Деловодна информация
00081Община Варна
ОП18001966ИП 09/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
09/05/2018 (дд/мм/гггг)
00081-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Варна 000093442
бул.Генерал Колев №92,ет.5
Варна BG331 9000 България
Веселина Минчева +359 52820838
op@varna.bg +359 52820846

Интернет адрес/и

www.varna.bg

http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=652


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на диспенсъри, нискоминерализирана бутилирана вода и профилактика на диспенсърите за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители по обособени позиции“ 00081-2018-0005
15981000      
Доставки

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на диспенсъри, нискоминерализирана бутилирана вода и профилактика на диспенсърите, съгласно Техническите спецификации- Приложения №1, №2, №3 и №4
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
132556.66      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на диспенсъри, нискоминерализирана бутилирана трапезна вода и профилактика на диспенсърите за нуждите на Община Варна, социалните услуги/специализираните институции за деца и възрастни, пенс 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15981000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Адресите на социалните услуги/спец. институции, пенсионерски клубове и др. второстепенни разпоредители с бюджет към Община Варна и дейност хранителен компле - Приложение 1 от документацията за участие

При изпълнение на поръчката следва да се извърши eжемесечна доставка на бутилирана трапезна вода с ниска минерализация до 100 мг/л, негазирана, подходяща за ежедневна употреба от деца в приблизителни количества от 133 галона на месец с вместимост 19 литра за нуждите на социалните услуги/ специализираните институции за деца и възрастни/пенсионерски клубове от датата на сключване на договора. След възлагане с отделни възлагателни писма на други обекти (Община Варна или второстепенни разпоредители с бюджет или със средства по проект), включително при необходимост доставка на диспенсъри и профилактика на до 50 галона с вместимост 19 литра на месец, съгласно Техническа спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на диспенсъри, нискоминерализирана трапезна вода и профилактика на диспенсърите за нуждите на дирекция „Превенции“, Центровете за социална превенция, Превантивно – информационен център „Млад 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15981000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Адресите на франко сградите са посочени в приложение 2

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на 24 броя диспенсъри с възможност за подгряване и охлаждане на водата / компресорен тип / – безплатно за времето на договора, както и четири пъти годишно да извършва профилактика на 24 доставени диспенсъри и на 2 собствени диспенсъри на Възложителя. Същият следва да извършва два пъти годишно почистване на диспенсърите – удостоверено с протокол, както и четири пъти годишно да извършва профилактика на доставените диспенсъри – също удостоверено с протокол. Периодичната профилактика да се извършва чрез механично почистване на диспенсърите, за отстраняване на биофилма, образуван по вътрешните транспортни пътища на водата.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на диспенсъри, нискоминерализирана бутилирана вода и профилактика на диспенсърите за нуждите на детските ясли на територията на Община Варна” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15981000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Адресите на общинските детски ясли на територията на Община Варна са посочени в приложение 3

При изпълнение на поръчката следва да се извържи ежемесечна доставка на бутилирана вода с ниска минерализация, негазирана, подходяща за ежедневна употреба от деца до 3 годишна възраст в количества около 315 галона на месец с вместимост 19 литра за нуждите на детските ясли на територията на Община Варна от датата на сключване на договора.
Изпълнителят следва да достави 82 броя диспенсъри с възможност за подгряване и охлаждане на водата /компресорен тип/ за нуждите на общинските детски ясли на територията на Община Варна, безплатно за времето на договора.
Изпълнителят следва да извършва ежемесечно почистване на диспенсърите по метод, съгласуван с РЗИ – удостоверено с протокол, както и четири пъти годишно да извършва профилактика на доставените диспенсъри – също удостоверено с протокол. Периодичната профилактиката да се извършва чрез механично почистване на диспенсърите, за отстраняване на биофилма, образуван по вътрешните транспортни пътища на водата.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на диспенсъри, нискоминерализирана бутилирана вода и профилактика на диспенсърите за нуждите на общинско предприятие „Инвестиционна политика“ – Варна“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15981000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

ОП“Инвестиционна политика"- адрес:Бул.Ген.Колев №92, ет.4 и ет.5 (без асансьор)

При изпълнение на поръчката следва да се извърши ежемесечна доставка на бутилирана вода с ниска минерализация, негазирана, подходяща за ежедневна употреба в количества около 30 галона на месец с вместимост 19 литра за нуждите на ОП»ИП» от датата на сключване на договора.
Изпълнителят следва да достави 4 броя диспенсъри с възможност за подгряване и охлаждане на водата /компресорен тип/ за нуждите на ОП»ИП», безплатно за времето на договора.
Изпълнителят следва да извършва два пъти годишно профилактика и почистване на наличните диспенсъри по метод, съгласуван с РЗИ – удостоверено с протокол. Периодичната профилактиката да се извършва чрез механично почистване на диспенсърите, за отстраняване на биофилма, образуван по вътрешните транспортни пътища на водата.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 018-036644 (напр. 2015/S 123-123456)   и  826400 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д18000638ВН    1   „Доставка на диспенсъри, нискоминерализирана бутилирана трапезна вода и профилактика на диспенсърите за нуждите на Община Варна, социалните услуги/специализираните институции за деца и възрастни, пенс
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/04/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„МЕГАТРЕЙД-2“ЕООД 203096011
ул.Селиолу №17, ет.4
Варна BG331 9000 България
mega@abv.bg +359 999997799
+359 999997799
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

33390.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д18000636ВН    2   „Доставка на диспенсъри, нискоминерализирана трапезна вода и профилактика на диспенсърите за нуждите на дирекция „Превенции“, Центровете за социална превенция, Превантивно – информационен център „Млад
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/04/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Мегатрейд - 2“ ЕООД 203096011
Селиолу No 17, ет. 4, ап. 16
Варна BG331 9000 България
mega@abv.bg +359 999997799
+359 999997799
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2500.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д18000634ВБ    3   „Доставка на диспенсъри, нискоминерализирана бутилирана вода и профилактика на диспенсърите за нуждите на детските ясли на територията на Община Варна”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/04/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мегатрейд - 2 ЕООД 203096011
Селиолу No 17, ет. 4, ап. 16
Варна BG331 9000 България
mega@abv.bg +359 999997799
+359 999997799
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

80000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д18000633ВН    4   „Доставка на диспенсъри, нискоминерализирана бутилирана вода и профилактика на диспенсърите за нуждите на общинско предприятие „Инвестиционна политика“ – Варна“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/04/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мегатрейд - 2 ЕООД 203096011
Селиолу No 17, ет. 4, ап. 16
Варна BG331 9000 България
mega@abv.bg +359 999997799
+359 999997799
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

16666.66      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.7 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/05/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва