Версия за печат

00530-2018-0065

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

14. Инженерство, профил Транспорт


Решение номер РЦУ-105 от дата 26.07.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков №52, За: К. Костадинов, България 1000, София, Тел.: 02 98593531, E-mail: k.kostadinov@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

„Техническо обслужване и/или ремонт на моторни превозни средства /МПС/, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”, в четири обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 – „Техническо обслужване и/или ремонт на 15 /петнадесет/ бр. моторни превозни средства /МПС/, ползвани от ЦУ на НАП, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”; Обособена позиция №2 – „Техническо обслужване и/или ремонт на 2 /два/ бр. моторни превозни средства /МПС/, ползвани от ТД на НАП ГДО, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”; Обособена позиция №3 – „Техническо обслужване и/или ремонт на 1 /един/ бр. моторно превозно средство /МПС/, ползвано от УЦ на НАП “Боровец“, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”; Обособена позиция №4 – „Техническо обслужване и/или ремонт на 1 /един/ бр. моторно превозно средство /МПС/, ползвано от УЦ на НАП “Банкя“, включително доставка и монтаж на резервни части, материали и консумативи (без годишен технически преглед и без пътна помощ)”

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности (за всички обособени позиции): 1. Доставка и монтаж на нови резервни части, материали и консумативи; 2. Доставка и монтаж на алтернативни или рециклирани резервни части, в случай на необходимост и при невъзможност за доставяне на нови такива. 3. Осигуряване на гаранционен срок за извършената работа и вложените резервни части, както следва: - 3 месеца за извършената работа, съгласно издадените фактури. - 6 месеца за вложените резервни части, освен ако не е предвиден по-дълъг срок от производителя. 4. Приемане на МПС за техническо обслужване и/или ремонт в рамките на работния ден, в който е подадена заявката от определения координатор от страна на възложителя. 5. Извършване на техническо обслужване и/или ремонт на приетото МПС за срок не по-дълъг от 14 работни дни, считано от датата на приемането му в сервизната база на изпълнителя. 6. Фактуриране на времето, което е определено за извършване на отделните операции. 7. Предоставяне на информация на оптичен/хартиен носител за работните операции и тяхното времетраене, за автомобила, предмет на поръчката. 8. Фактуриране на вложените резервни части, материали и консумативи. Фактурирането на извършените дейности и/или вложените резервни части, материали и консумативи следва да се извършва поотделно за техническото обслужване и за ремонта.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 67000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Стойността на настоящата поръчка, обединена със стойността на поръчките със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП за 2018 г., а именно 572 200,00 лв., надвишава прага по чл. 20, ал. 1, т. 1, б. "б" от ЗОП, предвид което следва да бъде проведена открита процедура по чл. 18, ал. 1, т. 1 от ЗОП за възлагането й.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Посочената в раздел IV.7. от настоящото решение стойност е разпределена, както следва: За Обособена позиция №1 - 50 000.00 лв. без ДДС или 60 000.00 лв. с ДДС; За Обособена позиция №2 - 10 000.00 лв. без ДДС или 12 000.00 лв. с ДДС; За Обособена позиция №3 - 1 000.00 лв. без ДДС или 1 200.00 лв. с ДДС; За Обособена позиция №4 - 6 000.00 лв. без ДДС или 7 200.00 лв. с ДДС.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

26.07.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Гавраил Борисов Забуртов

VIII.2) Длъжност

Главен секретар на НАП, оправомощен за възложител със Заповед №ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017 г. на изп. директор на НАП