Деловодна информация
00774
10-11-12175 15/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
15/11/2017 (дд/мм/гггг)
00774-2017-0049 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Стара Загора 000818022
бул. Цар Симеон Велики № 107
Стара Загора BG344 6000 Еквадор
Мария Боянова +359 42614813
m.boyanova@starazagora.bg +359 42259132

Интернет адрес/и

www.starazagora.bg

http://starazagora.bg/profil-na-kupuvacha/protzeduri-po-zop-sled-15-04-2016/item/10332-dostavka-plodove-zelenchutci-za-obshtinski-zavedeniq-stara-zagora


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на общинските заведения на територията на община Стара Загора“
15330000      
Доставки

„Доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на общинските заведения на територията на община Стара Загора“ Доставките да се извършват периодично, в количества по заявки на възложителя, които следва да бъдат изпълнени в указан от възложителя срок или посочени от него дати, изрично определени в заявката. При констатиране на некачествена доставка да се извършва рекламация и подмяна на стоката до 2 часа от получаване на уведомлението за това.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
120000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15330000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. Стара Загора

„Доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на общинските заведения на територията на община Стара Загора“ Доставките да се извършват периодично, в количества по заявки на възложителя, които следва да бъдат изпълнени в указан от възложителя срок или посочени от него дати, изрично определени в заявката. При констатиране на некачествена доставка да се извършва рекламация и подмяна на стоката до 2 часа от получаване на уведомлението за това.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз, в случаите, изброени подолу (моля, попълнете Приложение Г1)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1657       „Доставка на плодове и зеленчуци за нуждите на общинските заведения на територията на община Стара Загора“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Антъни - Фреш ДЗЗД 123733735
ул. Васил Левски № 56, вх. А
Стара Загора BG344 6000 България
ant_on@abv.bg +359 42622923
+359 42622923
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Антъни - Фреш ООД 123675132
ул. Васил Левски № 56, вх. А
Стара Загора BG344 6000 България
ant_on@abv.bg +359 42622923
+359 42622923
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ Антони - П - Антон Петков 833091360
ул. Граф Игнатиев № 56, ап. 3
Стара Загора BG344 6000 България
ant_on@abv.bg +359 42622923
+359 42622923
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
120000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

120000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197,ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/11/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
ДА
 
защита на изключителни права, включително права върху интелектуална собственост
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Възложителят взема р-е за провеждане на процедура на договаряне без предварително обявление по реда на чл.79, ал.1, т.4 от ЗОП поради необходимост от неотложно възлагане на поръчката. Мотиви: След пров. на „открита“ по вид процедура за избор на изпълнител, открита с р-е № 10-00-2430/11.11.2015 г. на Кмета на Община Стара Загора, с предмет: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на общинските заведения” По обособени позиции както следва: Обособена позиция №1 „МЛЯКО, МАРГАРИН И МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ“ Обособена позиция №2 "ПИЛЕШКО МЕСО И ПИЛЕШКИ ПРОДУКТИ" Обособена позиция №3 „МЕСО И МЕСНИ ПРОДУКТИ“ Обособена позиция №4 „РИБА И РИБНИ ПРОДУКТИ“ Обособена позиция №5 „ВАРИВА, МАКАРОНЕНИ ИЗДЕЛИЯ И ПАКЕТИРАНИ СТОКИ“ Обособена позиция №6 „ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ“ Обособена позиция №7 „ПЛОДОВИ И ЗЕЛЕНЧУКОВИ КОНСЕРВИ“ Обособена позиция №8 „ПЛОДОВЕ И ЗЕЛЕНЧУЦИ“ Обособена позиция №9 „ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ“ вписана в РОП под УИН 00774-2015-0078, за изпълнение на об. п. № 8 „ПЛОДОВЕ И ЗЕЛЕНЧУЦИ“, е скл. договор за изп. №1365/09.06.2016г. със срок 24 м., на стойност до 952 461,30 лв. без ДДС с „НАДЕЖДА 2000“ ЕООД. В предмета на договора са вкл. доставки на плодове и зеленчуци, които следва да отговарят на изискв. на норм. уредба, свързана с детското хранене. С писмо № 10-11-6452/15.06.2017г. договорът е прекратен едностранно от Възложителя на основание т.12.1 от същия, предвид системни нарушения на задълженията на изпълнителя, удостоверени в констативни протоколи, докладни записки и доклади от извършена инспекция от ОДБХ Стара Загора, считано то 01.07.2017г. За срока на действие на договора Изпълнителят е доставял стоки с влошено качество, разл. от заявеното, удостоверено с протоколи на приемащите детски и социални заведения и ОДБХ – Стара Загора. Изпълнителят не е изпълнявал задължението си по т.8.1. от договора, а именно „Да достави договорените количества с качество и вид, отговарящи на БДС, които са в начален срок на годност, опаковани и етикирани по надлежния ред. При констатиране на явни и/или скрити недостатъци на стоката да заменя същата за своя сметка с качествена в срок 2 часа след получаване искането за рекламация.“ Нормалното функциониране на общ. детски и социални заведения изисква доставки от плодове и зеленчуци, което налага предприемане на действия за неотл. възлагане на поръчка за доставката им. Приложимостта на чл.79, ал.1, т.4 от ЗОП е обвързана с възникване на изключителни обстоятелства, при които не е възможно да бъдат спазени сроковете, вкл. съкратените.

Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва