Деловодна информация
01019
30-00-18 12/09/2018 (дд/мм/гггг)
не
01019-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Неделино 000615043
улица Александър Стамболийски № 104
Неделино BG424 4990 България
Добри Личев - гл. експерт ЗОП +359 030729292
oba_nedelino@abv.bg +359 030429224

Интернет адрес/и

www.nedelino.bg.

https://sop.bg/nedelino-838/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на Община Неделино по седем обособени позиции“
15800000      
Доставки

Доставките на хранителните продукти ще се осъществят периодично по предварителна заявка от домакините по обекти. При доставките за отделните видове продукти трябва да бъдат спазени изискванията към разфасовката и опаковката им, посочени в техническите спецификации на всяка обособена позиция. Всяка доставка да бъде удостоверена с документ, датата на производство на съответния продукт и срока на годност. За всички хранителни продукти трябва да бъдат спазени изискванията за качество, стандартите на съответните производители и действащите нормативни актове в Република България и регламентите на ЕС, регламентиращи производство, предлагането и транспортирането на хранителни продукти в страната. При всяка доставка на хранителни продукти се изготвя стокова разписка за получените количества, към която се прилагат съпроводителните документи за качество, срок на годност и произход/сертификат на доставените стоки.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
256912      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на мляко, млечни продукти и масло за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на община Неделино 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

община Неделино

Доставките на хранителните продукти ще се осъществят периодично по предварителна заявка от домакините по обекти. При доставките за отделните видове продукти трябва да бъдат спазени изискванията към разфасовката и опаковката им, посочени в техническите спецификации на всяка обособена позиция. Всяка доставка да бъде удостоверена с документ, датата на производство на съответния продукт и срока на годност. За всички хранителни продукти трябва да бъдат спазени изискванията за качество, стандартите на съответните производители и действащите нормативни актове в Република България и регламентите на ЕС, регламентиращи производство, предлагането и транспортирането на хранителни продукти в страната. При всяка доставка на хранителни продукти се изготвя стокова разписка за получените количества, към която се прилагат съпроводителните документи за качество, срок на годност и произход/сертификат на доставените стоки.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за отстраняване на несъответствие    20
Срок на доставка    20
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на месо и местни продукти за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на община Неделино 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

община Неделино

Доставките на хранителните продукти ще се осъществят периодично по предварителна заявка от домакините по обекти. При доставките за отделните видове продукти трябва да бъдат спазени изискванията към разфасовката и опаковката им, посочени в техническите спецификации на всяка обособена позиция. Всяка доставка да бъде удостоверена с документ, датата на производство на съответния продукт и срока на годност. За всички хранителни продукти трябва да бъдат спазени изискванията за качество, стандартите на съответните производители и действащите нормативни актове в Република България и регламентите на ЕС, регламентиращи производство, предлагането и транспортирането на хранителни продукти в страната. При всяка доставка на хранителни продукти се изготвя стокова разписка за получените количества, към която се прилагат съпроводителните документи за качество, срок на годност и произход/сертификат на доставените стоки.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за отстраняване на несъответствие    20
Срок на доставка    20
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на риби, рибни продукти за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на община Неделино 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

община Неделино

Доставките на хранителните продукти ще се осъществят периодично по предварителна заявка от домакините по обекти. При доставките за отделните видове продукти трябва да бъдат спазени изискванията към разфасовката и опаковката им, посочени в техническите спецификации на всяка обособена позиция. Всяка доставка да бъде удостоверена с документ, датата на производство на съответния продукт и срока на годност. За всички хранителни продукти трябва да бъдат спазени изискванията за качество, стандартите на съответните производители и действащите нормативни актове в Република България и регламентите на ЕС, регламентиращи производство, предлагането и транспортирането на хранителни продукти в страната. При всяка доставка на хранителни продукти се изготвя стокова разписка за получените количества, към която се прилагат съпроводителните документи за качество, срок на годност и произход/сертификат на доставените стоки.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за отстраняване на несъответствие    20
Срок на доставка    20
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на хляб и храни на зънена основа за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на община Неделино. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

община Неделино

Доставките на хранителните продукти ще се осъществят периодично по предварителна заявка от домакините по обекти. При доставките за отделните видове продукти трябва да бъдат спазени изискванията към разфасовката и опаковката им, посочени в техническите спецификации на всяка обособена позиция. Всяка доставка да бъде удостоверена с документ, датата на производство на съответния продукт и срока на годност. За всички хранителни продукти трябва да бъдат спазени изискванията за качество, стандартите на съответните производители и действащите нормативни актове в Република България и регламентите на ЕС, регламентиращи производство, предлагането и транспортирането на хранителни продукти в страната. При всяка доставка на хранителни продукти се изготвя стокова разписка за получените количества, към която се прилагат съпроводителните документи за качество, срок на годност и произход/сертификат на доставените стоки.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за отстраняване на несъответствие    20
Срок на доставка    20
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на трайни хранителни продукти за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на община Неделино. 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

община Неделино

Доставките на хранителните продукти ще се осъществят периодично по предварителна заявка от домакините по обекти. При доставките за отделните видове продукти трябва да бъдат спазени изискванията към разфасовката и опаковката им, посочени в техническите спецификации на всяка обособена позиция. Всяка доставка да бъде удостоверена с документ, датата на производство на съответния продукт и срока на годност. За всички хранителни продукти трябва да бъдат спазени изискванията за качество, стандартите на съответните производители и действащите нормативни актове в Република България и регламентите на ЕС, регламентиращи производство, предлагането и транспортирането на хранителни продукти в страната. При всяка доставка на хранителни продукти се изготвя стокова разписка за получените количества, към която се прилагат съпроводителните документи за качество, срок на годност и произход/сертификат на доставените стоки.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за отстраняване на несъответствие    20
Срок на доставка    20
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на община Неделино. 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

община Неделино

Доставките на хранителните продукти ще се осъществят периодично по предварителна заявка от домакините по обекти. При доставките за отделните видове продукти трябва да бъдат спазени изискванията към разфасовката и опаковката им, посочени в техническите спецификации на всяка обособена позиция. Всяка доставка да бъде удостоверена с документ, датата на производство на съответния продукт и срока на годност. За всички хранителни продукти трябва да бъдат спазени изискванията за качество, стандартите на съответните производители и действащите нормативни актове в Република България и регламентите на ЕС, регламентиращи производство, предлагането и транспортирането на хранителни продукти в страната. При всяка доставка на хранителни продукти се изготвя стокова разписка за получените количества, към която се прилагат съпроводителните документи за качество, срок на годност и произход/сертификат на доставените стоки.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за отстраняване на несъответствие    20
Срок на доставка    20
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на консерви плодови и зеленчукови и други хранителни продукти за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на община неделино. 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

община Неделино.

Доставките на хранителните продукти ще се осъществят периодично по предварителна заявка от домакините по обекти. При доставките за отделните видове продукти трябва да бъдат спазени изискванията към разфасовката и опаковката им, посочени в техническите спецификации на всяка обособена позиция. Всяка доставка да бъде удостоверена с документ, датата на производство на съответния продукт и срока на годност. За всички хранителни продукти трябва да бъдат спазени изискванията за качество, стандартите на съответните производители и действащите нормативни актове в Република България и регламентите на ЕС, регламентиращи производство, предлагането и транспортирането на хранителни продукти в страната. При всяка доставка на хранителни продукти се изготвя стокова разписка за получените количества, към която се прилагат съпроводителните документи за качество, срок на годност и произход/сертификат на доставените стоки.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за отстраняване на несъответствие    20
Срок на доставка    20
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Пряко договаряне (моля, попълнете Приложение Г5)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
36    1   Доставка на мляко, млечни продукти и масло за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на община Неделино.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ ПРС Серафим Паналов 120026306
улица Иван Вазов № 51
Неделино BG424 4990 България
dian_6877@abv.bg +359 0898477459
+359 0898477459
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
75954.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

75954.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
37    2   Доставка на месо и месни продукти за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на община Неделино.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ Серафим Паналов 120026306
улица Иван Вазов № 51
Неделино BG424 4990 България
dian_6877@abv.bg +359 0898477459
+359 0898477459
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
38923.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

38923.34      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
38    3   Доставка на риба, рибни продукти за нуждите на детските градине и център за настаняване от семеен тип на територията на община Неделино.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ Серафим Паналов 120026306
улица Иван Вазов № 51
Неделино BG424 4990 България
dian_6877@abv.bg +359 0898477459
+359 0898477459
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
15260.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

15260.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
39    4   Доставка на хляб и храни на зърнена основа за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на община Неделино.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ ПРС Серафим Паналов 120026306
улица Иван Вазов № 51
Неделино BG424 4990 България
dian6877@abv.bg +359 0898477459
+359 0898477459
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
14980.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

14980.34      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
40    5   Доставка на трайни хранителни продукти за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на община Неделино.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТПРС Серафим Паналов 120026306
улица Иван Вазов № 51
Неделино BG424 4990 България
dian6877@abv.bg +359 0898744759
+359 0898744759
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25731.16      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25731.16      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
41    6   Доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на дестките градини и център за настаняване от семеен тип на територията на община Неделино.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ ПРС Серафим Паналов 120026306
улица Иван Вазов № 51
Неделино BG424 4990 България
dian_6877@abv.bg +359 0898744759
+359 0898744759
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
51527.16      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

51527.16      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
42    7   Доставка на консерви плодови и зеленчукови и други хранителни продукти за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на община Неделино.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ Серафим Паналов 120026306
улица Иван Вазов № 51
Неделино BG424 4990 България
dian_6877@abv.bg +359 0898744759
+359 0898744759
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
34536.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

34536.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/09/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
ДА
НЕ
НЕ
НЕ


С Решение № 6 от 14.06.2018г. на Кмета на община Неделино е открита процедура публично състезание по реда на чл.18, ал.1, т.12 от ЗОП за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на Община Неделино по седем обособени позиции“. За оповестяване откриването на процедурата на основание чл.178, ал. 1 от ЗОП в регистъра на АОП е публикувано обявление с индивидуален номер – 851774. Уникален номер на поръчката в регистъра на АОП е 01019-2018-0003. Комисия назначена със заповед № 240/11.07.2018г. на Кмета на община Неделино за разглеждане , оценка и класиране на офертите в процедура публично състезание за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на детските градини и център за настаняване от семеен тип на територията на Община Неделино по седем обособени позиции“ е констатирала, че в срока посочен в Обявлението в деловодството на община Неделино не са постъпили оферти или заявление за участие в обществената поръчка. Съгласно условията на раздел IV. т. IV. т. 2.2. от Обявлението за обществената поръчка, одобрено на основание чл.22, ал.2 от Закона за обществените поръчки с Решение № 6 от 14.06.2018г. на Кмета на община Неделино за откриване на процедура - публично състезание за възлагане на обществената поръчка, определения от Възложителя краен срок е до 17:00 часа на 10.07.2018г. Видно от водения, на основание чл.48, ал.1 от Правилника за прилагане на Закона за обществени поръчки, регистър на получените оферти, подадени за участие в процедурата в рамките на определения за това срок, в деловодството на община Неделино не са постъпили оферти. Съгласно разпоредбата на чл.110, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки, Възложителят прекратя процедурата с мотивирано Решение, когато не е подадена нито една оферта, заявление за участие или конкурсен проект или не се е явил нито един участник за преговори. Процедурата е прекратена с Решение № 9 /17.07.2018г. на Кмета на община Неделино. Съгласно чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП Възложителя може да проведе "Пряко договаряне с определени лица", когато процедурата за възлагане чрез "публично състезание" е прекратена, тъй като няма подадени оферти или подадените оферти са неподходящи и първоначално обявените условия не са съществено променени.

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва