02718-2018-0257
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.12.2018 11:25 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.12.2018 11:24 ч. : | 27/12/2018 11:12 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
27.12.2018 11:24 ч. : | 27/12/2018 11:12 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Лъки:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG421, Териториално поделение Държавно ловно стопанство Кормисош - гр.Лъки към Южноцентрално държавно предприятие - гр. Смолян, ул. Хайдушки поляни № 14, За: инж. Динко Колев Господинов, България 4241, Лъки, Тел.: 0887 637415, E-mail: dlskormisosh@ucdp-smolian.com, Факс: 03052 2193
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.ucdp-smolian.com.
Адрес на профила на купувача (URL): http://ucdp-smolian.com/profil/public_contracts_fileslist.php?showmaster=view1&fk_id=2206.
Публичноправна организация
Друг: Управление на горски територии - Държавна собственост, извършване на Ловностопански дейности
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Основен ремонт на Ловна резиденция „Кормисош”, стопанисвана от ТП ДЛС „Кормисош” – гр. Лъки”.
„Основен ремонт на Ловна резиденция „Кормисош”, стопанисвана от ТП ДЛС „Кормисош” – гр. Лъки. Ловна резиденция „Кормисош” представлява съществуващата масивна триетажна сграда със ЗП = 1551м2 и е въведена в експлоатация през 1974 год. Сградата трябва да се реновира и реконструира, за да се адаптира към всички изисквания за изграждане на съвременна ловна резиденция. Сградата е проектирана и построена като ловна резиденция и се състои от: Блок 1 - сутерен, 1-ви етаж и 2-ри етаж; Блок 2 -1-ви етаж и 2-ри етаж; Блок 3 -1-ви етаж.Разгъната застроена площ на сградата е 2524м2 по данни на Възложителя.Извършването на основен ремонт/реконструкция на Ловна резиденция „Кормисош" следва да се извърши въз основа на изготвен Технически проект съгласно ЗУТ, Наредба № 4 от 2001 год. и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Изготвеният от екип от правоспособни проектанти Технически проект за нуждите на Възложителя е придружен от подробни количествени сметки по приложимите части. Основният ремонт/реконструкция ще се извършва от Изпълнителя след надлежно упълномощаване от страна на Възложителя, при което дължимите такси по издаването на разрешение за строеж са за сметка на Възложителя. В обяснителните записки проектантите подробно са описали необходимите изходни данни, дейности, технико-икономически показатели, спецификация на предвидените за влагане строителни продукти (материали, изделия, комплекти и системи) с технически изисквания към тях в съответствие с действащи норми и стандарти и технология на изпълнение и количествени сметки. Техническият проект е изработен в обхват и съдържание съгласно изискванията на Наредба № 4 от 2001 год. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Кратко описание - Общи изисквания - Изпълнението на основния ремонт/реконструкция следва да се извършва в съответствие с част трета „Строителство" от ЗУТ и при При спазване на изискванията на Наредба № 5 от 31 юли 2014 год. за строителството в горските територии без промяна на предназначението им, издадена от Министерството на земеделието и храните и Министерството на регионалното развитие Обн. ДВ. бр.68 от 15 Август 2014 год., изм. ДВ. бр.106 от 23 Декември 2014 год., както и действащото законодателство на Република България по отношение на изпълнението на дейности в горски територии. Основният ремонт/реконструкция и ще започне след издаване на разрешение за строеж (или съответния документ, разрешаващ стартиране на строителството в горска територия, когато е изискуем по отношение на възложените работи) от компетентните органи за конкретния обект. Участниците в основния ремонт/реконструкцията и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение.По време на изпълнението на основния ремонт/реконструкцията лицензиран консултант строителен надзор (съгласно чл. 166 от ЗУТ) въз основа на сключен договор за обекта ще упражнява строителен надзор в обхвата на договора и съобразно изискванията на чл. 168 от ЗУТ.Във връзка с точното спазване на Технически проект придружен от подробни количествени сметки по приложимите части при изпълнението на основния ремонт/реконструкцията, посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще се осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение сключен между тях и Възложителя. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на техническия проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация.
НЕ
НЕ
НЕ
Обществената поръчка не се дели на обособени позиции и участниците следва да участват за изпълнението на цялата поръчка. Мотиви : Основен мотив за неразделянето на обществената поръчка на обособени позиции е фактът, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на обществената поръчка, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и степет, които при разделяне на обособени позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат, а именно цялостно реновиране и реконструиране на Ловна резиденция „Кормисош”, стопанисвана от ТП ДЛС „Кормисош” – гр. Лъки, за да се адаптира тя към всички изисквания за изграждане на съвременна ловна резиденция. За качественото изпълнение на обществената поръчка, предмет на настоящата процедура е целесъобразно да бъде изпълнена от един изпълнител, като по този начин ще се обезпечи и гаранционният срок на извършените от изпълнителя дейности. Освен това възлагането на поръчката на различни изпълнители би създало и технически и организационни затруднения на възложителя при изпълнението й. Предвид гореизложеното и с оглед основната цел на ЗОП за постигане на ефективност при разходване на средства на дружества и предприятия, които са възложители по смисъла на ЗОП в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции, респ. избор на повече от един изпълнител е нецелесъобразно. Предвид гореизложеното и с оглед основната цел на ЗОП за постигане на ефективност при разходване на средства на дружества и предприятия, които са възложители по смисъла на ЗОП в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции, респ. избор на повече от един изпълнител е нецелесъобразно.
НЕ
V: Мотиви
Настоящата обществена поръчка се възлага чрез процедура Публично състезание по реда на чл. 18, ал. 1, т. 12 и чл. 20, ал. 2, т. 2 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ и на основание чл. 5, ал. 2, т. 14 от Закона за обществените поръчки и Заповед за упълномощаване № 261/15.05.2018 год., на Директора на „ЮЦДП” – гр. Смолян. Възложителите прилагат процедурите по чл. 18, ал. 1, т. 12 – публично състезание, когато обществените поръчки имат прогнозна стойност за строителство от 270 000 до 5 000 000 лв. без ДДС, следователно настоящата поръчка попада в приложното поле на чл. 18, ал. 1, т. 12 във връзка чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП.Изборът на процедурата е при условията на чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП, при спазване на условията на чл. 20, ал. 2 т. 1 от ЗОП, във връзка с чл. 178, ал. 1 от ЗОП. Процедурата ще се проведе при условията на чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП, тъй като стойността й отговаря на посочения в чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП праг и не са налице условията за провеждане на пряко договаряне.Възложителят желае максимална прозрачност и реши да открие Публично състезание по ЗОП. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Провеждането на предвиденото в ЗОП публично състезание гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. С цел да се осигури максимална публичност, респективно да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура. Посредством тази процедура се цели и защитаване на обществения интерес, като се насърчи конкуренцията и са създадат равни условия и прозрачност при провеждане на процедурата.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедурата за възлагане на обществена поръчка. Съъгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП - жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
27.12.2018 г.
VIII: Възложител
инж. Динко Колев Господинов
Директор на Териториално поделение Държавно ловно стопанство Кормисош - гр. Лъки.