Деловодна информация
00109Дирекция ПНООП
ИЗ-00-130 12/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
12/01/2018 (дд/мм/гггг)
00109-2017-0043 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Благоевград 000024695
пл. Георги Измирлиев № 1
Благоевград BG413 2700 България
Никола Радойчев- Младши юрисконсулт ОП +359 73867788
nradoychev@blgmun.com +359 73884417

Интернет адрес/и

www.blgmun.com

https://blagoevgrad.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=hOrSg6wnItE%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали и офис консумативи по обособени позиции
30191000      
Доставки

Съгласно обхвата на поръчката, изпълнителят трябва да осигури възможността за доставка на необходимите канцеларски материали и офис консумативи след заявка от страна на възложителя в срок от 1 (един) работен ден.
Участниците правят своите предложения съобразно Приложение №1 за Обособена позиция № 1 и Приложение №2 за Обособена позиция № 2, в които са посочени съответните количества и вида на артикулите, които са част от предмета на настоящата доставка.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
64069.25      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно приложение № 1 от документацията за участие 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30191000      
22800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Благоевград

Съгласно обхвата на поръчката, изпълнителят трябва да осигури възможността за доставка на необходимите канцеларски материали и офис консумативи след заявка от страна на възложителя в срок от 1 (един) работен ден.
Участниците правят своите предложения съобразно Приложение №1 за Обособена позиция № 1, в което са посочени съответните количества и вида на артикулите, които са част от предмета на настоящата доставка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Сумата от 23 153.68 лв. без ДДС от общата стойност на поръчката е финансирана със средства от европейски програми, от които: 6423.5 лв. без ДДС по Проект - прод. в Раздел II.2.14)

Прод. от Раздел II.2.13) - "Добро управление" по Оперативна програма "Добро управление" 2014-2020; 14 331.3 лв. без ДДС проект "Пространство за равен шанс" и 2398.88 лв. без ДДС по проект "Център за ранно детско развитие" по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020.

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно приложение № 2 от документацията за участие 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30191000      
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр. Благоевград

Съгласно обхвата на поръчката, изпълнителят трябва да осигури възможността за доставка на необходимите канцеларски материали и офис консумативи след заявка от страна на възложителя в срок от 1 (един) работен ден.
Участниците правят своите предложения съобразно Приложение №2 за Обособена позиция № 2, в което са посочени съответните количества и вида на артикулите, които са част от предмета на настоящата доставка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Сумата от 23 153.68 лв. без ДДС от общата стойност на поръчката е финансирана със средства от европейски програми, от които: 6423.5 лв. без ДДС по Проект - прод. в Раздел II.2.14)

Прод. от II.2.13) - "Добро управление" по Оперативна програма "Добро управление" 2014-2020; 14 331.3 лв. без ДДС проект "Пространство за равен шанс" и 2398.88 лв. без ДДС по проект "Център за ранно детско развитие" по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 165-339484 (напр. 2015/S 123-123456)   и  802732 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
98-00-5    1   Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно приложение № 1 от документацията за участие
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РОЕЛ-98 ООД 121798467
Бул. Христо Смирненски №53
София BG412 1164 България
sofiaoffice@roel-98.com +359 29461920
https://roel-98.com +359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
16832.45      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6478.12      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
98-00-4    2   Доставка на канцеларски материали и офис консумативи съгласно приложение № 2 от документацията за участие
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/01/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РОЕЛ-98 ООД 121798467
бул. Христо Смирненски № 53
София BG411 1164 България
sofiaoffice@roel-98.com +359 29461920
www.@roel-98.com +359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
118214.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

57591.13      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаването на решенията за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедура съгласно чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/01/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва