Деловодна информация
1599
РЕГ-02-529 22/01/2018 (дд/мм/гггг)
не
01599-2017-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Инспекторат към Висшия съдебен съвет 175451413
ул. Георг Вашингтон № 17
София BG411 1000 България
Тихомир Мавров +359 29057506
tihomir.mavrov@inspectoratvss.bg +359 29057525

Интернет адрес/и

www.inspectoratvss.bg

http://www.inspectoratvss.bg/bg/page/51


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на нова, неупотребявана сървърна, компютърна, мултимедийна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет, по седем обособени позиции
30000000      FG08
Доставки

Предмет на обществената поръчка е "Доставка на нова, неупотребавана сървърна, компютърна, мултимедийна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет", обособена в 7 позиции:
ОП № 1 - Доставка и гаранционна поддръжка на 27 бр. стационарни компютърни конфигурации (компютри и монитори);
ОП № 2 - Доставка и гаранционна поддръжка на 20 бр. преносими компютри;
ОП № 3 - Доставка и гаранционна поддръжка на 15 бр. принтери с ниско месечно натоварване, 5 бр. принтери с високо месечно натоварване и 2 бр. цветни мултифункционални устройства;
ОП № 4 - Доставка и гаранционна поддръжка на 4 бр. документни скенери;
ОП № 5 - Доставка и гаранционна поддръжка на 2 бр. копирни машини;
ОП № 6 - Доставка и гаранционна поддръжка на 1 бр. сървър, 1 бр. масив от независими дискове с излишен капацитет (RAID), 1 бр. сървърен шкаф и 1 бр. непрекъсваемо захранване (UPS);
ОП № 7 - Доставка и гаранц. поддръжка на 2 бр. суичове, 1 бр. процесор за сървър и 6 бр. RAM памет за сървър.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
130298      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка и гаранционна поддръжка на 27 броя стационарни компютърни конфигурации (компютри и монитори) 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30211400      FG08
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, 1000, ул. „Георг Вашингтон” № 17, ет.4

Доставка на нова, неупотребявана сървърна, компютърна, мултимедийна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет, обособена в седем позиции - Обособена позиция № 1 Доставка и безплатна гаранционна поддръжка на 27 броя стационарни компютърни конфигурации (компютри и монитори)
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок на доставка в календарни дни    30%
Срок за реакция в часове при получено уведомление за неизправност    30%
Цена
40%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка и гаранционна поддръжка на 20 броя преносими компютри 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213100      FG08
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, 1000, ул. „Георг Вашингтон” № 17, ет.4

Доставка на нова, неупотребявана сървърна, компютърна, мултимедийна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет, обособена в седем позиции - Обособена позиция № 2 Доставка и гаранционна поддръжка на 20 броя преносими компютри
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка в календарни дни    30%
Срок за реакция в часове при получено уведомление за неизправност    30%
Цена
40%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка и гаранционна поддръжка на 15 (петнадесет) броя принтери с ниско месечно натоварване, 5 (пет) броя принтери с високо месечно натоварване и 2 (два) броя цветни мултифункционални устройства 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232110      FG08
30232130      FG08
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, 1000, ул. „Георг Вашингтон” № 17, ет.4

Доставка на нова, неупотребявана сървърна, компютърна, мултимедийна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет, обособена в седем позиции - Обособена позиция № 3 Доставка и гаранционна поддръжка на 15 (петнадесет) броя принтери с ниско месечно натоварване, 5 (пет) броя принтери с високо месечно натоварване и 2 (два) броя цветни мултифункционални устройства
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка в календарни дни    30%
Срок за реакция в часове при получено уведомление за неизправност    30%
Цена
40%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка и гаранционна поддръжка на 4 (четири) броя документни скенери 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30216110      FG08
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, 1000, ул. „Георг Вашингтон” № 17, ет.4

Доставка на нова, неупотребявана сървърна, компютърна, мултимедийна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет, обособена в седем позиции - Обособена позиция № 4 Доставка и гаранционна поддръжка на 4 (четири) броя документни скенери
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка в календарни дни    30%
Срок за реакция в часове при получено уведомление за неизправност    30%
Цена
40%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка и гаранционна поддръжка на 2 (два) броя копирни машини 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30121100      FG08
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, 1000, ул. „Георг Вашингтон” № 17, ет. 4 и гр. София, 1000, ул. „Бачо Киро” № 26 – 28, ет. 2

Доставка на нова, неупотребявана сървърна, компютърна, мултимедийна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет, обособена в седем позиции - Обособена позиция № 5 Доставка и гаранционна поддръжка на 2 (два) броя копирни машини
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок на доставка в календарни дни    30%
Срок за реакция в часове при получено уведомление за неизправност    30%
Цена
40%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка и гаранционна поддръжка на 1 (един) брой сървър, 1 (един) брой масив от независими дискове с излишен капацитет (RAID), 1 (един) брой сървърен шкаф и 1 (един) бр. непрекъсваемо захранване UPS 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48820000      FG08
30233141      FG08
31154000      FG08
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, 1000, ул. „Георг Вашингтон” № 17, ет.4

Доставка и гаранционна поддръжка на 1 (един) брой сървър, 1 (един) брой масив от независими дискове с излишен капацитет (RAID), 1 (един) брой сървърен шкаф и 1 (един) брой непрекъсваемо захранване (UPS)
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка в календарни дни    30%
Срок за реакция в часове при получено уведомление за неизправност    30%
Цена
40%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка и гаранционна поддръжка на 2 (два) броя суичове, 1 (един) брой процесор за сървър и 6 (шест) броя RAM памет за сървър 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32420000      FG08
30211500      FG08
30236110      FG08
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, 1000, ул. „Георг Вашингтон” № 17, ет.4

Доставка на нова, неупотребявана сървърна, компютърна, мултимедийна и друга офис техника за нуждите на Инспектората към Висшия съдебен съвет, обособена в седем позиции - Обособена позиция № 7 - Доставка и гаранционна поддръжка на 2 (два) броя суичове, 1 (един) брой процесор за сървър и 6 (шест) броя RAM памет за сървър
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за доставка в календарни дни    30%
Срок за реакция в часове при получено уведомление за неизправност    30%
Цена
40%
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  815681 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
А-01-1078/1/22.12.2017 г.    1   Доставка и гаранционна поддръжка на 27 броя стационарни компютърни конфигурации (компютри и монитори)
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Аксиор” ЕООД 030003194
ул. „Александър Жендов” № 6, висока сграда, ет. 7
София BG411 1113 България
info@acsior.com +359 29714566
http://www.acsior.com +359 29717531
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

27648      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
А-01-1078/2/22.12.2017 г.    2   Доставка и гаранционна поддръжка на 20 броя преносими компютри
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Аксиор” ЕООД 030003194
ул. „Александър Жендов” № 6, висока сграда, ет. 7
София BG411 1113 България
info@acsior.com +359 29714566
www.acsior.com +359 29717531
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

23540      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
А-01-1083/1/22.12.2017 г.    3   Доставка и гаранционна поддръжка на 15 (петнадесет) броя принтери с ниско месечно натоварване, 5 (пет) броя принтери с високо месечно натоварване и 2 (два) броя цветни мултифункционални устройства
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„С & Т България” ЕООД 831131023
бул. „Искърско шосе” № 7, търговски център Европа – Сграда № 6, ет. 3
София BG411 1528 България
snt@snt.bg +359 29751600
http://www.snt.bg +359 29751600
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6964      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
ДА
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

сервизна поддръжка
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
А-01-1076/22.12.2017 г.    4   Доставка и гаранционна поддръжка на 4 (четири) броя документни скенери
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Атласком” ООД 040974278
ж.к. „Света Троица”, бл. 145-В, вх. Г, ет. 8
София BG411 1309 България
office@atlascom.bg +359 28066565
http://www.atlascom.bg +359 28066560
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2780      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
А-01-1080/2/22.12.2017 г.    5   Доставка и гаранционна поддръжка на 2 (два) броя копирни машини
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Контракс” АД 175415627
СО-район Изгрев, ул. „Тинтява” № 13
София BG411 1113 България
office@kontrax.bg +359 29609777
http://www.kontrax.bg +359 29609797
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

11374      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
А-01-1080/1/22.12.2017 г.    6   Доставка и гаранционна поддръжка на 1 (един) брой сървър, 1 (един) брой масив от независими дискове с излишен капацитет (RAID), 1 (един) брой сървърен шкаф и 1 (един) брой непрекъсваемо захранване UPS
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Контракс” АД 175415627
СО-район Изгрев, ул. „Тинтява” № 13
София BG411 1113 България
office@kontrax.bg +359 29609777
http://www.kontrax.bg +359 29609797
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

52611      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
А-01-1083/2/22.12.2017 г.    7   Доставка и гаранционна поддръжка на 2 (два) броя суичове, 1 (един) брой процесор за сървър и 6 (шест) броя RAM памет за сървър
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/12/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„С & Т България” ЕООД 831131023
бул. „Искърско шосе” № 7, търговски център Европа – Сграда № 6, ет. 3
София BG411 1528 България
snt@snt.bg +359 29651710
http://www.snt.bg +359 29751600
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5381      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
ДА
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

сервизна поддръжка
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356222
https://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/01/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва