Версия за печат

00530-2018-0093

BG-Пловдив:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

14. Инженерство, профил Транспорт


Решение номер РД-44-19 от дата 25.09.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039

BG421, Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, ул. Скопие 106, За: Ж.Манолова; П.Лапарев, България 4030, Пловдив, Тел.: 032935 639, E-mail: g.manolova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/news?id=3737.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив в градовете Пловдив и Хасково“ в две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 – услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив в гр. Пловдив, с максимално допустима стойност в размер на 88 200 лева без ДДС. Обособена позиция № 2 – услуги по техническо обслужване и ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на ТД на НАП Пловдив в гр. Хасково, с максимално допустима стойност в размер на 16 800 лева без ДДС.

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Отнася се за двете обособени позиции. Техническото обслужване включва извършване на всички дейности, осигуряващи безопасно и надеждно ползване и техническа изправност на служебните автомобили съгласно разпоредбите на Закона за движение по пътищата, издадените въз основа на него подзаконови нормативни актове и разпоредбите на компетентните органи. Всички операции по обслужването и поддържането на автомобилите в изправност се извършват при необходимост и в съответствие с препоръките на завода производител, за съответния (марка-модел) автомобил, а именно: -проверка на ходовата част, спирачната система и кормилната уредба; -проверка на съединител, скоростна кутия и диференциал; -проверка на електроинсталацията (без радиоапаратите); -проверка и смяна или допълване на консумативи и флуиди (масла, филтри, антифриз, спирачна течност, маркучи, уплътнения и др.); -диагностика на двигател – веднъж на 6 (шест) месеца; -подмяна на ауспухови тръби (гърнета); -проверка и пълнене на климатроник/климатик; -извършване на сезонно обслужване на автомобилите, включително проверка на състоянието на гумите и подмяна при необходимост; -подготовка за представяне на превозните средства на годишни технически прегледи; -попълване (а за автомобилите, които нямат и изготвяне) на сервизна книжка, в която да се отразява техническото състояние на всяко МПС и резултатите от извършените проверки, обслужвания и ремонти; -осигуряване на аварийно обслужване извън работното време на сервиза при необходимост. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, констатирани при текущите проверки и обслужване или по сигнал на Възложителя, вкл. извършване на автотенекеджийски, автобояджийски и др. услуги, като вложените за това труд, резервни части, принадлежности и консумативи са за сметка на Възложителя. Ремонтните работи се извършват в срок не по-дълъг от 7 (седем) дни от деня, в който Възложителят е предоставил автомобилите в автосервиза на Изпълнителя. Стойността на доставените и вложени при извършване на техническо обслужване или ремонт резервни части, принадлежности и консумативи е за сметка на Възложителя. Доставяните резервни части, принадлежности и консумативи трябва да са нови, да съответстват на конкретните марки-модели на автомобилите, да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България и да притежават документи, удостоверяващи тяхното съответствие, произход и качество.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 105000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедуарат подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок, при условията на чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

25.09.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Венелин Найденов Найденов

VIII.2) Длъжност

Директор на ТД на НАП Пловдив