Деловодна информация
00298
1200 29/06/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
29/06/2018 (дд/мм/гггг)
00298-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Университетска многопрофилна болница за активно лечение Канев АД 117505556
ул. Независимост № 2
Русе BG323 7002 България
Десислава Макавеева +359 82887329
op@hospitalruse.org +359 82887248

Интернет адрес/и

http://mbal.rousse.bg

http://www.mbal.rousse.bg//bg/nov-profil-na-kupuvacha/umbal-kanev-obschestveni-poruchki/402-2018-02-27-06-18-03.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на остеосинтезни средства, коленни и тазобедрени ендопротези за нуждите на отделение "Ортопедия и травматология" на УМБАЛ "Канев АД
33183100      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва доставка на остеосинтезни средства, коленни и тазобедрени ендопротези за нуждите на отделение "Ортопедия и травматология" на УМБАЛ "Канев" АД за период от 24 месеца по предварителни писмени заявки за нуждите на лечебния процес в УМБАЛ „Канев“ АД, по смисъла на Закона за медицинските изделия и съгласно условията на Закона за обществените поръчки и документацията за участие. Поръчката съдържа 14 ( Четиринадесет ) самостоятелно обособени позиции.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
676549.15      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Медицински изделия ортопедия 13
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

УМБАЛ "Канев" АД, гр. Русе, ул. Независимост № 2

Предметът на обществената поръчка включва доставка на остеосинтезни средства, коленни и тазобедрени ендопротези за нуждите на отделение "Ортопедия и травматология" на УМБАЛ "Канев" АД за период от 24 месеца по предварителни писмени заявки за нуждите на лечебния процес в УМБАЛ „Канев“ АД, по смисъла на Закона за медицинските изделия и съгласно условията на Закона за обществените поръчки и документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОП 1 Остеосинтезни средства 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

УМБАЛ Канев АД, гр. Русе, ул. Независимост 2

Предметът на обществената поръчка включва доставка на остеосинтезни средства, коленни и тазобедрени ендопротези за нуждите на отделение "Ортопедия и травматология" на УМБАЛ "Канев" АД за период от 24 месеца по предварителни писмени заявки за нуждите на лечебния процес в УМБАЛ „Канев“ АД, по смисъла на Закона за медицинските изделия и съгласно условията на Закона за обществените поръчки и документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОП 2 Остеосинтезни средства 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

УМБАЛ Канев АД, гр. Русе, ул. Независимост 2

Предметът на обществената поръчка включва доставка на остеосинтезни средства, коленни и тазобедрени ендопротези за нуждите на отделение "Ортопедия и травматология" на УМБАЛ "Канев" АД за период от 24 месеца по предварителни писмени заявки за нуждите на лечебния процес в УМБАЛ „Канев“ АД, по смисъла на Закона за медицинските изделия и съгласно условията на Закона за обществените поръчки и документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОП 3 Остеосинтезни средства 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

УМБАЛ Канев АД, гр. Русе, ул. Независимост 2

Предметът на обществената поръчка включва доставка на остеосинтезни средства, коленни и тазобедрени ендопротези за нуждите на отделение "Ортопедия и травматология" на УМБАЛ "Канев" АД за период от 24 месеца по предварителни писмени заявки за нуждите на лечебния процес в УМБАЛ „Канев“ АД, по смисъла на Закона за медицинските изделия и съгласно условията на Закона за обществените поръчки и документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОП 4 Остеосинтезни средства 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

УМБАЛ Канев АД, гр. Русе, ул. Независимост 2

Предметът на обществената поръчка включва доставка на остеосинтезни средства, коленни и тазобедрени ендопротези за нуждите на отделение "Ортопедия и травматология" на УМБАЛ "Канев" АД за период от 24 месеца по предварителни писмени заявки за нуждите на лечебния процес в УМБАЛ „Канев“ АД, по смисъла на Закона за медицинските изделия и съгласно условията на Закона за обществените поръчки и документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОП 5 Остеосинтезни средства 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

УМБАЛ Канев АД, гр. Русе, ул. Независимост 2

Предметът на обществената поръчка включва доставка на остеосинтезни средства, коленни и тазобедрени ендопротези за нуждите на отделение "Ортопедия и травматология" на УМБАЛ "Канев" АД за период от 24 месеца по предварителни писмени заявки за нуждите на лечебния процес в УМБАЛ „Канев“ АД, по смисъла на Закона за медицинските изделия и съгласно условията на Закона за обществените поръчки и документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОП 6 Остеосинтезни средства 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

УМБАЛ Канев АД, гр. Русе, ул. Независимост 2

Предметът на обществената поръчка включва доставка на остеосинтезни средства, коленни и тазобедрени ендопротези за нуждите на отделение "Ортопедия и травматология" на УМБАЛ "Канев" АД за период от 24 месеца по предварителни писмени заявки за нуждите на лечебния процес в УМБАЛ „Канев“ АД, по смисъла на Закона за медицинските изделия и съгласно условията на Закона за обществените поръчки и документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОП 7 Остеосинтезни средства 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

УМБАЛ Канев АД, гр. Русе, ул. Независимост 2

Предметът на обществената поръчка включва доставка на остеосинтезни средства, коленни и тазобедрени ендопротези за нуждите на отделение "Ортопедия и травматология" на УМБАЛ "Канев" АД за период от 24 месеца по предварителни писмени заявки за нуждите на лечебния процес в УМБАЛ „Канев“ АД, по смисъла на Закона за медицинските изделия и съгласно условията на Закона за обществените поръчки и документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОП 8 Остеосинтезни средства 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

УМБАЛ Канев АД, гр. Русе, ул. Независимост 2

Предметът на обществената поръчка включва доставка на остеосинтезни средства, коленни и тазобедрени ендопротези за нуждите на отделение "Ортопедия и травматология" на УМБАЛ "Канев" АД за период от 24 месеца по предварителни писмени заявки за нуждите на лечебния процес в УМБАЛ „Канев“ АД, по смисъла на Закона за медицинските изделия и съгласно условията на Закона за обществените поръчки и документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОП 9 Остеосинтезни средства 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

УМБАЛ Канев АД, гр. Русе, ул. Независимост 2

Предметът на обществената поръчка включва доставка на остеосинтезни средства, коленни и тазобедрени ендопротези за нуждите на отделение "Ортопедия и травматология" на УМБАЛ "Канев" АД за период от 24 месеца по предварителни писмени заявки за нуждите на лечебния процес в УМБАЛ „Канев“ АД, по смисъла на Закона за медицинските изделия и съгласно условията на Закона за обществените поръчки и документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОП 10 Остеосинтезни средства 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

УМБАЛ Канев АД, гр. Русе, ул. Независимост 2

Предметът на обществената поръчка включва доставка на остеосинтезни средства, коленни и тазобедрени ендопротези за нуждите на отделение "Ортопедия и травматология" на УМБАЛ "Канев" АД за период от 24 месеца по предварителни писмени заявки за нуждите на лечебния процес в УМБАЛ „Канев“ АД, по смисъла на Закона за медицинските изделия и съгласно условията на Закона за обществените поръчки и документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОП 11 Остеосинтезни средства 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

УМБАЛ Канев АД, гр. Русе, ул. Независимост 2

Предметът на обществената поръчка включва доставка на остеосинтезни средства, коленни и тазобедрени ендопротези за нуждите на отделение "Ортопедия и травматология" на УМБАЛ "Канев" АД за период от 24 месеца по предварителни писмени заявки за нуждите на лечебния процес в УМБАЛ „Канев“ АД, по смисъла на Закона за медицинските изделия и съгласно условията на Закона за обществените поръчки и документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОП 12 Остеосинтезни средства 12
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

УМБАЛ Канев АД, гр. Русе, ул. Независимост 2

Предметът на обществената поръчка включва доставка на остеосинтезни средства, коленни и тазобедрени ендопротези за нуждите на отделение "Ортопедия и травматология" на УМБАЛ "Канев" АД за период от 24 месеца по предварителни писмени заявки за нуждите на лечебния процес в УМБАЛ „Канев“ АД, по смисъла на Закона за медицинските изделия и съгласно условията на Закона за обществените поръчки и документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ОП 14 Остеосинтезни средства 14
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

УМБАЛ Канев АД, гр. Русе, ул. Независимост 2

Предметът на обществената поръчка включва доставка на остеосинтезни средства, коленни и тазобедрени ендопротези за нуждите на отделение "Ортопедия и травматология" на УМБАЛ "Канев" АД за период от 24 месеца по предварителни писмени заявки за нуждите на лечебния процес в УМБАЛ „Канев“ АД, по смисъла на Закона за медицинските изделия и съгласно условията на Закона за обществените поръчки и документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 043-093499 (напр. 2015/S 123-123456)   и  832308 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2463    7   Доставка на медицински изделия за ортопедия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/03/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Айф Фарма ООД 201679079
р-н Студентски, ж.к. Студентски град, бул. „Академик Борис Стефанов“, бл. 1, вх. В, ет.3, ап. 15
София BG411 1700 България
ipetrova@ipharma.bg +359 024835513
+359 024835513
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8041.69      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2464    6   Доставка на медицински изделия за ортопедия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„АКЦЕНТ МЕДИКА” ЕООД 101739657
ж.к. Младост-2, бл. 261 Г, ап. Ателие 4
София BG412 1000 България
grigor.trushkov@accentmedika.com +359 024182367
+359 024182367
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

13333.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2462    5   Доставка на медицински изделия за ортопедия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ЕКОС МЕДИКА“ ООД 831029075
р-н Витоша, ж.к. Павлово, ул. Голям Братан № 8
София BG412 1618 България
ecosmedica@ecosmedica.com +359 024914087
+359 024914087
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25749.94      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2459    9   Доставка на медицински изделия за ортопедия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ФАРКОЛ“ АД 102227154
ул. Сан Стефано № 28
Бургас BG341 8000 България
farkol@farkol.bg +359 56851721
+359 56851721
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

303417.78      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2466    13   Доставка на медицински изделия за ортопедия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

“ХЕЛМЕД БЪЛГАРИЯ” ЕООД 130477290
р-н Възраждане, ул. „Цар Симеон“, блок 20, вх. 1, ет. 1, ап. 3
София BG412 1309 България
helmedsf@yahoo.com +359 29200456
+359 29200456
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

65383.27      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2467    14   Доставка на медицински изделия за ортопедия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

“ДЖИ ЕС ЕВРО - БЪЛГАРИЯ” ЕООД 121410904
р-н Средец, ул. „Гурко“ № 64
София BG412 10010 България
sofia@jsevro.com +359 29815018
+359 29815018
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

63131.67      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2460    2 10   Доставка на медицински изделия за ортопедия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

“СИКО - ФАРМА” ООД 040859856
р-н Възраждане, ул. „Брегалница“ № 43, ет. 2
София BG412 1303 България
syco@mail.orbitel.bg +359 28224548
+359 28224548
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

39525      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2461    1   Доставка на медицински изделия за ортопедия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СИСТАМЕД“ ООД 200230341
жк. Младост-3, бл. 364, вх. 6, ап. 82
София BG412 1712 България
sistamed@abv.bg +359 28590764
+359 28590764
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

100300      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2465    12   Доставка на медицински изделия за ортопедия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/06/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ВИ ЕНД ДИ СЪРВИСИС” ООД 175384288
р-н Средец, бул. „Г.С.Раковски“ № 130, ет. 1, ап. 4,
София BG412 1000 България
doraatanasova@hotmail.com +359 29515264
+359 29515264
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

57666.60      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    3   ОП 3 доставка на медицински изделия за ортопедия
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    4   ОП 4 доставка на медицински изделия за ортопедия
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    8   ОП 8 доставка на медицински изделия за ортопедия
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    11   ОП 11 доставка на медицински изделия за ортопедия
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 7от ЗОП - Жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/06/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва