Версия за печат

00752-2018-0022

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

31. Информационни и комуникационни технологии


Решение номер 5785мпр-31 от дата 09.05.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695235

BG411, Министерство на вътрешните работи, ул. 6-ти септември, № 29, За: Сияна Вълчева, България 1000, София, Тел.: 02 9823653, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/5b11f2fd-18c0-407f-bcca-af53b4440f7a/poddrajka-tehnicheski-sredstva-cais-bds-upravlenie-mps.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Следгаранционна поддръжка на технически и програмни средства на Централизирана автоматизирана информационна система с децентрализирано персонализиране на българските документи за самоличност, за пребиваване и за управление на моторни превозни средства

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Следгаранционната поддръжка на техническите и програмните средства на Централизирана автоматизирана информационна система с децентрализирано персонализиране на българските документи за самоличност, за пребиваване и за управление на моторни превозни средства включва поддържане в работоспособно състояние на технически и програмни средства: 1. В пунктовете за персонализация и системата за управление за персонализация (СУП), както и осигуряване на специални консумативи, необходими за работата на техническите средства; 2. На подсистемите на МВР, осигуряваща издаването на български лични документи (БЛД), съхраняване на данните за тях, както и средства за тяхната защита; 3. За анализ и проверка на български лични документи и защитите им в лаборатории на МВР. Техническите и програмни средства - обект на следгаранционната поддръжка - са описани в Техническата спецификация Приложение № 1 от документацията на процедурата, с посочени количества за всички отделни компоненти, както и обхват и условия за следгаранционната им поддръжка (местонахождения, режими на работа и изисквания). Обществената поръчка включва и дейности по доставка на специални консумативи, необходими за осигуряване непрекъснатия режим на работа на техническите средства в центровете за персонализация на българските лични документи за срока на изпълнение на поръчката, както следва: 1. Комплект печатащи глави за принтер за персонализация на документи тип "Паспорт" - IDENTIFIER 50 – 110 броя. 2. Комплект мастила за принтер за персонализация на документи тип "Паспорт" - IDENTIFIЕR 50 – 320 броя. 3. Хартиени филтри за система ImagePerfDesk – 944 броя. 4. Филтри с активен въглен за система CardMasterDesk – 220 броя.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Предметът на обществената поръчка „Следгаранционна поддръжка на технически и програмни средства на Централизирана автоматизирана информационна система с децентрализирано персонализиране на българските документи за самоличност, за пребиваване и за управление на моторни превозни средства" не позволява разделянето й на обособени позиции, тъй като поради своето естество се извършва поддръжка на технически и програмни средства на Централизираната автоматизирана информационна система с децентрализирано персонализиране на българските документи за самоличност, за пребиваване и за управление на моторни превозни средства, представляващи съвкупност от взаимосвързани функционалности, които са обективно неделими по предназначение. Следгаранционната поддръжка на техническите и програмни средства осигурява функционирането на Централизираната автоматизирана информационна система - сложна и комплексна система по издаване на български лични документи (БЛД) на български и чужди граждани в пунктовете по персонализация, състояща се и от подсистеми, осигуряващи издаването на БЛД, съхраняване на данните за тях, средства за защита, анализ и проверка на българските лични документи, при което се изисква постигане на пълна съвместимост на техническите и програмни средства, както и на консумативите, влагани в технологичния процес по изработката на документите. Наличието на организационна, функционална и технологична неразривна взаимовръзка между всички отделни компоненти - обект на следгаранционната поддръжка, определя необходимостта от синхронизирано поддръжане на компонентите за постигане на целеви краен резултат, с цел непрекъснато функциониране на всички взаимосвързани компоненти без риск от компрометиране на процеса по издаване на БЛД и комплексното административно обслужване на гражданите, който би бил налице в хипотезата на следгаранционна поддръжка на различни компоненти в различни моменти от различни изпълнители при различно изпълнение на поети договорни ангажименти.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 36301135.07 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

На основание чл. 17, ал. 1 от Закона за обществени поръчки /ЗОП/, възложителите са длъжни да проведат процедура за възлагане на обществена поръчка, когато са налице основанията, предвидени в закона. Съгласно чл. 19, ал. 1, във връзка с чл. 18, ал. 2 от ЗОП възложителите вземат решение за възлагане на обществена поръчка, чрез открита процедура, при която всички заинтересовани лица могат да подадат оферта.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

09.05.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Емил Христов Шушков

VIII.2) Длъжност

Директор на Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - Министерство на вътрешните работи - оправомощено лице, съгласно заповед 8121з-457/27.04.2018г.