Версия за печат

00537-2016-0045

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 129009070

BG411, ДП ФОНД ЗАТВОРНО ДЕЛО, бул. Ген. Н. Столетов № 26, За: Екатерина Димитрова, България 1309, София, Тел.: 02 9319295, E-mail: gu@dpfzd.com, Факс: 02 4916063

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.dpfzd.com.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.dpfzd.com/profil-na-kupuvacha/proceduri-po-zop/dostavka-na-hranitelni-stoki-i-napitki-za-nuzhdite-na-tp-pri-dpfzd-po-13-trinadeset-obosobeni-pozitsii/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: З-1-708 от 31.10.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00537-2016-0045
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП при ДПФЗД“, по 13 /тринадесет/ обособени позиции, както следва: -Обособена позиция № 1 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Белене при ДПФЗД; - Обособена позиция № 2 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Бобов дол при ДПФЗД; -Обособена позиция № 3 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Бургас при ДПФЗД; -Обособена позиция № 4 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Варна при ДПФЗД; - Обособена позиция № 5 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Враца при ДПФЗД; -Обособена позиция № 6 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Ловеч при ДПФЗД; -Обособена позиция № 7 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Пазарджик при ДПФЗД; -Обособена позиция № 8 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Плевен при ДПФЗД; -Обособена позиция № 9 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Пловдив при ДПФЗД; -Обособена позиция № 10 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Сливен при ДПФЗД; -Обособена позиция № 11 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Смолян при ДПФЗД; -Обособена позиция № 12 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Стара Загора при ДПФЗД; -Обособена позиция № 13 „Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП София при ДПФЗД


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 1-1654-30 от 21.11.2016 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG331, Варна Оборот ЕООД, ул. Акад. Курчатов 1, България 9000, Варна, Тел.: 05 2504934, E-mail: varna_oborot@abv.bg, Факс: 05 2504934

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на хранителни стоки и напитки за нуждите на ТП Варна при ДПФЗД

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност, посочена в договора
200597.13 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

30.03.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

ДА

Променено условие: Уговореният между страните срок в чл. 2 от договора.; Преди промяната: Срок на изпълнение на договора - доставките се извършват до избор на изпълнител по провеждане на открита процедура от ДПФЗД със същия предмет и/или като част от процедура с обособена позиция с предмет; След промяната: срока в чл. 2 от договора е изменен от 12 (дванадесет) на месеца на 18(осемнадесет) месеца.; Правно основание: На основание чл. 116, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки, във връзка с непредвидено обстоятелство, че към датата на сключване на анекс не са приключили процедурите по реда на чл. 73, ал.1 от ЗОП със същия предмет, открити с Решение № З-1-1351/15.09.2017г., Решение № З-1-1325/31.08.2017г. и Решение З-1-1307/18.08.2017г. на възложителя.
Променено условие: Общото възнаграждение на Изпълнителя съгласно чл. 13, ал. 1 от договора; Преди промяната: Общото възнаграждение на изпълнителя по този договор е в размер на 200597.13(двеста хиляди петстотин деветдесет и седем лева и 13 ст.)лева без ДДС или 240716.55 (двеста и четирдесет хиляди седем стотин и шеснадесет лева и 55 ст.) лева с ДДС, франко мястото на изпълнение.; След промяната: общото възнаграждение на Изпълнителя съгласно чл. 13, ал. 1 от договора се увеличава от 200 597, 13 (двеста хиляди петстотин деветдесет и седем лева и 13 ст.)лева без ДДС на 300 895, 69 и (триста хиляди осем стотин деветдесет и пет лева и 69 ст.) лева без ДДС.; Правно основание: На основание чл. 116, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки, във връзка с непредвидено обстоятелство, че към датата на сключване на анекс не са приключили процедурите по реда на чл. 73, ал.1 от ЗОП със същия предмет, открити с Решение № З-1-1351/15.09.2017г., Решение № З-1-1325/31.08.2017г. и Решение З-1-1307/18.08.2017г. на възложителя.
ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 76.61% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Във връзка с настъпили непредвидени обстоятелства, на основание чл. 116, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки е сключен АНЕКС, в който страните се споразумяха Общото възнаграждение на Изпълнителя съгласно чл. 13, ал. 1 от договора да се увеличи от 200 597, 13 (двеста хиляди петстотин деветдесет и седем лева и 13 ст.) лева без ДДС на 300 895, 69 и (триста хиляди осем стотин деветдесет и пет лева и 69 ст.) лева без ДДС или от 240 716, 55 (двеста и четиридесет хиляди седем стотин и шестнадесет лева и 55 ст. ) лева с ДДС на 361 074, 82 (триста шестдесет и една хиляди и осемдесет и четири лева и 82 ст.) лева с ДДС. В хода на изпълнение договора бе прекратен на основание чл. 2 от съдържанието му, поради избор на нов изпълнител по процедура със същия предмет, от което отпадна нуждата от усвояване на цялата допълнително уговорена стойност.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
230522.49 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

1. Съгласно условията на договора, срокът, посочен в т. ІІІ.6), тече от датата на подписване на договора, и е удължен на основание чл. 116, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки, чл. 2 и чл. 13, ал. 1от договора и във връзка с непредвидено обстоятелство, че към датата на сключване на анекс за промяна на срока не са приключили процедурите по реда на чл. 73, ал.1 от ЗОП със същия предмет, открити с Решение № З-1-1351/15.09.2017г., Решение № З-1-1325/31.08.2017г. и Решение З-1-1307/18.08.2017г. на възложителя.; 2. Поръчката е изпълнявана в договорения срок по т. III.6), но поради наличието в него на клауза за отложено плащане от страна на възложителя, пълното изпълнение на договора (последното плащане по него) е на датата, посочена в т. IV.1).


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

08.05.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Иван Русенов Иванов
VII.2)
Длъжност: изпълнителен директор