00530-2019-0008
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.02.2019 10:02 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.02.2019 09:59 ч. : | 28/02/2019 09:53 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
28.02.2019 09:59 ч. : | 28/02/2019 09:53 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
23. Системи за управление на сигурността...
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Ивелина Личева; Веселина Мерджанова, България 1000, София, Тел.: 02 98596760; 02 98593844, E-mail: i.licheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9864728
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://nap.bg/page?id=302.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
"Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и работно време, обслужващи административните сгради на ТД на НАП София с адреси: гр. София, ул. „Аксаков” № 21, гр. София, ул. „Аксаков” № 31, гр. София, бул. „Илиянско шосе” № 8, гр. София, ул. „Шести септември” № 10 и гр. Благоевград, ул. „Гьорче Петров” № 2"
Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и работно време, обслужващи административните сгради на ТД на НАП София с адреси: гр. София, ул. „Аксаков” № 21, гр. София, ул. „Аксаков” № 31, гр. София, бул. „Илиянско шосе” № 8, гр. София, ул. „Шести септември” № 10 и гр. Благоевград, ул. „Гьорче Петров” № 2”. Изпълнението на предмета на настоящата обществена поръчка ще се изразява в следното: 1. Цялостно поддържане на системите за контрол на достъп в изправност. Извършва се след писмена заявка на Възложителя и включва извършване на всички дейности, осигуряващи техническа изправност с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране на системата за контрол на достъп, съгласно предписанията на производителя, българските стандарти, нормативните актове и изискванията на Възложителя; 2. Доставка на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършване на сервизното обслужване и ремонт на системи за контрол на достъп се извършва от Изпълнителя; 3. Изпълнението на предмета на договора ще се извършва за всеки конкретен случай, с писмена заявка на Възложителя.
НЕ
НЕ
НЕ
Разделянето на предмета на поръчката на обособени позиции е нецелесъобразно, тъй като дейностите по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и работно време са взаимосвързани и възлагането им на различни изпълнители би довело до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. Във връзка с невъзможността за предвиждане на евентуалните повреди в системите за контрол на достъп на конкретните сгради е реално невъзможно да се разпредели планираният лимит на средствата на обособени позиции.
НЕ
V: Мотиви
Общата стойност на всички поръчки със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП през настоящата година, отговаря на стойностния праг по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, което обуславя възлагане на настоящата поръчка чрез провеждане на открита процедура.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл.197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
28.02.2019 г.
VIII: Възложител
Илиана Илиева Христова
Директор на ТД на НАП София, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-ОПР-4/22.05.2017 г. на Изпълнителния директор на НАП.