00638-2018-0015
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.11.2018 13:02 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.11.2018 10:53 ч. : | 30/11/2018 10:06 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
30.11.2018 10:53 ч. : | 30/11/2018 10:06 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-Симеоновград:
Решение за откриване на процедура
10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство
І: Възложител
Публичен
BG422, Община Симеоновград, пл.Шейновски, За: Мими Дачева, Гергана Димова, България 6490, Симеоновград, Тел.: 03781 2341, E-mail: obshtina_simgrad@abv.bg, Факс: 03781 2006
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.simeonovgrad.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.simeonovgrad.bg/profilebuyer.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Изпълнение на строително – монтажни работи на обект: „Реконструкция и рехабилитация на участък от ул.“Йордан Йовков“ от о.т.146 до о.т.147 гр.Симеоновград”
Предметът на поръчката обхваща строително-монтажни работи, свързани с рехабилитация и реконструкция на уличната мрежа, тротоари и съоръжения към тях . Обхватът на поръчката включва следната улица: ул. .“Йордан Йовков“ от о.т.146 до о.т.147-180 л.м. Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложенaта към документацията техническа спецификация и проектна документация.
НЕ
НЕ
НЕ
Разделянето на обществената поръчка на обособени позиции би било нецелесъобразно за възложителя, тъй като създава реална опасност от възникване на прекомерни технически трудности при реализирането й и от оскъпяването на отделните видове дейности. Предметът на поръчката представлява комплекс от взаимосвързани и взаимозависими строителни дейности, които следва да бъдат извършени в определена технологична последователност, като са технологично и времево неделими. Необходимо е да се осигури работеща синхронизация на различните строително-монтажни работи и дейности и се изисква разработване на единна и цялостна концепция за изпълнение на предмета на поръчката. Именно поради това, възлагането на поръчката на един изпълнител е оптималният вариант от техническа и организационна гледна точка и минимизира значително риска недостатъчната координация на различни изпълнители да доведе до неправилно, забавено или некачествено изпълнение. Едновременното участие на екипи и техника на различни изпълнители на обекта, би изисквало полагането на големи усилия и ангажирането на сериозни ресурси, както от страна на възложителя, така и от изпълнителите, за координиране на работата, обезпечаване на безопасни условия и осъществяване на контрол върху изпълнението. Нещо повече, за изпълнението на определени дейности, такова едновременно участие на екипи и техника, е технологично невъзможно. Изпълнението на подобeн обект неминуемо предполага затваряне за определени времеви период улицата и създаване на временни затруднения за населението. Досегашната практика при изпълнението на подобни обекти в общината, показва, че качественото, срочно и законосъобразно изпълнение на предмета на поръчката, съчетано със създаване на минимални неудобства за местното население, предполага изпълнението на обекта от един основен строител, които е отговорен за създадената организация и има цялостно наблюдение върху изпълнението на участъка, включен в предмета на поръчката. От друга страна участието в обществената поръчка може да се осъществи по всички предвидени от закона начини, включително от обединение или с един или повече подизпълнители, което дава достатъчно възможности за осигуряване на конкурентна среда.
НЕ
V: Мотиви
Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, б."а" от ЗОП, когато планираната за провеждане поръчка за строителство е на стойност равна или по-висока от 5 000 000 лв. без вкл. ДДС, Възложителят провежда някоя от предвидените в чл. 18, ал. 1, т. 1-11 на ЗОП процедури. В настоящия случай, прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 90887,50 лв. без ДДС. Прогнозната стойност на обществената поръчка е под прага, определен с чл. 20, ал. 1, т. 1, буква „а“ от ЗОП, но поради това, че възложителят е възлагал и предвижда да възлага други поръчки за строителство не са налице условия за провеждане на друга процедура, освен открита. Предвид обстоятелството, че не са налице условията за провеждане на състезателен диалог или някоя от процедурите на договаряне, безспорно е налице възможност и условия обществената поръчка да бъде възложена по предвидения в ЗОП ред за провеждане на открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на средствата
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗОП на обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
30.11.2018 г.
VIII: Възложител
Милена Георгиева Рангелова
Кмет на Община Симеоновград