00874-2018-0006
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.12.2018 12:12 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.12.2018 12:10 ч. : | 17/12/2018 11:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
17.12.2018 12:10 ч. : | 17/12/2018 11:59 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-с.Ветрино:
Решение за откриване на процедура
6. ВиК инженерство
І: Възложител
Публичен
BG331, Община Ветрино, ул. Г.С.Раковски № 24, За: Мария Пенчева - главен специалист в отдел МИРЕП, България 9220, с.Ветрино, Тел.: 0882 646422, E-mail: oppo_vetrino@abv.bg, Факс: 05161 2139
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.vetrino.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.vetrino.bg/orders.php.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Реконструкция на улични водопроводни клонове на територията на село Невша, община Ветрино“
Предмет на поръчката е „Реконструкция на улични водопроводни клонове на територията на село Невша, община Ветрино“ Обектът на поръчката е уличните водопроводни клонове на територията на с. Невша Целта на настоящата обществена поръчка е реконструкция, подмяна и модернизация на водопроводната мрежа на с.Невша. Обхвата на поръчката е изграждането на следните водопроводни участъци и клонове: •Уличен водопровод от връзка със същ.водопровод 150 ЕТ до о.т.53 – L=903 m‘ •Уличен водопровод от о.т.121 до о.т.123 – L=138 m‘ •Уличен водопровод от о.т.127 до о.т.125 – L=225 m‘ •Уличен водопровод от о.т.53 до о.т.9 – L=539 m‘ •Уличен водопровод от о.т.43 до о.т.36 – L=697 m‘ •Уличен водопровод от о.т.36 до о.т.4 – L=417 m‘ Обща дължина на уличните водопроводни клонове в с.Невша, общ.Ветрино подлежащи на подмяна и реконструкция в работния проект е 2919 m’ Изпълнението на водопровода ще става в следната последователност: • изпълнява се временна организация на движението; • чрез шурфове ще се констатира точното местоположение на други елементи от техническата инфраструктура след обозначаване от експлоатационните дружества; • трасиране на работния участък - водопроводен клон, водопроводни отклонения, места на арматури • извършване на подготвителни работи за изпълнение на изкопите: изрязване на асфалтова настилка, осигуряване на обезопасена строителна площадка и др. • изкопни работи - като линейно изпълнение с направа на обезопасителни огради, монтаж на пасарелки и др. • подготовка на основата на изкопа и полагане иа пясъчна подложка • изпълнение на водопровода - монтаж на арматури и връзки • изпитване на водоплътност, дезинфекция и промиване на готовия участък • засипване на траншеята по предписаната технология, паралелно с полагане на детекторна и сигнална лента • възстановяване на пътната настилка. Описаните операции се изпълняват при спазване всички указания, дадени в текстовата и графична част на проекта! След направата на изкопа излишните земни маси, ще се извозят до депо за строителни отпадъци, указано от Възложителя.
НЕ
НЕ
НЕ
В предметния обхват на възлагане в настоящата обществена поръчка, с оглед ефективна организация на изпълнението и постигане на качествени резултати, не са включени обособени позиции. Основание за това си решение, Възложителят намира в характеристиките и особеностите на подлежащите на изпълнение строително - монтажни работи, предвидени в инвестиционния проект, които са взаимосвързани, част са от изпълнението на един общ обект и разделянето му е както неефективно, така и нецелесъобразно, предвид, че ще доведе до невъзможност за качествено изпълнение на поръчката. Във връзка с посоченото, основен съществен елемент за възлагането на една обща процедура е и обстоятелството, че предвидените за изпълнение строителни дейности са систематично, икономически и технически неделими. Евентуалното разделяне на поръчката на обособени позиции и произтичащата от това възможност за възлагането им на различни Изпълнители, би могло да доведе до различни начало и край на строителството, а оттам разминаване и неприемливо отлагане във времето на въвеждането на строежа в експлоатация. С възлагането на обществената поръчка в цялост ще се избегнат именно тези рискове и ще се даде възможност Участниците, респ. бъдещият Изпълнител максимално да съобразят организацията на работния процес, технологичната последователност, както и да осигурят технически капацитет и ресурс, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с изискванията на Възложителя, което ще допринесе за повишаване на качеството и завършването в срок на възлаганите строителни интервенции. На следващо място, не е маловажен и факта, че ще се генерира документооборот (Актове и Протоколи, съставяни по реда и при условията на Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) с много по-голям обем, създаващ излишна административна тежест и забавяне в приемо-предаването, както на отделните подобекти, така и на цялостния обект на строителство. Така обоснованите аргументи, безусловно сочат, че обществената поръчка следва да бъде осъществена от един Изпълнител и не е целесъобразно нейното разделяне на обособени позиции.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл.20, ал.2, т.1 от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на стойност по- голяма от 270 000 лева и по-малка от 5 000 000 лева, Възложителят прилага някоя от предвидените в чл. 18, ал.1, т.12 или 13 на ЗОП. В конкретния случай, прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка е 907 244.82 лева без ДДС. Предвид обстоятелството, че не са налице основанията за провеждане на открита процедура, състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на публично състезание. Този ред за възлагане в най-голяма степен гарантира публичността при провеждане на процедурата за възлагане на обществена поръчка, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства по проекта. С цел да се осигури максимална публичност, респ. да се постигнат и най-добрите за Възложителя условия, настоящата обществена поръчка се възлага именно по посочения вид процедура.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Специални условия за изпълнение на поръчката: Възложителят изисква от участниците да декларират, че офертите им са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околна среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната или в държавата, където трябва да се извърши строителството и които са приложими към строителството. Посочената прогнозна стойност е крайна за Възложителя. Обществената поръчка се обявява на основание чл. 114 от ЗОП, под условие – клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора, без предизвестие, след изтичане на тримесечен срок от сключването му, при положение, че не е осигурено финансиране
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава съгласно чл. 197, ал.1, т.4. от ЗОП.
17.12.2018 г.
VIII: Възложител
Пенка Жекова Йорданова
Юрисконсулт на община Ветрино, дл. лице по чл.7, ал.1 от ЗОП, упълномощено със Заповед №439/06.12.2018г.