| Доставка на канцеларски материали |
ЦУ/2018/049 |
| 30190000 |
|
|
Предметът на настоящата поръчка е доставка, чрез покупка на канцеларски материали. Обществената поръчка е разделена на две обособени позиции. Обособена позиция № 1: Доставка на канцеларски материали, включва доставка на: копирна хартия А3 и А4, плотерна хартия, компакт дискове, химикали, моливи, гуми, индекси, етикети, хартиени кубчета, пликове за писма, тампони за печат и други подробно описнаи в техническите спецификации от документацията за участие. Обособена позиция № 2: "Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП" включва доставка на: кабъри, кламери, папки, касови книги и други, подробно описани в техническите спецификации от документацията за участие. Доставките ще се извършват по изпратена от възложителя заявка до достигане на съответните суми по договорте за обособените позиции или за срок от две години, което от двете събития настъпи първо. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
| 130000 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
| или |
| / които са взети предвид |
| (за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
| (за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
| (за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
| Доставка на канцеларски материали |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30190000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG314 BG331 BG411 BG421
Стоките, предмет на настоящата поръчка ще бъдат доставяни до складовете на възложителя намиращи се в гр. София, гр. Плевен, гр. Варна и гр. Пловдив, след изпратена от възложителя заявка. | Предмет на поръчката е доставка чрез покупка на канцеларски материали. Доставките ще се извършват след заявка до достигане на сумата от 98 000,00 лв., без ДДС или за срок от две години, което от двете събития настъпи първо. Прогнозните количества за съответните материали, за период от две години, са описани в документацията. |
II.2.5) Критерии за възлагане
| НЕ |
|
|
|
| |
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
| Доставка на канцеларски материали включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22813000 22852000 22852100 30197130 30197220 44617100 22814000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG314 BG331 BG411 BG421
Стоките, предмет на настоящата поръчка ще бъдат доставяни до складовете на възложителя намиращи се в гр. София, гр. Плевен, гр. Варна и гр. Пловдив, след изпратена от възложителя заявка. | Предмет на поръчката е доставка чрез покупка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП и включва доставка на кабъри, кламери папки, касови книги и други, подробно описани в техническите спецификации от документацията за участие. Доставките ще се извършват по изпратена от възложителя заявка до достигане на сумата от 32 000,00 лв., без ДДС или за срок от две години, което от двете събития настъпи първо. Предмет на доставка са стоки, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП и на основание чл. 80, ал. 1 от Правилника за прилагане на ЗОП Възложителят запазва поръчката за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. |
II.2.5) Критерии за възлагане
| НЕ |
|
|
|
| |
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|