Деловодна информация
00233
жи-32113 31/08/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
31/08/2018 (дд/мм/гггг)
00233-2017-0086 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавно предприятие Национална компания железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
Ивелина Китина +359 2932-3875
i.kitina@rail-infra.bg +359 2931-0663

Интернет адрес/и

http://www.rail-infra.bg

https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

поддържане на жп инфраструктурата

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на ЗПУИП „Пловдив – Бургас, фаза 2 и ЗПУИП София - Пловдив” в шест обособени позиции
30197000      
Доставки

Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника, чрез периодични заявки за период от 3 месеца, съобразно конкретните нужди на Възложителя. Количествата се доставят след писмена заявка с конкретните параметри на исканото количество и вид канцеларски материали/консумативи за офис техника от страна на Възложителя до Изпълнителя, изпратена по електронен път или по факс. Доставката на канцеларските материали/консумативи за офис техника се извършва не по-късно от 5 работни дни от датата на потвърждаване на заявката на Възложителя.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
91538.46      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали за нуждите на ЗПУИП „Пловдив – Бургас, фаза 2 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197000      
30192100      
30197630      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

бул. Княгиня Мария Луиза” № 122А, офис на ЗПУИП „Пловдив – Бургас, фаза 2“ към ДП „Национална компания Железопътна инфраструктура”

Копир х-я-2910 пак;плик-195 оп;Папка Джоб-90 оп;Лепило-90бр;Тиксо-132бр;Самозал. лист и индекси-1320 оп;Коректор-480бр;Хим-л-990бр;Тънкописец-180бр;Маркер-500бр;Фулмастери-40 оп;Молив-660бр;Графити за авт. м-в-1800 к;Линия-25бр;Триъгълник-25бр;Гума-70бр;Острилка-35бр;Органайзер за бюро-30бр;Перфоратор-65бр;Телбод маш.-90бр;Антителбод-50бр;Телчета за телбод-480 к;Бяла дъска,маркери,гъби-по 2бр;Корк дъска-12бр;Пинчета за корк. дъска-6 к;Кърпи за почист. на офис техн.-60 к;Спрей за почист. на екран,стъкло,250 мл.-60бр;Ножица-22бр;Нож макетен-30бр;Дискове(CD-R,700MB, DVD-R/+R;4,7GB)-260 шп;Флаш памет 16GB-65бр;Външен твърд диск 1TB-23бр; Поставка за бюро хоризонтална и вертикална-70бр;Тампонно мастило-50бр;Калкулатор-20бр;Батерии-710бр;Разклонител-13бр;Класьори-2400бр;Раздел картон-270пак;Присъст книга-9бр;Спирали за подвърз (10 мм,12,мм,16 мм,22 мм)-36 пак;Подвързии-24 пак;Фол. за ламинир-6 пак;Джоб А4-1200бр;Мишка-опт-90бр;Клавиатура-60 бр
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Количествата на артикулите, включени в предмета на поръчката и изброени в техническата спецификиация са прогнозни и Възложителят си запазва правото да не бъдат изчерпени напълно за срока на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на ЗПУИП „Пловдив – Бургас, фаза 2 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

бул. Княгиня Мария Луиза” № 122А, офис на ЗПУИП „Пловдив – Бургас, фаза 2“ към ДП „Национална компания Железопътна инфраструктура"

KYOCERA ТАSКаlfa 250 сi:№TK-865К-45бр,№TK-865M-15бр,№TK-865C-15бр,№ TK-865Y-15бр;KYOCERA FS1028–MFP–TK-130-18 бр;Samsung Xpress M2070-MLT-D111S-12бр;HP LaserJetPro MFPm227fdw–CF230X-35бр;HP DJ6540 343-35бр;HP DJ6540338-45бр;HP Deskjet1220C–HP6578-9бр;HP Deskjet1220–HP51645-9бр;HP LaserJet1012–Q2612A-3бр;HP LaserJet1012-1бр;HP 1132–CE285A-3бр;KYOSERA KM: C2525E,№TK-825К-15бр; C2525E,№TK-825M-12бр;C2525E,№ТК-825C-12бр;C2525E,№TK-825Y-12бр;HP Laser Jet 1000,1005,1200,1220,3300 ser,3380,№C7115A-2бр;Canon IR2200,№C-EXV 3-15бр;KYOSERA FS–C8520MFP,№TK-895К-15бр;KYOSERA FS–C8520MFP,№TK-895M-12бр;KYOSERA FS–C8520MFP,№TK-895С-12бр;KYOSERA FS–C8520MFP,№TK-895Y-12бр; KYOCERA ТАSКаlfa 250 сi-2бр;KYOCERA ТАSКаlfa 250 сi-1бр;KYOCERA ТАSКаlfa 250 сi-1бр;KYOCERA ТАSКаlfa 250 сi-1бр; KYOCERA FS1028–MFP-1бр;HP LaserJet Pro MFPM227fdw-1бр;KYOSERA KM-C2525E-2бр;Canon IR2200,№C-EXV 3-1бр;KYOSERA FS–C8520MFP-2бр;Canon LBP5200-1бр;LBP5100-1бр;Panasonic UF61000-4бр;Canon i-sensys FAX-L140-9бр
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Количествата на артикулите, включени в предмета на поръчката и изброени в техническата спецификиация са прогнозни и Възложителят си запазва правото да не бъдат изчерпени напълно за срока на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на ЗПУИП „Пловдив – Бургас, фаза 2 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

бул. Княгиня Мария Луиза” № 122А, офис на ЗПУИП „Пловдив – Бургас, фаза 2“ към ДП „Национална компания Железопътна инфраструктура”

Предметът на поръчката за обособена позиция 3 попада в обхвата на Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, поради което същата обособена позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия, които трябва да са регистрирани като такива най-малко три години преди датата на откриване на конкретната процедура за възлагане на обществена поръчка и да отговарят на изискванията на чл. 12, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
-Папки-240 опак; кламери-1275 кут; хартиено кубче-230 опак; Архивен кашон-155 бр;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Количествата на артикулите, включени в предмета на поръчката и изброени в техническата спецификиация са прогнозни и Възложителят си запазва правото да не бъдат изчерпени напълно за срока на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали за нуждите на ЗПУИП „София - Пловдив 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197000      
30192100      
30197630      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

бул. Княгиня Мария Луиза” № 110, по седалището на Възложителя: Централно управление на ДП „Национална компания „Железопътна инфраструктура”

Коп х-я-1650п;Фотох-я 100 л/п-1 п;Самозалеп плик-30оп;Плик за СD-60оп;Папка Джоб-112оп;Лепило-21бр;Тиксо-170 бр; Самозалеп лист и индекси-800оп;Коректор-110бр;Хим-л-495бр;Тънкописец-55бр;Маркери за бяла дъска-15оп;Маркер-265бр;Фл-ри-40 оп;Молив НВ-50бр;Автом.м-в-105бр;Граф за автом.м-в-550кут;Линия-15 бр;Триъг-к-15бр;Гума-25бр;Ост-ка-15бр;Орган за бюро-25бр;Перф-39бр;Телбод маш-67бр;Антителбод-37бр;Телч за телбод-105к;Бяла дъска компл. с маркер-7бр;Гъба за б дъска-17бр;Корк дъска компл. с пинч-5бр; Пинч за корк дъска-12к;Кърпи за почист на оф техн-37к;Спрей за почист-37бр;Ножица-17бр;Нож макетен-55бр;Дискове CD-R и CD-RW-700МВ,DVD-R/+R;4,7GB-141шп;Флаш памет 16GB-40бр;Пост за бюро х и в-65бр;Тамп мастило 25мл-40бр;Кал-р-15бр;Батер-200бр;Разкл-12бр;Класьор-465бр;Арх к-я-200бр;Раздел картон-52п;Маш за ламинир-1бр;Фолио за ламинир-10п;Кабел удълж USB-5бр;Маш за подвърз-1бр;Спир за подвърз-12оп;Корици за подвръз-д и г-8оп;Маш за унищож на док-ти-1бр;Тефтер орган А5-15бр;Гилотина за х-я-1бр
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Количествата на артикулите, включени в предмета на поръчката и изброени в техническата спецификиация са прогнозни и Възложителят си запазва правото да не бъдат изчерпени напълно за срока на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на ЗПУИП „София - Пловдив 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

бул. Княгиня Мария Луиза” № 110, по седалището на Възложителя: Централно управление на ДП „Национална компания „Железопътна инфраструктура”

Тонер касети/Глави за принтер за: КУОCЕRА ТАSКаlfa 250 сi-черна парт. №TK-865К-37 бр; КУОCЕRА ТАSКаlfa 250 сi-червен,парт №TK-865M-12 бр; КУОCЕRА ТАSКаlfa 250 сi-син,парт №TK-865C-12 бр; КУОCЕRА ТАSКаlfa 250 сi-жълт парт №TK-865Y-12 бр; HP M1132 парт №CE285A-15 бр; HP 1012 парт №Q2612А-15 бр; SF 760P парт №MLT-D101S-15 бр; Kyosera FS-C2126MFP+Тонер касета черна TK 590 (B)-17 бр; Kyosera FS-C8520MFP Тонер касета черна ТК 895 (B)-20 бр; Kyosera FS-C8520MFP Тонер касети цветни компл ТК 895 (C;M;Y)-10 компл; Барабани за принтер за: КУОCЕRА ТАSКаlfa 250 сi-черен-2 бр; КУОCЕRА ТАSКаlfa 250 сi-червен-1 бр; КУОCЕRА ТАSКаlfa 250 сi- син-1 бр; КУОCЕRА ТАSКаlfa 250 сi-жълт-1 бр; Kyosera FS-C2126MFP+Тонер касети цветни компл. TK 590 (C;M;Y)-10 компл; Kyosera FS-C2126MFP+Барабан черен-2 бр; Kyosera FS-C2126MFP+Барабани за цветно-2 компл; Kyosera FS-C8520MFP Барабан черен-1 бр; Kyosera FS-C8520MFP Барабани за цветно-1 компл.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Количествата на артикулите, включени в предмета на поръчката и изброени в техническата спецификиация са прогнозни и Възложителят си запазва правото да не бъдат изчерпени напълно за срока на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на ЗПУИП „София - Пловдив 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

бул. Княгиня Мария Луиза” № 110, по седалището на Възложителя: Централно управление на ДП „Национална компания „Железопътна инфраструктура”

Предметът на поръчката за обособена позиция 6 попада в обхвата на Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, поради което същата обособена позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия, които трябва да са регистрирани като такива най-малко три години преди датата на откриване на конкретната процедура за възлагане на обществена поръчка и да отговарят на изискванията на чл. 12, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
-Папки-70 опак; кламери-190 кутии; хартиено кубче-80 опак; архивен кашон-155 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Количествата на артикулите, включени в предмета на поръчката и изброени в техническата спецификиация са прогнозни и Възложителят си запазва правото да не бъдат изчерпени напълно за срока на договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г.

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 244-509184 (напр. 2015/S 123-123456)   и  820457 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
6182    1   Доставка на канцеларски материали за нуждите на ЗПУИП „Пловдив – Бургас, фаза 2
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
Район Лозенец, бул. „Христо Смирненски” № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 7001-0377
https://roel-98.com +359 2843-3216
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
18900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

24659.10      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
6214    2   Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на ЗПУИП „Пловдив – Бургас, фаза 2
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
Район Лозенец, бул. „Христо Смирненски” № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 7001-0377
https://roel-98.com/ +359 2946-1920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
37200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

36776.67      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
6183    3   Доставка на канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на ЗПУИП „Пловдив – Бургас, фаза 2
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
Район Лозенец, бул. „Христо Смирненски” № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 7001-0377
https://roel-98.com/ +359 2946-1920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1803.85      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
6184    4   Доставка на канцеларски материали за нуждите на ЗПУИП „София - Пловдив
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
Район Лозенец, бул. „Христо Смирненски” № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 7001-0377
https://roel-98.com/ +359 2946-1920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
11900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

11325.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
6198    5   Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на ЗПУИП „София - Пловдив
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
Район „Младост“, бул. „Цариградско шосе” № 139
София BG411 1000 България
order@office1.bg +359 7001-0700
https://www.office1.bg +359 7001-0701
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
35300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

16303.49      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
6185    6   Доставка на канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за нуждите на ЗПУИП „София - Пловдив
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/08/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Роел-98 ООД 121798467
Район Лозенец, бул. „Христо Смирненски” № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 7001-0377
https://roel-98.com +359 2946-1920
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

669.85      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

по реда на Глава двадесет и седма от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Държавно предприятие Национална компания Железопътна инфраструктура, отдел Правен
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София 1233 България
t.nikolova@rail-infra.bg +359 2932-3278
http://www.rail-infra.bg +359 2931-0663

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/08/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва