00530-2018-0058
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.07.2018 16:01 ч. : | промяна преди публикуване | |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.07.2018 15:59 ч. : | 11/07/2018 10:35 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
Технически редакции | ||
![]() |
||
11.07.2018 15:59 ч. : | 11/07/2018 10:35 | промяна преди публикуване |
![]() |
||
затвори |
BG-София:
Решение за откриване на процедура
23. Системи за управление на сигурността...
І: Възложител
Публичен
BG411, Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Биляна Пешева; Веселина Мерджанова, България 1000, София, Тел.: 02 98593766; 02 98593844, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9864728
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://nap.bg/news?id=303.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Икономическа и финансова дейност
ІI: Откриване
Откривам процедура
за възлагане на обществена поръчка
НЕ
Открита процедура
IІI: Правно основание
IV: Поръчка
„Услуги по ремонт и поддръжка /в т.ч. и доставка на резервни части/ на сигнално-охранителна техника (СОТ), собственост на ТД на НАП София”
Изпълнението на предмета на поръчката ще се изразява в: 1. Сервизно обслужване и ремонт, включващо цялостното поддържане на сигнално-охранителната техника, собственост на Възложителя в изправност. Извършва се след писмена заявка на Възложителя и включва извършване на всички дейности, осигуряващи техническата й изправност с цел надеждното, качествено и безотказно функциониране, съгласно предписанията на производителя и изискванията на Възложителя, а именно: - Извършване на преглед, контрол и задействане /тестване/ на монтираните обемни, акустични и други датчици; - Авариен и текущ ремонт на контролните панели; - Външен оглед на възлите и инсталациите; - Проверка изправността на изнесените сигнализатори за тревога /сирени, алармени звънци и клавиатури/; - Проверка работата на системата в буферен режим или аварийно захранване; - Извършване на пълен технически преглед; - Преместване на сигнално-охранителната техника или част от нея при необходимост; - Отстраняването на възникнали неизправности и дефекти от всякакъв характер, констатирани при проверките и обслужването или по сигнал на Възложителя, като вложените за това резервни части, материали и консумативи са за сметка на Възложителя. Изборът на резервни части, материали и консумативи става след съгласуване с Възложителя, като това не освобождава Изпълнителя от отговорност за качеството на материалите. 2. Доставка на резервни части, материали и консумативи: Доставката на резервни части, материали и консумативи, необходими за извършване на сервизното обслужване и ремонт на сигнално-охранителната техника се извършва от Изпълнителя, като стойността им е за сметка на Възложителя.
НЕ
НЕ
НЕ
Планираният лимит в размер на 15 000,00 лв. без ДДС е предвиден за поддържане и ремонт на сигнално-охранителна техника в административните сгради на ТД на НАП София и нейните офиси, включени в обхвата й, находящи се на територията на гр. София, гр. Кюстендил, гр. Благоевград и гр. Ботевград. Във връзка с невъзможността за предвиждане на евентуалните повреди в сигнално-охранителната техника на конкретните сгради е реално невъзможно да се разпредели дадения лимит на обособени позиции.
НЕ
V: Мотиви
Прогнозната стойност на настоящата поръчка е в размер на15000,00 лв. без ДДС, а общата прогнозна стойност на всички поръчки със сходен предмет, предвидени за възлагане в системата на НАП през настоящата година е в размер на 1527230,00 лв. без ДДС, тоест над стойностните прагове по чл.20, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI: Одобрявам
VII: Допълнителна информация
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни, икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
11.07.2018 г.
VIII: Възложител
Илиана Илиева Христова
Директор на ТД на НАП София, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-ОПР-4/22.05.2017 г. на Изпълнителния директор на НАП