Деловодна информация
00496
1801-РД10-2048 09/10/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
20/11/2018 (дд/мм/гггг)
00496-2018-0092 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане чрез Дирекция Социално подпомагане - Бяла 1210150561604
град Бяла, пл.Екзарх Йосиф Първи № 3
Бяла BG323 7100 България
Катерина Валентинова Михайлова +359 82825878
dsp-bqla@asp.government.bg +359 81773395

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/web/guest

http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2356&_pprocou_WAR_asp_delta=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на компютърна и офис техника и офис обзавеждане за нуждите на ДСП-Бяла по проект с рег.№ 8-ОР/23.07.2018г. „Равнопоставеност за хората с увреждания в обичайна работна среда“
30000000      
Доставки

Предметът на настоящата поръчка е „Доставка и монтаж на компютърна и офис техника и офис обзавеждане за нуждите на ДСП-Бяла по проект с рег.№ 8-ОР/23.07.2018г. „Равнопоставеност за хората с увреждания в обичайна работна среда“. Ще бъде закупена следната компютърна и офис техника и офис обзавеждане за нуждите на ДСП-Бяла: преносим компютър- 1 брой, операционна система софтуер- 1 брой, мултифункционално устройство- 1 брой, офис пакет- 1 брой, USB кабел- 5 броя, шкафове за документи- 4 броя, заседателна маса- 1 брой, работно бюро- 1 брой, контейнер с чекмеджета- 2 броя, работен стол с подлакътници- 1 брой, посетителски стол- 2 броя, шредер за унищожаване на документи- 1 брой.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
4280.35      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

Административна сграда на Дирекция "Социално подпомагане" - Бяла, находяща се на адрес град Бяла, пл.Екзарх Йосиф Първи № 3, ет.2

Предметът на настоящата поръчка е „Доставка и монтаж на компютърна и офис техника и офис обзавеждане за нуждите на ДСП-Бяла по проект с рег.№ 8-ОР/23.07.2018г. „Равнопоставеност за хората с увреждания в обичайна работна среда“. Ще бъде закупена следната компютърна и офис техника и офис обзавеждане за нуждите на ДСП-Бяла: преносим компютър- 1 брой, операционна система софтуер- 1 брой, мултифункционално устройство- 1 брой, офис пакет- 1 брой, USB кабел- 5 броя, шкафове за документи- 4 броя, заседателна маса- 1 брой, работно бюро- 1 брой, контейнер с чекмеджета- 2 броя, работен стол с подлакътници- 1 брой, посетителски стол- 2 броя, шредер за унищожаване на документи- 1 брой.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка и монтаж    40
Гаранционен срок в месеци    20
Цена
40
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на настоящата обществена поръчка е осигурено от Агенцията за хора с увреждания, съгласно сключен договор № 8-ОР/23.07.2018Г.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
ДА

Финансирането на настоящата обществена поръчка е осигурено от Агенцията за хора с увреждания, съгласно сключен договор № 8-ОР/23.07.2018г. На основание чл. 3 от Договор № 8-ОР/23.07.2018г. крайният срок за реализация на настоящата поръчка е до 23.11.2018г. Неспазването на този срок ще доведе до загуба на предоставените от Агенцията за хора с увреждания средства. Още повече, че за изработката и доставката на офис обзавеждането на изпълнителя е необходимо технологично време, с оглед осигуряване на качество. Горните обстоятелства не са могли да бъдат предвидени и съобразени от Възложитела. Изпълнението на дейностите по поръчката изисква минимум 14 дни, което налага спешно възлагане на поръчката и води до невъзможност за спазване на сроковете по чл.74, ал.1 от ЗОП. В тази връзка Възложителя се позовава на разпоредбата на чл.74, ал.4 от ЗОП и определя срок за получаване на оферти 17 дни.

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 196-442715 (напр. 2015/S 123-123456)   и  871932 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1801-ФС01-0150       Доставка и монтаж на компютърна и офис техника и офис обзавеждане за нуждите на ДСП-Бяла по проект с рег.№ 8-ОР/23.07.2018г. „Равнопоставеност за хората с увреждания"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/11/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ОФИС ПЕРФЕКТ БЯЛА ООД 204067315
град Бяла, ул. Стефан Стамболов 44
Бяла BG323 7100 България
office.perfekt.biala@gmail.com +359 8208829
https://www.facebook.com/office%20perfekt +359 8208829
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4282.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4280.35      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 2988407
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/11/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва