Версия за печат

00530-2019-0008

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

23. Системи за управление на сигурността...


Решение номер 1 от дата 28.02.2019 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880221

BG411, Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Ивелина Личева; Веселина Мерджанова, България 1000, София, Тел.: 02 98596760; 02 98593844, E-mail: i.licheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9864728

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

"Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и работно време, обслужващи административните сгради на ТД на НАП София с адреси: гр. София, ул. „Аксаков” № 21, гр. София, ул. „Аксаков” № 31, гр. София, бул. „Илиянско шосе” № 8, гр. София, ул. „Шести септември” № 10 и гр. Благоевград, ул. „Гьорче Петров” № 2"

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и работно време, обслужващи административните сгради на ТД на НАП София с адреси: гр. София, ул. „Аксаков” № 21, гр. София, ул. „Аксаков” № 31, гр. София, бул. „Илиянско шосе” № 8, гр. София, ул. „Шести септември” № 10 и гр. Благоевград, ул. „Гьорче Петров” № 2”. Изпълнението на предмета на настоящата обществена поръчка ще се изразява в следното: 1. Цялостно поддържане на системите за контрол на достъп в изправност. Извършва се след писмена заявка на Възложителя и включва извършване на всички дейности, осигуряващи техническа изправност с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране на системата за контрол на достъп, съгласно предписанията на производителя, българските стандарти, нормативните актове и изискванията на Възложителя; 2. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършване на сервизното обслужване и ремонт на системи за контрол на достъп се извършва от Изпълнителя; 3. Изпълнението на предмета на договора ще се извършва за всеки конкретен случай, с писмена заявка на Възложителя.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на предмета на поръчката на обособени позиции е нецелесъобразно, тъй като дейностите по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и работно време са взаимосвързани и възлагането им на различни изпълнители би довело до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Във връзка с невъзможността за предвиждане на евентуалните повреди в системите за контрол на достъп на конкретните сгради е реално невъзможно да се разпредели планираният лимит на средствата на обособени позиции.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 15000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Общата стойност на всички поръчки със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП през настоящата година, отговаря на стойностния праг по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, което обуславя възлагане на настоящата поръчка чрез провеждане на открита процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

28.02.2019 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Илиана Илиева Христова

VIII.2) Длъжност

Директор на ТД на НАП София, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-ОПР-4/22.05.2017 г. на Изпълнителния директор на НАП.