Деловодна информация
00369Община Луковит
01-556 28/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00369-2018-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Луковит 000291602
Възраждане 73
Луковит BG315 5770 България
Анелия Цветанова - Гл. Експерт отдел ППОП +359 69752464
lukovit@lukovit.bg +359 69752014

Интернет адрес/и

https://www.lukovit.bg/

https://op.lukovit.bg/vsichki-obshtestveni-porachki/21-publichno-sastezanie/214-2018-09-20-05-42-43


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Луковит, по обособени позиции: 000104
30191000      
Доставки

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Луковит, по обособени позиции.
Пълното описание на предмета на обществената поръчка е посочено в Приложение № 2 „Технически спецификации на поръчката“ към настоящата документация. Настоящата обществена поръчка е разпределена в 3 /три/ обособени позиции:
Обособена позиция № 1: „ Офис принадлежности и канцеларски материали“;
Обособена позиция № 2: „Канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“;
Обособена позиция № 3: „Офис консумативи“.
Участниците могат да подават оферти за една, няколко или всички обособени позиции. ОПЦИИ: Възложителят си запазва правото да увеличава количествата на стоките, предмет на настоящата поръчката, според необходимостта от доставянето им и в рамките на стойността на прогнозната стойност на съответната обособена позиция. Това ще се счита за основание договорът да бъде изменян или допълван от Страните при условията на чл. 116 от ЗОП.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
14912.81      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„ Офис принадлежности и канцеларски материали“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30193000      
30197000      
30199000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Общинска администрация с адрес доставки: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит 5770, ул. Възраждане № 73

Доставката, предмет на настоящата поръчка по съответните обособени позиции, трябва да е съгласно Техническата спецификация за съответната обособена позиция.
Определеният изпълнител доставчик трябва да доставя качествени продукти и материали за нуждите на Възложителя. Да извършва периодични доставки след направена писмена заявка от страна на Община Луковит. Доставените материали да са с необходимото качество и да отговарят на нормативните изисквания.
Участниците следва да се съобразят със заложените минимални изискванията съгласно екологосъобразните обществени поръчки:
- Критерии на ЕС за ЕОП за копирна и графична хартия включени в обособена позиция № 1; Копирна и графична хартия - /paper_GPP_product_sheet_bg/ Информационен лист за продукта във връзка с екологосъобразните обществени поръчки – препоръки за закупуване.
Видовете канцеларски материали и консумативи подробно са описани в Техническата спецификация. Количествата са прогнозни и Възложителят не се ангажира с тяхното пълно
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА срок за изпълнение на доставката – Кс    40
срок за замяна при направена рекламация    20
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участниците следва да се съобразят със заложените минимални изискванията съгласно екологосъобразните обществени поръчки:
- Критерии на ЕС за ЕОП за копирна и графична хартия включени в обособена позиция № 1; Копирна и графична хартия - /paper_GPP_product_sheet_bg/ Информационен лист за продукта във връзка с екологосъобразните обществени поръчки – препоръки за закупуване.

II.2) Описание 1

„Канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30199000      
22850000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Общинска администрация с адрес доставки: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул. Възраждане № 73.

Предмет на настоящата поръчка са периодични доставки на канцеларски материали и принадлежности за офиса по заявки на Възложителя. Видовете канцеларски материали и консумативи подробно са описани в Техническата спецификация - Приложение № 2, таблица № 2 . Количествата са прогнозни и Възложителят не се ангажира с тяхното пълно усвояване.Доставки по поръчката ще се извършват до изчерпване на средствата по договора или до изтичане на срока по него.
Тъй като обществената поръчка е запазена и част от артикулите са включени в списъка по чл. 12, ал.1, т.1 от ЗОП, възложителят е отделил в Обособена позиция №2 за тези стоки – Приложение № 2, чиито позиции са предназначени за изпълнение на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Когато участниците са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, същите следва да отговарят на посочените условия в чл.12, ал.5 и ал.6 от ЗОП. В процедурата поОбособена позиция №2 могат да участват и други заинтересовани лица
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА срок за изпълнение на доставката – Кс    40
срок за замяна при направена рекламация – Кр    20
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участниците следва да се съобразят със заложените минимални изискванията съгласно екологосъобразните обществени поръчки:
- Критерии на ЕС за ЕОП за копирна и графична хартия включени в обособена позиция № 1; Копирна и графична хартия - /paper_GPP_product_sheet_bg/ Информационен лист за продукта във връзка с екологосъобразните обществени поръчки – препоръки за закупуване.

II.2) Описание 1

Доставка на офис-консумативи 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

Общинска администрация с адрес доставки: обл. Ловеч, общ. Луковит, гр. Луковит, ул. Възраждане № 73.

Предлаганите артикули трябва да отговарят на нормативно установените изисквания за качество и безопасност при употреба от крайни потребители, както и да са нови, неупотребявани, в оригинални запечатани опаковки и с доказан произход, в пълно съответствие с изискванията на Възложителя. В случай, че Възложителят изиска, изпълнителят трябва да представи при доставката съответните сертификати или декларации за произход и качество за доставяните стоки, сертификати, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните стандарти и документ за оторизация от производителя или от официален представител за територията на Република България.
Предлаганите консумативи за офистехника (тонеркасети и барабани) да бъдат оригинални, т.е. да са произведени от производителя на техниката, или да са техни еквиваленти. Под „оригинални” консумативи се разбират такива, които са нови, неупотребявани и са произведени от производителя на съответната търговска марка техника или от оторизирани от него лица и при
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА срок за изпълнение на доставката – Кс    40
срок за замяна при направена рекламация – Кр    20
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Възложителят си запазва правото да увеличава количествата на стоките, предмет на настоящата поръчката, според необходимостта от доставянето им и в рамките на стойността на прогнозната стойност на съответната обособена позиция. Това ще се счита за основание договорът да бъде изменян или допълван от Страните при условията на чл. 116 от ЗОП.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  868707 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
22    1   „Офис принадлежности и канцеларски материали“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МИГТЕХ ООД 202522505
бул. Русе № 2, вх. В, ет. 6, ап, 17
Плевен BG314 5800 България
office@migteh.com +359 64802412
http://www.migteh.com +359 64802412
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
19938.52      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

12334.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
23    2   „Канцеларски материали, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МИГТЕХ ООД 202522505
бул. Русе № 2, вх. В, ет. 6, ап. 17
Плевен BG314 5800 България
office@migteh.com +359 64802412
http://www.migteh.com +359 64802412
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2677.91      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2237.25      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
24    3   „Офис консумативи“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МИГТЕХ ООД 202522505
бул. Русе № 2, вх. В, ет. 6, ап. 17
Плевен BG314 5800 България
office@migteh.com +359 64802412
http://www.migteh.com +359 64802412
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

341.06      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и на изискванията на възложителя. Поръчката е запазена в частта си по обособена позиция № 2 за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания при спазване на изискванията на чл. 12, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП. За другите участници по обособена позиция № 2 се прилага чл. 12, ал. 7 от ЗОП. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1, чл. 55, ал.1, т. 1 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора по обособени позиции № 1, 2 и 3 е в размер 2 % (два процента) от стойността на съответния договор без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: получаване на решението за определяне на изпълнител съгл. чл.197, ал.1, т.7 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Луковит
ул. Възраждане № 73
Луковит 5770 България
lukovit@lukovit.bg +359 69752464
www.op.lukovit.bg +359 69752014

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва