Версия за печат

00530-2018-0094

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

31. Информационни и комуникационни технологии


Решение номер РЦУ-140 от дата 25.09.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков №52, За: Н. Мишовски, България 1000, София, Тел.: 02 98593505, E-mail: n.mishovski@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Доставка и инсталиране на лицензи и внедряване на нови функционалности в Системата за управление на Информационния център на НАП

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка обхваща изпълнението на следните дейности: 1. Доставка и инсталация на лиценз за CARIN Quality Assurance и внедряване на нови функционалности за наблюдение, оценка и отчети на дейността на агентите, в това число: 1.1. Доставка и инсталация на лиценз за CARIN Quality Assurance; 1.2. Внедряване на нови функционалности за наблюдение, оценка и отчети на дейността на агентите на база функционалните възможности на CARIN 365 Edition 10.0 Quality Assurance. 2. Внедряване на Cisco Finess и интеграция с останалите модули в СУИЦ. 3. Внедряване на Text-to-Speech, в това число: 3.1. Доставка и инсталация на лиценз за софтуерен продукт с функционалност за обработка Text-to-Speech; 3.2. Реализиране и внедряване на функционалности на база доставката и инсталирането на горецитирания лиценз. 4. Внедряване на нови и разширяване на настоящите функционалности в модула за управление на изходящи телефонни кампании. 5. Конфигуриране на допълнителни анализи и отчети в Аналитичния модул на СУИЦ. 6. Гаранционна поддръжка за инсталираните софтуерни лицензи по т. 1.1 и т. 3.1 за срок от 36 месеца, считано от датата на инсталацията, удостоверена с двустранно подписан приемо-предавателен протокол, подписан от координатора по договора за възложителя.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на поръчката не е разделен на обособени позиции, предвид това, че тя касае доставка на лицензи за софтуерни продукти и осигуряване на гаранционна поддръжка, както и интегриране на нови функционалности към приложения на база на които е изградена и оперира Системата за управление на ИЦ на НАП. С цел осигуряване на безпрепятствена и ефективна работа на цялостната система, и с оглед безпроблемното изпълнение се налага дейностите да бъдат извършени от един изпълнител, който да има капацитета и експертизата да извърши: доставките, инсталациите, да внедри новите функционалности и да бъде оторизиран да осигури нужните гаранционни поддръжки, като това не следва да окаже влияние и да доведе до неработоспособност на системата и влошаване на качеството на предлаганите услуги в периода да изпълнение на дейностите по договора, а и след това.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 70000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Стойността на настоящата поръчка, обединена със стойността на поръчките със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП за 2018 г., а именно 4 076 116,92 без ДДС, надвишава прага по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, предвид което следва да бъде проведена открита процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП за възлагането й.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Посочената в раздел IV.7. от настоящото решение стойност е максимално допустима стойност на поръчката.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

25.09.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Пенка Радева Йорданова

VIII.2) Длъжност

Директор на дирекция "Правна" в ЦУ на НАП, оправомощена за възложител със Заповед №ЗЦУ-1236/17.09.2018 г. на изп. директор на НАП