Версия за печат

00530-2018-0101

BG-Пловдив:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

7. Електроинженерство


Решение номер РД-44-21#1 от дата 11.10.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039

BG421, Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Пловдив, ТД на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул. Скопие № 106, За: Г. Бакърджиев; Г. Иванова, България 4030, Пловдив, Тел.: 032 935496; 032 935477, E-mail: ginka.ivanova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/news?id=......

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Публично състезание


IІI: Правно основание

Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Услуги по ремонт и поддържане на електрически инсталации на сградите на ТД на НАП Пловдив, в градовете Пловдив, Карлово, Кърджали, Пазарджик, Смолян, Хасково, Стара Загора и Казанлък”, разделена в шест обособени позиции

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

поръчката е разделена в 6 обособени позиции: об. позиция № 1 за гр. Пловдив и гр. Карлово; об. позиция № 2 за гр. Кърджали; об. позиция № 3 за гр. Пазарджик; об. позиция № 4 за гр. Смолян; об. позиция № 5 за гр. Хасково; об. позиция № 6 за гр. Стара Загора и Казанлък. Дейностите по техническо поддържане и ремонт на електрическите инсталации на сградите включва: 1. Техническо поддържане на електрическите инсталации – обхваща всички профилактични дейности, необходими за тяхната надеждна, безопасна, безотказна и безаварийна експлоатация, а именно: 1.1. Цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации (в т.ч. електросъоръжения и оборудване). Електрическите инсталации се приемат от Изпълнителя в 10-дневен срок от влизането в сила на договора, като се извършва цялостен профилактичен преглед на състоянието на електрическите инсталации, електросъоръжения и оборудване, който включва: А. Извършване на основен преглед и допълнителни проверки и измервания, необходими за установяване годността на всички електрически инсталации, електросъоръжения и оборудване в сградите съгласно нормативните актове, правилници и инструкциите на производителя за съответните съоръжения. Б. Проверка за наличието на техническа и оперативна документация, в т.ч. проектна документация, работни схеми и чертежи, сертификати на съоръжения и материали, подлежащи на задължителна сертификация; експлоатационни и длъжностни инструкции; лабораторни протоколи, измервания и друга документация, необходими за правилната експлоатация на електроинсталациите. В. Извършване на проверка за съответствие на изпълнителните схеми (ако са налични) с фактическото състояние на електроинсталациите. Г. Изготвяне на план за извършване на необходимите по вид и обем ремонтни дейности, съобразно установеното техническо състояние на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения и привеждането им в техническа и функционална изправност, съгласно изискванията на нормативните актове и предписанията на производителите. Д. Писмено инструктиране на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица за условията за безопасна експлоатация на електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения; 1.2. Текущо поддържане в изправност на електрическите инсталации, което включва: А. Проверки и измервания, необходими за поддържане на експлоатационните параметри и безопасната експлоатация на всички елементи от електрическите инсталации, оборудване и електросъоръжения в сградите. Б. Даване на писмени указания на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица при констатирана неправилна експлоатация на електрическите инсталации. В. Изготвяне и водене на дневник, в който се отразява техническото състояние на всяка електроинсталация, както и резултатите от извършените проверки, измервания и ремонти. Г. Осигуряване на непрекъснато аварийно обслужване на електрическите инсталации; 2. Извършване на ремонт. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, констатирани при техническото поддържане, по сигнал на Възложителя или упълномощени от него длъжностни лица.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 35000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Общата прогнозна стойност на всички поръчки със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП за настоящата година е в размер на 108 000 лв. без ДДС и е в рамките на прага по чл. 20, ал.2, т. 2 от ЗОП, от което следва да се проведе публично състезание по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Общата цена за изпълнение на поръчката (за извършване на дейностите по ремонт и поддържане на електрическите инсталации на сгради), съгласно технически спецификации, за съответната обособена позиция (офис/град) за целия срок на договора не следва да надвишава следните стойности: - За обособена позиция №1 (град Пловдив и Карлово): 18200 лева без ДДС; - За обособена позиция №2 (град Кърджали): 2100 лева без ДДС; - За обособена позиция №3 (град Пазарджик): 4200 лева без ДДС; - За обособена позиция №4 (град Смолян): 2100 лева без ДДС; - За обособена позиция №5 (град Хасково): 4200 лева без ДДС; - За обособена позиция №6 (град Ст. Загора и Казанлък): 4200 лева без ДДС.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице, в 10-дневен срок от публикуването му, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

11.10.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Венелин Найденов Найденов

VIII.2) Длъжност

Директор на ТД на НАП Пловдив, оправомощен със Заповед № ЗЦУ-ОПР-4/22.05.2017 г. на изп. директор на НАП