Версия за печат

00537-2016-0045

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 129009070

BG411, ДП Фонд затворно дело, бул. Ген. Н. Столетов № 26, За: Екатерина Димитрова, България 1309, София, Тел.: 02 9319295, E-mail: gu@dpfzd.com, Факс: 02 4916063

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.dpfzd.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.dpfzd.com/profil-na-kupuvacha/proceduri-po-zop/dostavka-na-hranitelni-stoki-i-napitki-za-nuzhdite-na-tp-pri-dpfzd-po-13-trinadeset-obosobeni-pozitsii/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: З-1-708 от 31.10.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00537-2016-0045
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП при ДПФЗД“, по 13 /тринадесет/ обособени позиции, както следва: -Обособена позиция № 1 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Белене при ДПФЗД; - Обособена позиция № 2 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Бобов дол при ДПФЗД; -Обособена позиция № 3 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Бургас при ДПФЗД; -Обособена позиция № 4 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Варна при ДПФЗД; - Обособена позиция № 5 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Враца при ДПФЗД; -Обособена позиция № 6 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Ловеч при ДПФЗД; -Обособена позиция № 7 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Пазарджик при ДПФЗД; -Обособена позиция № 8 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Плевен при ДПФЗД; -Обособена позиция № 9 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Пловдив при ДПФЗД; -Обособена позиция № 10 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Сливен при ДПФЗД; -Обособена позиция № 11 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Смолян при ДПФЗД; -Обособена позиция № 12 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Стара Загора при ДПФЗД; -Обособена позиция № 13 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП София при ДПФЗД


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 1-1654-21 от 16.11.2016 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG414, ВДН Трейд АД, ул. Перник 18, България 2300, Перник, Тел.: 08 99917301, E-mail: vdntreid@abv.bg, Факс: 08 99917301

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП при ДПФЗД

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност, посочена в договора
2450515.92 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

30.03.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Уговореният между страните срок в чл. 2 от договора.; Преди промяната: Срок на изпълнение на договора - доставките се извършват до избор на изпълнител по провеждане на открита процедура от ДПФЗД със същия предмет и/или като част от процедура с обособена позиция с предмет; След промяната: чл. 2 (1) Срок на изпълнение на договора – доставките се извършват до избор на изпълнител по провеждане на открити процедури от ДПФЗД със същия предмет и/или като част от процедура с обособена позиция с предмет „Доставка на храни и напитки“, но не повече от 13 (тринадесет) месеца, считано от датата на подписване на договора, или до изчерпване на стойността. Изменението е несъществено и не е участвало в методиката за оценка при избора на изпълнител.; Правно основание: На основание чл. 116, ал. 1, т. 5 от Закона за обществените поръчки и във връзка с непредвидено обстоятелство, че към датата на сключване на анекс не са приключили процедурите по реда на чл. 73, ал.1 от ЗОП със същия предмет, открити с Решение № З-1-1351/15.09.2017г., Решение № З-1-1325/31.08.2017г. и Решение З-1-1307/18.08.2017г. на възложителя.
Променено условие: Общото възнаграждение на Изпълнителя съгласно чл. 13, ал. 1 от договора; Преди промяната: Общото възнаграждение на изпълнителя по този договор е в размер на 2450515.92(четиристотин и петдесет хиляди петстотин и петнадесет лева и 92 ст.) лева без ДДС или 2940619.10 (два милиона деветстотин и четиридесет хиляди шестстотин и деветнадесет лева и 10 ст.) лева с ДДС, франко мястото на изпълнение.; След промяната: Изменя се общото възнаграждение на изпълнителя по чл. 13, ал. 1 от договор № 1-1654-21/16.11.2016г., като се увеличава с 1 225 257.96 лв. без ДДС.; Правно основание: На основание чл. 116, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки и във връзка с непредвидено обстоятелство, че към датата на сключване на анекс не са приключили процедурите по реда на чл. 73, ал.1 от ЗОП със същия предмет, открити с Решение № З-1-1351/15.09.2017г., Решение № З-1-1325/31.08.2017г. и Решение З-1-1307/18.08.2017г. на възложителя.
Променено условие: Уговореният между страните срок в чл. 2 от договора.; Преди промяната: Срок на изпълнение на даговора - доставките се извършват до избор на изпълнител по провеждане на открита процедура от ДПФЗД със същия предмет и/или като част от процедура с обособена позиция с предмет; След промяната: Изменя се срока за изпълнение на договора в чл. 2, ал. 1 - до избор на изпълнител по проведените обществени поръчки, но не повече от 18 месеца.; Правно основание: На основание чл. 116, ал. 1, т. 3 и ал.2 от Закона за обществените поръчки и във връзка с непредвидено обстоятелство, че към датата на сключване на анекс не са приключили процедурите по реда на чл. 73, ал.1 от ЗОП със същия предмет, открити с Решение № З-1-1351/15.09.2017г., Решение № З-1-1325/31.08.2017г. и Решение З-1-1307/18.08.2017г. на възложителя.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 70.97% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Усвояването на пълната стойност по договора не се е наложило, поради избора на изпълнител и сключване на договори по процедури със същия предмет.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
2608794.51 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

1. Съгласно условията на договора, срокът, посочен в т. ІІІ.6), тече от датата на подписване на договора, и е удължен на основание чл. 116, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки, чл. 2 и чл. 13, ал. 1от договора и във връзка с непредвидено обстоятелство, че към датата на сключване на анекс за промяна на срока не са приключили процедурите по реда на чл. 73, ал.1 от ЗОП със същия предмет, открити с Решение № З-1-1351/15.09.2017г., Решение № З-1-1325/31.08.2017г. и Решение З-1-1307/18.08.2017г. на възложителя.; 2. Поръчката е изпълнявана в договорения срок по т. III.6), но поради наличието в него на клауза за отложено плащане от страна на възложителя, пълното изпълнение на договора (последното плащане по него) е на датата, посочена в т. IV.1).


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

10.05.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Иван Русенов Иванов
VII.2)
Длъжност: Изпълнителен директор