Версия за печат

00530-2018-0017

BG-София:

Решение за откриване на процедура


Професионална област, в която попада предметът на обществената поръчка

33. Комуникационна и компютърна техника


Решение номер РЦУ-38 от дата 20.03.2018 г. 

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

BG411, Национална агенция за приходите, бул. Княз Ал. Дондуков № 52, За: П.Каранлъкова, България 1000, София, Тел.: 02 98593089, E-mail: p.karanlakova@nra.bg, Факс: 02 98593099

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://nra.bg/page?id=3566.

I.2) Вид на възложителя

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Открита процедура


IІI: Правно основание

Чл. 73, ал. 1 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Предоставяне право на ползване на уеб-базирана платформа за дистанционно обучение, включваща модул „Виртуална класна стая“ и модул за управление на обучението

IV.2) Обект на поръчката
Услуги
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Предметът на поръчката включва: 1. Инсталиране на специализирана уеб-базирана платформа, включваща модул „Виртуална класна стая“ и модул за управление на обучението, върху сървър в ЦУ на НАП и провеждане на функционален тест. 2. Предоставяне правото на ползване и осигуряване на техническа поддръжка за срок от 36 месеца на уеб-базирана платформа за дистанционно обучение, включваща модул „Виртуална класна стая“ и модул за управление на обучението и достъп за 150 неперсонифицирани потребители, които да имат възможност да работят едновременно. Платформата следва да предоставя функционалност за включване и изключване на тези 150 потребители в различни обучителни групи. След изтичане на срока по договора правото на ползване се прекратява, като всички учебни ресурси (материали), съществуващи в платформата и създадени в процеса на работа, се архивират върху сървър на НАП. 3. Провеждане на инструктаж за работа с уеб-базирана платформа за дистанционно обучение, включваща модул „Виртуална класна стая“ и модул за управление на обучението, на до 30 служители на НАП, включително администратори.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Разделянето на предмета на поръчката на обособени позиции е практически невъзможно. С възлагане на поръчката се цели бъдещото ползване на единна платформа, чрез която ще се постигат заложените цели за провеждане на дистанционни обучения и тяхното управление. Модулите на системата са неразривно свързани, като осигуряването на взаимодействието им чрез техническата им поддръжка в предвидения срок от един изпълнител, ще гарантира качествено изпълнение за възложителя и минимализиране възможностите за грешки.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 58000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

Предвид факта, че общата стойност на поръчките със сходен предмет, възлагани в системата на НАП за 2018 г. е в размер на 6 877 040,30 лв. без ДДС и надвишава прага по чл. 20, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за настоящата поръчка следва да бъде проведена открита процедура.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

обявлението за оповестяване откриването на процедура
документацията

VII: Допълнителна информация

VII.1) Допълнителна информация

Прогнозната стойност на поръчката е 58000 лв. без ДДС, съответно 69600 лв. с ДДС. Тази стойност e и максимално допустима стойност за изпълнение на обществената поръчка.

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

20.03.2018 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Гавраил Борисов Забуртов

VIII.2) Длъжност

главен секретар на НАП, упълн., съгл.заповед №ЗЦУ-ОПР-2/22.05.2017г. на изп.директор на НАП