Деловодна информация
00109Дирекция ПНООП
ИЗ-00-442 08/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
08/02/2019 (дд/мм/гггг)
00109-2018-0028 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Благоевград 000024695
пл. Георги Измирлиев № 1
Благоевград BG413 2700 България
Мартин Лалев - Началник-отдел ПНОЧР +359 893405629
mlalev@blgmun.com +359 884417

Интернет адрес/и

www.blgmun.com

https://blagoevgrad.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=OFJSLYtS9vM%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане във връзка с изпълнение на проект „Социална инфраструктура за услуги за деца”
39150000      
Доставки

„Избор на изпълнител за доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане във вр. с изпълнение на проект „Социална инфраструктура за услуги за деца”,Адм.договор №BG16RFOP001-5.001-0027-C01/30.01.2018г.,по Процедура за директно предоставяне на БФП BG16RFOP001-5.001„Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“,по Приоритетна ос 5:„Регионална социална инфраструктура“ по ОПРР 2014-2020“,по обособени позици:
ОП №1„Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за Център за обществена подкрепа за деца и семейства“,ОП №2„Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“,ОП №3„Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на Дневен център за деца с тежки множествени увреждания и техните семейства“,ОП №4 „Доставка на кухненска посуда–стоки,включени в списъка по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП“.
Предметът на поръчката включва доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане,кухненска посуда,съгласно ТС,неразделна част от документацията.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
4249.65      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на кухненска посуда – стоки, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39221100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Предвидените за изпълнение дейности по доставка на кухненска посуда ще се извърши в бившия Дом за деца, лишени от родителски грижи, с адрес: Благоевград, ул. „Братя Миладинови" №23.

Предметът на настоящата обществена поръчка по обособена позиция №4 включва доставка на кухненска посуда, съгласно изискванията на Техническата спецификация, представляваща неразделна част от Документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА ПОКАЗАТЕЛ СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА (ПСИ)    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Социална инфраструктура за услуги за деца”,Административен договор № BG16RFOP001-5.001-0027-C01/30.01.2018 г., по Процедура за директно предоставяне на БФП BG16RFOP001-5.001

„Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“, по Приоритетна ос 5: „Регионална социална инфраструктура“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.“
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 103-234862 (напр. 2015/S 123-123456)   и  849231 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
BG16RFOP001-5.001-0027-C01-D-04    4   „Доставка на кухненска посуда – стоки, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1000 България
zop@office1.bg +359 882929474
https://www.office1.bg/ +359 070010701
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5870.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4249.65      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата, решението за създаване на квалификационна система и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаването на решението за:определяне на изпълнител;класиране на участниците в конкурса за проект;включване или за отказ от включване в квалификационна система или в динамична система за покупки;прекратяване на участието в квалификационна система или в динамична система за покупки;прекратяване на процедурата; публикуването на обявлението за доброволна прозрачност, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 7, б. "а" от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/02/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва