Версия за печат

00530-2018-0119

BG-Бургас:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

-- Извън списъка


Решение номер 7-Х от дата 20.12.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880024

BG341, Национална агенция за приходите, ТД на НАП Бургас, ул.Цар Петър №5б, За: П.Чередник, България 8000, Бургас, Тел.: 056 878140, E-mail: p.cherednik@ro02.nra.bg, Факс: 056 878152

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/news?id=3825.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставка на хигиенни продукти, включително почистващи, полиращи продукти, дезинфектанти, големи и малки пликове за смет от полиетилен за ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, гр. Сливен, гр. Ямбол и УБ в гр. Поморие ”, разделен на три обособени позиции, както следва : Обособена позиция № 1 : “ Доставка на големи и малки пликове за смет от полиетилен за ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, гр. Сливен, гр. Ямбол и УБ в гр. Поморие“ представляваща „запазена обществена поръчка“ по смисъла на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Обособена позиция № 2 : “ Доставка на хигиенни, перилни и почистващи препарати за ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, гр. Сливен, гр. Ямбол и УБ в гр. Поморие“ представляваща „запазена обществена поръчка“ по смисъла на чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Обособена позиция № 3 : “ Доставка на почистващи пособия и дезинфектанти за ТД на НАП Бургас в гр. Бургас, гр. Сливен, гр. Ямбол и УБ в гр. Поморие“

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Периодична доставка на хигиенни, перилни, почистващи и полиращи продукти, пособия и дезинфектанти, големи и малки пликове за смет от полиетилен, по заявка от Възложителя ( по e-mail или друг писмен вид ) към Изпълнителя. В заявката се уточняват видовете и количествата на артикулите, а единичните им цени са съгласно офертата на Изпълнителя, неразделна част от договора. Оферираните единични цени на продуктите са твърди и не подлежат на промяна за срока на действие на договора. Доставките по съответната заявка следва да се изпълняват от Изпълнителя в 3 ( три ) дневен срок от получаването й. Възложителят запазва правото си да възлага спешни поръчки (при необходимост), като срокът за доставка на продуктите следва да бъде в рамките на 24 (двадесет и четири) часа от получаване на заявката от Изпълнителя. Всички стоки и продукти при доставянето им до адрес на Възложителя, следва да бъдат опаковани професионално, по начин, който гарантира безопасното им транспортиране, без рискове от увреждане, счупване, разливане или загуби, и по безопасен за хората и околната среда начин. Опаковката трябва да предпазва стоката от атмосферни въздействия, от измръзване или претопляне, както и да не влиза в химично взаимодействие със стоката. Върху опаковката на доставените продукти следва да е посочен срокът на годност на същите, който не може да бъде по-малък от 6 месеца, считано от момента на получаване на доставката от Възложителя. Всички доставяни стоки, следва напълно да съответстват, като качество и спецификации, съгласно офертата на участника, като при настъпила евентуална промяна във вида, състава, опаковката или друго обстоятелство Изпълнителя се задължава да информира Възложителя. Всички транспортни и други разходи, в т.ч. разходи за опаковка, такси, транспорт, разтоварване и други съпътстващи доставката разходи, франко обекта на доставката, както и разходи по замяна на стоки / некачествени, повредени и за доставени продукти, които не отговарят на заявените по вид и количество, а също и при установени липси/ във връзка изпълнението на договора/ите са за сметка на Изпълнителя и Възложителя не дължи допълнително заплащане. Срок за изпълнение на поръчката : 24 ( двадесет и четири ) месеца, считано от 30.06.2019 год. и срок на действие до 29. 06. 2021 год.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

ДА

Критериите, свързани с опазване на околната среда присъстват в: (бр.)
Техническата спецификация:

1

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 12700 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Възложител на поръчката е Национална агенция за приходите, а конкретната процедура се открива от упълномощено лице за обезпечаване нуждите на териториално звено и поделения към него.Прогнозната стойност в рамките на възложителя НАП е такава, че обуславя настоящия ред за възлагане на конкретната процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Максимално допустима стойност за изпълнение на поръчката е 12 700,00лв./дванадесет хиляди и седемстотин лева/без ДДС.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно законосъобразност, вкл. за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10 - дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

20.12.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Татяна Павлова Кънчева

VIII.2) Длъжност

Директор ТД на НАП Бургас, оправомощена със Заповед №ЗЦУ-ОПР-4/22.05.2017г. на изп.директор на НАП