00210-2017-0013
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.12.2018 14:53 ч. : | 3186 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.12.2018 14:53 ч. : | промяна преди публикуване | |
19.12.2018 14:53 ч. : | 00334-2017-0013 | промяна преди публикуване |
19.12.2018 14:53 ч. : | промяна преди публикуване | |
19.12.2018 14:52 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.12.2018 14:52 ч. : | 2018 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.12.2018 14:52 ч. : | 19/12/2018 13:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
19.12.2018 14:52 ч. : | 19/12/2018 13:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Обявление за приключване на договор за обществена поръчка
І: Възложител
Публичен
BG411, Агенция Митници, ул. Г.С.Раковски № 47, За: Мариана Митева, България 1202, София, Тел.: 02 98594108, E-mail: mariana.miteva@customs.bg, Факс: 02 98594060
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://83.228.89.4/wps/portal/customs/agency/home.
Адрес на профила на купувача (URL): http://83.228.89.4/wps/portal/customs/agency/home/buyer-profile/customer-profile-from-01012018/customer-profile-from-01012018.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
„Доставка и монтаж на офис - обзавеждане и мебели за нуждите на органите на изпълнителната власт и техните администрации“ с три обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Доставка и монтаж на офис-мебели и столове“, Обособена позиция № 2 „Доставка и монтаж на мека мебел за офиси“, Обособена позиция № 3 „Доставка и монтаж на мебели за обзавеждане за почивни бази и учебни центрове“. Списък и описание с основните параметри на артикулите са представени в Техническата спецификация към всяка обособена позиция в СЕВОП. Процедурата за възлагане на обществена поръчка е с цел сключване на рамково споразумение с 4 лица за всяка обособена позиция със срок от 36 месеца.
III: Условия на договора
рамково споразумение
НЕ
BG413, ПЕРУН - ККБ ЕООД, ул. Д-р Христо Татарчев № 22, България 2700, Благоевград, Тел.: 073 887451, E-mail: peryn_ofis@abv.bg, Факс: 073 887451
Изпълнителят е МСП: да
НЕ
„Доставка и монтаж на офис-мебели и столове за Агенция „Митници“
15.03.2021 г.
НЕ
IV: Приключване на договора
договорът е предсрочно прекратен
22.11.2018 г.
Съгласно чл. 27, ал . 1, т. 2, договора се прекратява с изчерпване на посочените в чл. 6, ал. 1 средства.
НЕ
НЕ
ДА
НЕ
V: Допълнителна информация
Договорът е сключен след проведена процедура -вътрешен конкурентен избор по реда на чл. 82 ЗОП, въз основа на сключено Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. на Централния орган за покупки (ЦОП). Обществената поръчка е проведена изцяло по електронен път в Системата за електронно възлагане на обществени поръчки- СЕВОП, на ЦОП. За целите на предоставяне на настоящата информация договорът за обществена поръчка се счита за изпълнен от датата, на която е извършено последното плащане - 22.11.2018 г.
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
19.12.2018 г.
VII: Възложител