00530-2018-0074
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.08.2018 14:17 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.08.2018 14:17 ч. : | 16/08/2018 14:02 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
16.08.2018 14:17 ч. : | 16/08/2018 14:02 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
23. Системи за управление на сигурността...
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Александър Дондуков № 52, За: М. Топлодолска, България 1000, София, Тел.: 02 98593269, E-mail: m.toplodolska@nra.bg, Факс: 02 98593099
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://nap.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/page?id=302.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Публично състезание
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Абонаментно обслужване, текущ и авариен ремонт на системите за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52 и в частта от административна сграда, предоставена за управление на НАП /1-ви и 3-ти надпартерни етажи/, гр. София, ул. „Врабча” № 23. Поддръжка и ремонт на системата за контрол на достъп в административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” №29“
1. Предметът на обществената поръчка по обособена позиция № 1 е извършване на абонаментно обслужване, текущ и авариен ремонт на системите за видеонаблюдение в административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. ”Княз Ал. Дондуков” № 52 и в частта от административна сграда, предоставена за управление на НАП /1-ви и 3-ти надпартерни етажи/, гр. София, ул. ”Врабча” № 23, и включва: 1.1. Абонаментно обслужване на системите за видеонаблюдение, включващо: 1.1.1. Дейности, които следва да се извършват всеки месец: извършване на проф. преглед, контрол и тестване на камерите, DVR /цифрови видео рекордери/ и приложния софтуер; външен оглед на DVR и други, описани в Техническите спецификации на поръчката; 1.1.2. Преместване на елементи от системите, като част от абонаментното обслужване. 1.2. Ремонт на системата – при необходимост. Ремонтните дейности включват отстраняване на открити неизправности и аварии, констатирани от Изпълнителя след извършване на профилактични прегледи /текущ ремонт/ или по сигнал на възложителя /авариен ремонт/, включително и подмяна на дефектирали части, в срок не по-дълъг от 24 часа от констатирането им. 1.3. Доставка на резервни части – при необходимост. Изпълнителят следва да осигурява всички резервни части, необходими за поддръжката и експлоатацията на системите, като поема гаранция за извършените ремонтни работи и вложените резервни части, като в течение на гаранционния срок да извършва отново за своя сметка некачествено извършена работа, да подменя некачествените компоненти, както и да отстранява за своя сметка повредите, възникнали в резултат на некачествено изпълнение, в срок не по-дълъг от 24 часа от констатирането им. 2. Предметът на обществената поръчка по обособена позиция № 2 е извършване на техническа поддръжка и ремонт при необходимост (доставка и монтаж на резервни части) на системата за контрол на достъп в административната сграда на ТД на НАП ГДО, находяща се в гр. София, ул. „Аксаков” №29.“ и включва: 2. 1. Техническата поддръжка на системата за контрол на достъп, включва: 2.1.1. Технически преглед, след подадена заявка от възложителя: извършване на всички дейности, осигуряващи техн. изправност, с цел надеждно, качествено и безотказно функциониране на системата за контрол на достъп; извършване на техн. преглед, контрол и тестване на системата, включваща контролерите с четци за безконтактни карти; конвертор за комуникация, софтуерните пакети, турникета, електромагнитите за врата, автомата, бутоните тип „Exit“; други, описани в Техническата спецификация на поръчката. 2.1.2. Преместване на елементи от системата. 2.2. Ремонт на системата – при необходимост. Ремонтните дейности включват отстраняване на открити неизправности и аварии, констатирани от Изпълнителя след извършване на техническите прегледи или по сигнал на възложителя, включително и подмяна на дефектирали части, в срок не по-дълъг от 24 часа от констатирането им. 2.3. Доставка и монтаж на резервни части – при необходимост. Изпълнителят следва да осигурява всички резервни части, необходими за поддръжката и експлоатацията на системата, като поема гаранция за извършените ремонтни работи и вложените резервни части, като в течение на гаранционния срок да извършва отново за своя сметка некачествено извършена работа, да подменя некачествените компоненти, както и да отстранява за своя сметка повредите, възникнали в резултат на некачествено изпълнение, в срок не по-дълъг от 24 часа от констатирането им.
НЕ
НЕ
ДА
НЕ
V: Мотиви
Общата прогнозна стойност на всички поръчки със сходен на настоящата предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП през 2018 г., в размер на 128 084 лв. без ДДС, попада в обхвата по чл. 20, ал. 2 от ЗОП, предвид което следва да бъде проведено публично състезание за възлагане на обществена поръчка.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
16.08.2018 г.
VIII: Възложител
Пенка Радева Йорданова
директор на дирекция "Правна" в ЦУ на НАП, оправомощена със заповед № ЗЦУ-1076/14.08.2018 г. на изпълнителния директор на НАП.