00076-2018-0005
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.12.2018 17:17 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.12.2018 17:17 ч. : | 06/12/2018 17:10 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
06.12.2018 17:17 ч. : | 06/12/2018 17:10 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
2. Строителство на сгради и съоръжения
І: Възложител
Публичен
BG411, Комисия за защита на потребителите, пл. Славейков № 4а, За: Илиана Цолова, България 1000, София, Тел.: 00359 29330504, E-mail: i.tsolova@kzp.bg, Факс: 00359 29884818
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): https://www.kzp.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): https://www.kzp.bg/obshtestveni-porachki/1.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Контролна дейност
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
Избор на изпълнител на инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР на първи, трети, част от четвърти и част от пети етаж от административна и делова сграда Дом-паметник „Александър Стамболийски” в гр. София, район „Оборище“, ул. „Врабча” №1
Предмет на обществената поръчка е "Избор на изпълнител на инженеринг – проектиране, упражняване на авторски надзор и изпълнение на СМР на първи, трети, част от четвърти и част от пети етаж от административна и делова сграда Дом-паметник „Александър Стамболийски” в гр. София, район „Оборище“, ул. „Врабча” №1", като дейностите са подробно описани в техническата спецификация.
ДА
1
НЕ
НЕ
Дейностите по поръчката са систематично свързани. За качественото изпълнение на поръчката дейностите, предмет на поръчката, трябва да бъдат изпълнени от един икономически оператор. Като се е съобразил с разпоредбата на чл. 46, ал. 1 от ЗОП, възложителят е взел мотивирано решение да не разделя поръчката на обособени позиции. Това се обуслава от факта, че всички дейности, които следва да се реализират в рамките на изпълнение на договора, са от такова естество и са взаимосвързани по начин и в степен, които при разделяне на позиции биха довели до съществени затруднения за постигане на желания краен резултат. На първо място, с оглед специфичния характер на възлаганите услуги, множеството изисквания към тяхното реализиране, част от които произтичат от правилата за инвестиционно проектиране, както и големия брой от възможни подходи на изпълнение, може да се направи обосновано предположение, че при разделяне на обособени позиции има опасност изпълнението на поръчката прекомерно да се затрудни технически или да се оскъпи, поради необходимостта от сложна координация между отделните изпълнители. Наред с това, евентуално предвиждане на обособени позиции би увеличило и вероятността от забавяне на изпълнението, което може да изложи на прекалено висок риск приключването на проекта качествено и в срок. Предвид горните съображения и с оглед основната цел на закона за постигане на ефективност при разходване на публичните средства, в случая се приема, че разделянето на обществената поръчка на обособени позиции не е целесъобразно.
НЕ
V: Мотиви
Настоящата обществена поръчка се възлага чрез публично състезание по смисъла на чл. 18, ал. 1, т. 12, във връзка с чл. 20, ал. 2, т. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) и цели спазване на законовите правила и осигуряване на прозрачност при възлагане на строителство от възложител по чл. 5, ал. 2, т. 11 от ЗОП. На основание чл. 178, ал. 3 от ЗОП, във връзка с чл. 45, ал. 2 от ЗОП, Възложителят определя срок за получаване на оферти 11 дни от изпращане на обявлението за обществена поръчка за публикуване, тъй като са възникнали обстоятелства, които изискват спешно възлагане на поръчката и тъй като офертите могат да се съставят само след посещение на обекта. Мотиви относно прилагането на чл. 178, ал. 3 от ЗОП: Спешното възлагане на поръчката се налага поради обстоятелства, които не е било възможно да бъдат предвидени от Възложителя, а именно: С Решение №127 от 12.10.2018г. за безвъзмездно предоставяне за управление на имоти – публична държавна собственост, на Комисията за защита на потребителите, и за предоставяне под наем на част от имот – частна държавна собственост, за административните нужди на централното ръководство на политическа партия „Атака”, Министерски съвет взима решение КЗП да се премести в административната и делова сграда Дом-паметник „Александър Стамболийски” в гр. София, ул. „Врабча” №1.За да бъде изпълнено Решение №127 от 12.10.2018г. на Министерски съвет, Министерството на икономиката, чийто второстепенен разпоредител с бюджетни средства е КЗП (съгласно чл. 2, ал. 2 от Устройствения правилник на Комисията за защита на потребителите към Министъра на икономиката и на нейната администрация), с писмо с изх. №92-00-1215/30.11.2018г. уведомява Възложителя, че предоставя по бюджета на КЗП за 2018г. допълнителни средства в размер до 800 000 лв., във връзка с преместването на КЗП от площад „Славейков” на ул. „Врабча” №1. Поради факта, че административната и делова сграда Дом-паметник „Александър Стамболийски” в гр. София, ул. „Врабча” №1, се намира в състояние, непозволяващо на КЗП да се премести и изпълнява функциите си без извършването на основен ремонт, и поради невъзможността да бъде изпълнен бюджета на КЗП за 2018г. след края на календарната 2018 година, Възложителят определя за необходимо прилагането на чл. 178, ал. 3 от ЗОП.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
На основание чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП
06.12.2018 г.
VIII: Възложител
Димитър Маргаритов Йотов
Председател на Комисията за защита на потребителите