия - /paper_GPP_product_sheet_bg/ Информационен лист за продукта във връзка с екологосъобразните обществени поръчки – препоръки за закупуване.
|
|
II.2) Описание 1
„Канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30199000 22850000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG315
Общинска администрация с адрес доставки: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул. Възраждане № 73. | Предмет на настоящата поръчка са периодични доставки на канцеларски материали и принадлежности за офиса по заявки на Възложителя. Видовете канцеларски материали и консумативи подробно са описани в Техническата спецификация - Приложение № 2, таблица № 2 . Количествата са прогнозни и Възложителят не се ангажира с тяхното пълно усвояване.Доставки по поръчката ще се извършват до изчерпване на средствата по договора или до изтичане на срока по него. Тъй като обществената поръчка е запазена и част от артикулите са включени в списъка по чл. 12, ал.1, т.1 от ЗОП, възложителят е отделил в Обособена позиция №2 за тези стоки – Приложение № 2, чиито позиции са предназначени за изпълнение на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Когато участниците са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, същите следва да отговарят на посочените условия в чл.12, ал.5 и ал.6 от ЗОП. В процедурата поОбособена позиция №2 могат да участват и други заинтересовани лица |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
срок за изпълнение на доставката – Кс 40 срок за замяна при направена рекламация – Кр 20
|
|
40
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Участниците следва да се съобразят със заложените минимални изискванията съгласно екологосъобразните обществени поръчки: - Критерии на ЕС за ЕОП за копирна и графична хартия включени в обособена позиция № 1; Копирна и графична хартия - /paper_GPP_product_sheet_bg/ Информационен лист за продукта във връзка с екологосъобразните обществени поръчки – препоръки за закупуване.
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на офис-консумативи |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30125100
|
II.2.3) Място на изпълнение BG315
Общинска администрация с адрес доставки: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул. Възраждане № 73. | Предлаганите артикули трябва да отговарят на нормативно установените изисквания за качество и безопасност при употреба от крайни потребители, както и да са нови, неупотребявани, в оригинални запечатани опаковки и с доказан произход, в пълно съответствие с изискванията на Възложителя. В случай, че Възложителят изиска, изпълнителят трябва да представи при доставката съответните сертификати или декларации за произход и качество за доставяните стоки, сертификати, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните стандарти и документ за оторизация от производителя или от официален представител за територията на Република България. Предлаганите консумативи за офистехника (тонеркасети и барабани) да бъдат оригинални, т.е. да са произведени от производителя на техниката, или да са техни еквиваленти. Под „оригинални” консумативи се разбират такива, които са нови, неупотребявани и са произведени от производителя на съответната търговска марка техника или от оторизирани от него лица и при |
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА |
срок за изпълнение на доставката – Кс 40 срок за замяна при направена рекламация – Кр 20
|
|
40
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Възложителят си запазва правото да увеличава количествата на стоките, предмет на настоящата поръчката, според необходимостта от доставянето им и в рамките на стойността на прогнозната стойност на съответната обособена позиция. Това ще се счита за основание договорът да бъде изменян или допълван от Страните при условията на чл. 116 от ЗОП.
|
|