Деловодна информация
00207
 
да
да
08/02/2019 (дд/мм/гггг)
00207-2018-0068 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална здравноосигурителна каса 121858220
ул. Кричим № 1
София BG411 1407 България
Кристиян Велинов +359 29659345
kvelinov@nhif.bg +359 29659165

Интернет адрес/и

https://www.nhif.bg

https://www.nhif.bg/page/1667


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и гаранционна поддръжка на принтери, скенери и компактни мултифункционални устройства за нуждите на ЦУ на НЗОК и РЗОК по 3 обособени позиции" 1667
30230000      
Услуги

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Доставка и гаранционна поддръжка на принтери, скенери и компактни мултифункционални устройства за нуждите на ЦУ на НЗОК и РЗОК по 3 обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Доставка и гаранционна поддръжка на 56 броя лазерни мрежови принтери; Обособена позиция № 2: Доставка и гаранционна поддръжка на 32 броя високоскоростни, настолни, документни скенери; Обособена позиция № 3: Доставка и гаранционна поддръжка на 21 броя мултифункционални устройства“.
В предмета на обществената поръчка се включват всички необходими дейности по доставката, пускането в експлоатация и гаранционната поддръжка на периферната техника в 20 Районни задравноосигурителни каси (РЗОК) и ЦУ на НЗОК.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
72905.4      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка и гаранционна поддръжка на 56 броя лазерни мрежови принтери 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Доставките следва да се извършват на адресите на ЦУ на НЗОК и 9 РЗОК, съгласно приложен списък към документацията на обществената поръчка

1.Доставка и гаранционна поддръжка на 56 броя лазерни мрежови принтери, с минимални изисквания, съобразно посоченото в т. 1 на техническитете изисквания и спецификации, приложение към документацията на обществената поръчка.
2.1.Предлаганите принтери трябва да бъдат нови, неупотребявани и да фигурират в продуктовата листа на производителя им и да не са свалени от производство към датата на подаване на оферта в настоящата процедура.
2.2.Предлаганата техника трябва да отговаря на нормативите на европейските и международни стандарти за електромагнитна съвместимост, радиочестотни смущения и нива на шум.
2.3.В техническите си предложения участниците следва да предложат примерен график за извършване на доставките.
2.4.Предлаганата техника следва да бъде доставена в оригинална фабрична опаковка и да бъде окомплектована с всички необходими захранващи, интерфейсни и други кабели, и аксесоари необходими за нормална работоспособност.
2.5.Други-подробно описани в документацията на поръчката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
Предложена цена за доставка на 56 бр. принтери    50
Цена за отпечатване на 1 страница    50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка и гаранционна поддръжка на 32 броя високоскоростни, настолни, документни скенери 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
38520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Доставките следва да се извършват на адресите на ЦУ на НЗОК и 13 РЗОК, съгласно приложен списък към документацията на обществената поръчка

1. Доставка и гаранционна поддръжка на 32 броя високоскоростни,настолни,документни скенери,с минимални изисквания, съобразно посоченото в т.2 на техническитете изисквания и спецификации,приложение към документацията на обществената поръчка.
2.1.Предлаганите скенери трябва да бъдат нови,неупотребявани и да фигурират в продуктовата листа на производителя им и да не са свалени от производство към датата на подаване на оферта в настоящата процедура.
2.2.Предлаганата техника трябва да отговаря на нормативите на европейските и международни стандарти за електромагнитна съвместимост,радиочестотни смущения и нива на шум.
2.3.В техническите си предложения участниците следва да предложат примерен график за извършване на доставките.
2.4.Предлаганата техника следва да бъде доставена в оригинална фабрична опаковка и да бъде окомплектована с всички необходими захранващи, интерфейсни и други кабели,и аксесоари необходими за нормална работоспособност.
2.5. Други-подробоно описани в документацията.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка и гаранционна поддръжка на 21 броя мултифункционални устройства 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Доставките следва да се извършват на адресите на ЦУ на НЗОК и 4 РЗОК, съгласно приложен списък към документацията на обществената поръчка

1. Доставка и гаранционна поддръжка на 21 броя мултифункционални устройства, с минимални изисквания, съобразно посоченото в т. 3 на техническитете изисквания и спецификации, приложение към документацията на обществената поръчка.
2. Изисквания към доставката:
2.1. Предлаганите мултифункционални устройства трябва да бъдат нови, неупотребявани и да фигурират в продуктовата листа на производителя им и да не са свалени от производство към датата на подаване на оферта в настоящата процедура.
2.2. Предлаганата техника трябва да отговаря на нормативите на европейските и международни стандарти за електромагнитна съвместимост, радиочестотни смущения и нива на шум.
2.3. В техническите си предложения участниците следва да предложат примерен график за извършване на доставките.
2.4. Други - подробно описани в документацията на поръчката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 164-374175 (напр. 2015/S 123-123456)   и  864197 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-12    1   Доставка и гаранционна поддръжка на 56 броя лазерни мрежови принтери
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕВРОПРИНТ СЕРВИЗ ЕООД 131414356
Кап. Димитър Списаревски“ блок 129, офис 1
София BG411 1309 България
m.mihaylov@europrint-service.com +359 0887286618
+359 29744661
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

43960      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-5    2   Доставка и гаранционна поддръжка на 32 броя високоскоростни, настолни, документни скенери
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КОПИЛИНК ЕООД 121766524
Никола Вапцаров № 38, ап. 12
София BG411 1407 България
sales@copy.bg +359 29625939
+359 9621428
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

13342.40      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-14    3   Доставка и гаранционна поддръжка на 21 броя мултифункционални устройства
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КОНТРАКС АД 175415627
ул. Тинтява № 13
София BG411 1113 България
Diliana.Bliznakova@kontrax.bg +359 2609592
+359 9609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

15603      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за определяне на изпълнител подлежи на обжалване пред КЗК в 10-дневен срок от получаването му при условията на чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/02/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва