Версия за печат

00193-2017-0001

BG-гр. София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 831917834

BG411, ТЕХНИЧЕСКИ УНИВЕРСИТЕТ - СОФИЯ, гр. София, бул. Св. Кл. Охридски № 8, За: Донка Симеонова, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9653906, E-mail: zop@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.tu-sofia.bg..

Адрес на профила на купувача (URL): http://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/114.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: ОП-34 от 24.02.2017 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00193-2017-0001
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

„Подобряване качеството на образователната среда в ТУ София за водещите приоритетни професионални направления 5.3 "Комуникационна и компютърна техника" и 5.13 "Общо инженерство" чрез цялостно обновяване на Блок 3 и Блок 1“. Целта е въвеждане на високотехнологични средства за обучение: компютъризирани работни места, свързани във високоскоростни комуникационни мрежи за достъп до учебни материали и цифрово съдържание, иновативни устройства и системи за презентиране на технологии в реално време, съвременни мултимедийни комуникационни и роботизирани комплекси.


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: З-76 от 31.08.2017 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG411, КОНТРАКС“ АД, гр. Софигр. София, обл. София, община Столична, р-н Изгрев, ул. Тинтява, № 13, България 1000, София, Тел.: 02 9609777, E-mail: sales@kontrax.bg, Факс: 02 9609797

Интернет адрес/и:

URL: http://www.kontrax.bg.

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Изграждане на компютърна мрежа и център за съхранение на учебни материали за електронно и дистанционно обучение

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в дни

75

ІII.7) Стойност, посочена в договора
145329.8 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз
Финансирането е 100% от стойността на договора.

IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

29.03.2018 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
145329.8 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

Срокът за извършване на огледи на сградата започва да тече от деня на публикуване на обявление и решение за поръчката в АОП и приключва в крайния срок за представяне на офертите, посочен в обявлението на поръчката. Срокът за изпълнение на дейностите, предмет на договора, започва да тече след писмена заявка от Възложиеля


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

12.04.2018 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Проф. дтн инж. Георги Славчев Михов
VII.2)
Длъжност: Ректор на Технически университет - София