Деловодна информация
00085Военномедицинска академия
И - 1676 12/02/2019 (дд/мм/гггг)
не
00085-2018-0047 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Военномедицинска академия 129000273
ул. Св.Г.Софийски №3
София BG411 1606 България
Елисавета Михайлова +359 29225214
elisaveta@vma.bg +359 29526536

Интернет адрес/и

www.vma.bg

ftp://213.240.235.124/Dostavka%20na%20higienni%20materiali/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Периодична доставка на хигиенни и почистващи материали и уреди за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната по обособени позиции
39800000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка обхваща „Периодична доставка на хигиенни и почистващи материали и уреди за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната по обособени позиции”. Възложителят разделя поръчката на 3 /три/ обособени позиции, както следва: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: „Доставка на хигиенни изделия от хартия”, съгласно Техническа спецификация - Приложение № 1; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Доставка на почистващи и перилни препарати - запазена поръчка по смисъла на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП”, съгласно Техническа спецификация - Приложение № 2; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: „Доставка на уреди и пособия за почистване”, съгласно Техническа спецификация - Приложение № 3. Предметът на поръчката по обособена позиция № 2: „Доставка на почистващи и перилни препарати”, представлява „запазена обществена поръчка” съгласно регламентацията на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, чийто предмет е включен в Списъка на стоките и услугите, утвърден с Решение на Министерски съвет № 591/ 18.07.2016г.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
180000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на хигиенни изделия от хартия 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33760000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ВЕЩЕВИ СКЛАД на ВМА-МБАЛ-София, находящ се на адрес: София 1606, ул. „Св. Георги Софийски” № 3.

Предметът на обществената поръчка обхваща „Периодична доставка на хигиенни и почистващи материали и уреди за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната по обособени позиции”. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: „Доставка на хигиенни изделия от хартия”, съгласно Техническа спецификация - Приложение № 1, неразделна част от документацията. Предметът на поръчката по обособена позиция № 1 обхваща извършване на периодични доставки на хигиенни консумативи по видове и количества, за които е представена подробна характеристика и изисквания в Раздел II „Техническа спецификация” и Приложения № 1. Общият брой видове стоки/материали/номенклатури възлиза на 4 /четири/. Доставките се извършват периодично, след получаване на предварителни писмени заявки от Възложителя. Посочените количества в Техническата спецификация са индикативни/прогнозни и доставките зависят от текущите потребности на ВМА. Възложителят няма задължение да поръчва цялото количество и/или всички номенклатури за срока на договора.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото, при необходимост от продължаване на доставките, да удължи срока на сключения договор до 6 месеца при недостигане прогнозната стойност на поръчката.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на почистващи и перилни препарати - запазена поръчка по смисъла на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39800000      
39831000      
39831220      
39831300      
33711900      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ВЕЩЕВИ СКЛАД на ВМА-МБАЛ-София, находящ се на адрес: София 1606, ул. „Св. Георги Софийски” № 3.

Предметът на обществената поръчка обхваща „Периодична доставка на хигиенни и почистващи материали и уреди за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната по обособени позиции”. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Доставка на почистващи и перилни препарати - запазена поръчка по смисъла на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП”, съгласно Техническа спецификация - Приложение № 2, неразделна част от документацията. Поръчката по об. позиция № 2 е предназначена за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания по смисъла на § 2, т. 46 от ДР на ЗОП, или на стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания, или на хора в неравностойно положение, по смисъла на § 2, т. 62 от ДР на ЗОП. Доставките на стоките/материалите се извършват периодично, след получаване на предварителни писмени заявки от Възложителя. Посочените количества в Техн. спецификация са индикативни/ прогнозни. Общият брой видове/стоки/номенклатури възлиза на 26.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото, при необходимост от продължаване на доставките, да удължи срока на сключения договор до 6 месеца при недостигане прогнозната стойност на поръчката.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В настоящата процедура по об. поз. № 2 за възлагане на поръчката, могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им ще бъдат разгледани само, ако няма допуснати оферти на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, или на стопански субекти, чиято основна цел е соц. и проф. интегриране на хора с увреждания, или на хора в неравностойно положение.

II.2) Описание 1

Доставка на уреди и пособия за почистване 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39224000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ВЕЩЕВИ СКЛАД на ВМА-МБАЛ-София, находящ се на адрес: София 1606, ул. „Св. Георги Софийски” № 3.

Предметът на обществената поръчка обхваща „Периодична доставка на хигиенни и почистващи материали и уреди за нуждите на ВМА и подчинените й структури в страната по обособени позиции”. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: „Доставка на уреди и пособия за почистване”, съгласно Техническа спецификация - Приложение № 3, неразделна част от документацията. Предметът на поръчката обхваща извършване на периодични доставки на хигиенни консумативи и пособия за почистване по видове и количества, за които е представена подробна характеристика и изисквания в Раздел II „Техническа спецификация” и Приложение № 3. Доставките на стоките/материалите се извършват периодично, след получаване на предварителни писмени заявки от Възложителя. Посочените количества в Техническата спецификация са индикативни/прогнозни и доставките зависят от текущите потребности на ВМА. Възложителят няма задължение да поръчва цялото количество и/или всички номенклатури от обособената позиция. Общият брой видове номенклатури възлиза на 36.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото, при необходимост от продължаване на доставките, да удължи срока на сключения договор до 6 месеца при недостигане на прогнозната стойност на поръчката.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  871618 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
В-730    1   Доставка на хигиенни изделия от хартия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КУКУДА ГРУП ООД 200171708
ул. Бесарабия № 108, р-н Подуяне
София BG411 1517 България
office@cleanjob.bg +359 29454464
+359 28472204
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
42000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

42000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
В-731    2   Доставка на почистващи и перилни препарати - запазена поръчка по смисъла на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КУКУДА ГРУП ООД 200171708
ул. Бесарабия № 108, р-н Подуяне
София BG411 1517 България
office@cleanjob.bg +359 29454464
+359 28472204
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
83500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

83500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
В-733    3   Доставка на уреди и пособия за почистване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КУКУДА ГРУП ООД 200171708
ул. Бесарабия № 108, р-н Подуяне
София BG411 1517 България
office@cleanjob.bg +359 29454464
+359 28472204
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
54500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

54500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Нито едно от лицата, подали оферта за участие по обособена позиция № 2 на поръчката не отговаря на изискванията и условията на чл. 12, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП и не се ползва с приоритет, съгласно регламентацията на чл. 81, ал. 2 от ППЗОП. Комисията е разгледала всички оферти за участие по обособена позиция № 2 по общия ред, предвид липсата на лица, за които поръчката се явява запазена.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул.Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.7 от ЗОП, жалба може дасе подава в 10-дневен срок от получаване решението за определяне на изпълнител.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/02/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва