Деловодна информация
00530ЦУ на НАП
Е-12-00-504#12 28/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
28/02/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0095 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков №52
София BG411 1000 България
Тр.Павков +359 298593585
t.pavkov@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/news?id=3408


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ПТехническа поддръжка на Управленската информационна система/DataWarehouse (УИС)
50324100      
Услуги

Извършване на първонач. анализ на текущата системна среда на УИС, на компонентите и средствата на наблюдение и упр-е на УИС.Изготвяне от изпъл-я на доклад, който да съдържа мнение и предложения за оптимизиране на същите.Периодичен цялостен мониторинг на УИС, провеждан в началото на всяка календарна год., изготвяне на препоръки по отн-е на системната среда, междинната зона и базата данни на УИС, при установени проблеми при експлоатацията и поддръжката и оказване на съдействие на екипа на НАП (1) при добавяне и промяна на ETL-процеси за регулярно зареждане на данни за обекти на УИС; (2) промяна и добавяне на нови модели, справки, табла и др.; (3) извършване на анализ и предложения (включително и процедури, скриптове) за изчистване на информацията от грешки и пропуски; (4) синхронизиране на УИС със СУП при извършване на дейности по год. счет. приключване на СУП и превключване за работа през новата год.; (5) възстановяване на нормалния режим на работа на УИС при наличие на извънр.ситуации.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
247000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50324100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

административните сгради на Централно управление на Национална агенция за приходите, на адреси: гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков“ №52 и ул. „Врабча“ №23, ет. 2 и ет. 4

Предметът на обществената поръчка включва:Извършване на първоначален анализ на текущата системна среда на УИС, на компонентите и средствата на наблюдение и управление на УИС.Изготвяне от изпъл-я на доклад, който да съдържа мнение и предложения за оптимизиране на същите.Периодичен цялостен мониторинг на УИС, провеждан в началото на всяка календарна година, изготвяне на препоръки по отношение на системната среда, междинната зона и базата данни на УИС, при установени проблеми при експлоатацията и поддръжката и оказване на съдействие на екипа на НАП1) при добавяне и промяна на ETL-процеси за регулярно зареждане на данни за обекти на УИС;2) промяна и добавяне на нови модели, справки, табла и др.;3) извършване на анализ и предложения (включително и процедури, скриптове) за изчистване на информацията от грешки и пропуски;4)синхронизиране на УИС със СУП при извършване на дейности по годишно счет.прикл. на СУП;5) възстановяване на нормалния режим на работа на УИС при наличие на извънр.ситуации.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът на изпълнение на Договора е 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на подписването му.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 198-407466 (напр. 2015/S 123-123456)   и  809619 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
20       
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/02/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„МУСАЛА СОФТ“ АД 202569949
бул. „Драган Цанков“ №36
София BG411 1057 България
musala@musala.com +359 9695821
www.musala.com +359 9695822
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
325000.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

247000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Цената по Договора, както следва:
1. На равни тримесечни вноски като всяка от вноските е в размер на 7,5 % от стойността на договора без ДДС, представляваща 18 525,00 лв. без ДДС или 22 230,00 лв. с ДДС, платими в срок до 30 дни след получаване на фактура, подписана от координатора по договора и въз основа на отчет, изготвен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, за изпълнените дейности през съответното тримесечие, одобрен от координатора по договора.
2. Последното плащане в размер на остатъка от стойността на договора без ДДС, в размер на 24 700,00 лв. без ДДС или 29 640,00 лв. с ДДС се извършва след приключване на изпълнението на договора, в срок до 30 дни след получаване на фактура, подписана от координатора по договора и въз основа на окончателен доклад.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд
бул.Витоша №2
София 1000 България
adm.sgs@scc.bg +359 29808262
http://scc.bg/?lang=bg +359 298593099
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва