І: Възложител
I.1)
Наименование и адрес
I.2)
Вид на възложителя
Публичноправна организация
ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора
II.1)
Обект на поръчката
ІI.2)
Процедурата е открита с решение
№: З-1-760 от 29.11.2016 г.
ІI.3)
Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00537-2016-0047
ІI.4)
Описание на предмета на поръчката
„Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП при ДПФЗД“, по 4 /четири/ обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Бургас при ДПФЗД; Обособена позиция № 2 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Пазарджик при ДПФЗД; Обособена позиция № 3„Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Плевен при ДПФЗД; Обособена позиция № 4 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Сливен при ДПФЗД
III: Условия на договора
ІII.1)
Номер на договора: 1-1764-23 от 28.12.2016 г.
ІII.2)
Договорът е сключен след
процедура за възлагане на обществена поръчка
Поръчката е възложена на обединение
III.3)
Изпълнител по договора
BG411, ВМВ ЕООД, бул. Христо Ботев 48, България 1000, София, Тел.: 08 79248990, E-mail: vmv1990@abv.bg, Факс: 08 79248990
Изпълнителят е МСП: да
ІII.4)
При изпълнението участват подизпълнители
ІII.5)
Предмет на договора
Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП при ДПФЗД
ІІI.6)
Срок на изпълнение
ІII.7)
Стойност, посочена в договора
759728.92 BGN без ДДС
III.8)
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
IV: Приключване на договора
ІV.1)
Дата на приключване
ІV.3)
Договорът е изменян
Променено условие: Общото възнаграждение на Изпълнителя съгласно чл. 13, ал. 1 от договора.; Преди промяната: Общото възнаграждение на изпълнителя по този договор е в размер на 759728.92 (седемстотин петдесет и девет хиляди седемстотин двадесет и осем лева и 92 ст.) лева без ДДС или 911674.71 (деветстотин и единадесет хиляди шестстотин седемдесет и четири лева и 71 ст.) лева с ДДС, франко мястото на изпълнение.; След промяната: Общото възнаграждение на Изпълнителя по чл.13, ал.1 от договор № 1-1764-23/28.12.2016г. се увеличава с 379 864,46 лв. (триста седемдесет и девет хиляди осемстотин шестдесет и четири лева и четиридесет и шест стотинки) без ДДС и става съответно 1 139 593,37 лв. (един милион сто тридесет и девет хиляди петстотин деветдесет и три лева и тридесет и седем стотинки) без ДДС.; Правно основание: На основание чл.116, ал.1, т.3 и ал.2 от Закона за обществените поръчки и Поради обстоятелства, които при полагане на дължимата грижа възложителят не е могъл да предвиди, не са приключили процедурите по реда на чл. 73, ал.1 от ЗОП със същия предмет, открити с Решение № З-1-1351/15.09.2017г., Решение № З-1-1325/31.08.2017г. и Решение З-1-1324/30.08.2017г. на възложителя, в следствие на последвало обжалване на решенията за определяне на изпълнител
Променено условие: Уговореният между страните срок в чл. 2 от договора.; Преди промяната: Срок на изпълнение на договора - доставките се извършват до избор на изпълнител по провеждане на открита процедура от ДПФЗД със същия предмет и/или като част от процедура с обособена позиция с предмет "Доставка на храни и напитки", но не повече от 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на подписване на договора, или до изчерпване на стойността на договора.; След промяната: Изменя се срокът по Раздел ІІ, чл. 2, ал. 1 от договор № 1-1764-23/28.12.2016г., както следва:Срок на изпълнение на договора – доставките се извършват до избор на изпълнител по провеждане на открита/и процедура/и от ДПФЗД със същия предмет и/или като част от процедура с обособена позиция с предмет „Доставка на храни и напитки“, но не повече от 18 (осемнадесет) месеца, считано от датата на подписване на договора, или до изчерпване на стойността на договора“.; Правно основание: На основание чл.116, ал.1, т.3 и ал.2 от Закона за обществените поръчки и Поради обстоятелства, които при полагане на дължимата грижа възложителят не е могъл да предвиди, не са приключили процедурите по реда на чл. 73, ал.1 от ЗОП със същия предмет, открити с Решение № З-1-1351/15.09.2017г., Решение № З-1-1325/31.08.2017г. и Решение З-1-1324/30.08.2017г. на възложителя, в следствие на последвало обжалване на решенията за определяне на изпълнител
ІV.4)
Договорът е изпълнен в срок
ІV.5)
Договорът е изпълнен в пълен обем
Изпълнението е 91.12% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Усвояването на пълната стойност по договора не се е наложило, поради избора на изпълнител и сключване на договори по процедури със същия предмет.
ІV.6)
Информация за изплатената сума по договора
1038422.42 BGN без ДДС
ІV.7)
Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки
V: Допълнителна информация
1. Съгласно условията на договора, срокът, посочен в т. ІІІ.6), тече от датата на подписване на договора, и е удължен на основание чл. 116, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки, чл. 2 и чл. 13, ал. 1от договора и във връзка с непредвидено обстоятелство, че към датата на сключване на анекс за промяна на срока не са приключили процедурите по реда на чл. 73, ал.1 от ЗОП със същия предмет, открити с Решение № З-1-1351/15.09.2017г., Решение № З-1-1325/31.08.2017г. и Решение З-1-1324/30.08.2017г. на възложителя.;
2. Поръчката е изпълнявана в договорения срок по т. III.6), но поради наличието в него на клауза за отложено плащане от страна на възложителя, пълното изпълнение на договора (последното плащане по него) е на датата, посочена в т. IV.1).
VI: Дата на изпращане на настоящото обявление
VII: Възложител
VII.1)
Трите имена: Иван Русенов Иванов
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор