Версия за печат

00038-2018-0020

BG-Габрово:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

10. Инженерство, профил Пътно/транспортно строителство


Решение номер 51 от дата 26.06.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000215630

BG322, Община Габрово, пл. Възраждане №3, За: Венета Ганева; Марияна Костадинова, България 5300, Габрово, Тел.: 066 818312; 066 818334, E-mail: vganeva@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.gabrovo.bg.

I.2) Вид на възложителя

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Ремонт на общинска инфраструктура (улична и пътна мрежа и съоръжения към нея) на територията на Община Габрово

IV.2) Обект на поръчката
Строителство
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

С поръчката се възлага за изпълнение ремонтни работи на територията на Община Габрово. Поръчката включва дейности, които са свързани с извършването на поддържане (превантивно, текущо и аварийно-възстановителни работи при аварийни ситуации) и, основен ремонт (рехабилитация) на уличната и пътна инфраструктура на територията на Община Габрово. Основните видове дейности включват: - подсилване, ремонт или направа на нова трошенокаменна пътна основа; - изкърпване или цялостно преасфалтиране на отделни участъци с асфалтобетонова настилка; - инженерингово изпълнение на участъци от уличната и пътна мрежа с цел подобряване съществуващата нивелета и отводняване; - изграждане на повдигнати пешеходни пътеки; - демонтаж и монтаж на паважни настилки; - ремонт тротоарни настилки, монтаж и демонтаж на бордюри; - направа на армирана бетонова настилка; - отводняване на уличното платно; повдигане на РШ, дъждоприемни шахти; - заливане надлъжни фуги по пътната настилка; - ремонт укрепващи стени на водостоци или подмяна съществуващи водостоци; - текущ ремонт на укрепителни и декоративни стени, ремонт или възстановяване на съоръжения; - полагане студена асфалтова смес; - профилиране на пътни банкети, почистване на банкети, канавки, водостоци от наноси; - инженерингово изпълнение на укрепителни дейности на уличната и пътна мрежа и аварийно-възстановителни работи при аварийни ситуации; - хоризонтална маркировка; -и други ремонтни дейности, свързани със състоянието и експлоатацията на уличната мрежа на територията на Община Габрово. Конкретните ремонтните дейности се възлагат писмено и се изпълняват по списък и приоритет, определен от Възложителя. Ориентировъчни количества за Ремонт улична и пътна мрежа: - основа от НТК-2500 м3 - плътен асфалтобетон-5738 т - фрезоване стара асфалтова настилка-3190 м2 - бордюри-3600 м - паважна настилка-250 м2 - тротоарни настилки-2400 м2 - настилки на паркинги- 3400 м2 - бетон-172 м3 - кофраж-425 м2 - армировка-6 780 кг - хоризонтална маркировка -8200 м2

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Поръчката не предвижда обособени позиции, тъй като предмета на процедурата няма разнороден характер.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 1390000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Прогнозната стойност на възлаганата обществена поръчка е до 1 390 000 лв. (един милион триста и деветдесет хиляди лева) без ДДС или 1 668 000 лв. (един милион шестстотин шестдесет и осем хиляди лева) с ДДС. Съгласно бюджета на Община Габрово, годишната задача за СМР е: - за 2018г. е до – 390 000 лв. без вкл. ДДС или 468 000 лв. с вкл. ДДС. - за 2019 г. е до – 500 000 лв. без вкл. ДДС или 600 000 лв. с вкл. ДДС. - за 2020 г. е до – 500 000 лв. без вкл. ДДС или 600 000 лв. с вкл. ДДС. При осигуряване на допълнително финансиране прогнозната стойност за 2018г. може да се увеличи. !!! Дейностите за 2019 г. и 2020 г., с прогнозните си стойности ще се реализират при условие, че бъде осигурен финансов ресурс. Съгласно разпоредбата на чл. 20, ал. 1, т. 1, буква „а“ от ЗОП, Възложителят провежда открита процедура. Провеждането на предвидената в ЗОП открита процедура гарантира в най-голяма степен публичността на възлагане изпълнението на поръчката, респ. прозрачността при разходването на финансовите средства. С Решение №22 от 14.03.2018г. на кмета на Община Габрово е открита обществена поръчка с предмет „Ремонт на общинска инфраструктура /улична и пътна мружа и съоръжения към нея/ на територията на Община Габрово“. Решението за откриване е обжалвано пред КЗК с жалба Вх.№ ВХР-763/11.04.2018г., вследствие на което процедурата е прекратена с Решение №29 от 17.04.2018г. на кмета на Община Габрово. Производството пред КЗК е прекратено с Определение №615 влязло в сила на 25.06.2018г. Същевременно предходния договор за текущ ремонт на общинската инфраструктура е прекратен поради изтичане на срока за изпълнение на 31.05.2018г. С оглед на факта, че се касае за осъществяване на текущ ремонт, който предполага непрекъсваемост на процеса, с изключение на неблагоприятните по отношение на атмосферни условия периоди, се налага необходимостта от спешен избор на изпълнител на настоящата поръчка. Своевременното изпълнение на обществената поръчка е от съществено значение не само за възложителя, но и за обществото като цяло, доколкото ще се даде възможност на жителите на Община Габрово, да се ползват от нормални условия на живот. Следва да се отбележи, че това ще гарантира възможността за решаване на констатирани неотложни инфраструктурни проблеми и осигуряване безпрепятствено придвижване на МПС и пешеходци по уличната мрежа в гр. Габрово и селата, както и безаварийно придвижване на хора и товари по общинската пътна мрежа, което е от особено важно обществено значение. В тази връзка възложителят съкращава срока за подаване на оферти от 35 на 15 календарни дни /от датата на изпращане на обявлението за обществената поръчка за публикуване/. Преценката за намаляване на срока е в оперативната самостоятелност на възложителя. Съкратените срокове няма да затруднят участниците при подготовка на офертите, предвид факта, че предходната прекратена процедура е открита с почти идентични условия за участие, от което следва, че потенциалните участници са наясно какво следва да съдържат офертите им за участие, така че да ги изготвят и подават в установения срок. В съответствие с изложеното е и Решение №756/6.10.2016г. на КЗК, по преписка Вх. №КЗК-490/2.08.2016г.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Офертите на участниците ще се разгледат по реда на чл.104, ал.2 и ал.3 от ЗОП, във връзка с чл.61 от ППЗОП.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

26.06.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Таня Венкова Христова

VIII.2) Длъжност

Кмет на Община Габрово