Версия за печат

00537-2016-0041

BG-София:

Обявление за приключване на договор за обществена поръчка

І: Възложител

Публичен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 129009070

BG411, ДП Фонд затворно дело, бул. Ген. Н. Столетов 26, За: Екатерина Димитрова, България 1309, София, Тел.: 02 9319295, E-mail: gu@dpfzd.com, Факс: 02 4916063

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://www.dpfzd.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.dpfzd.com/profil-na-kupuvacha/proceduri-po-zop/dostavka-na-hranitelni-i-nehranitelni-stoki-za-lavki-i-byufeti-v-mestata-za-lishavane-ot-svoboda-po-obosobeni-pozitsii-2/.

I.2) Вид на възложителя

Публичноправна организация



ІI: Процедура, предхождаща сключването на договора

II.1) Обект на поръчката
Доставки
ІI.2) Процедурата е открита с решение
№: З-1-619 от 19.09.2016 г. 
ІI.3) Уникален № на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00537-2016-0041
ІI.4) Описание на предмета на поръчката

Доставка на хранителни и нехранителни стоки за лавки и бюфети в местата за лишаване от свобода“, по обособени позиции, както следва: Поз. 1. - „Доставка на нехранителни продукти“; Поз. 2.- „Доставка на перилни, почистващи и дезинфекционни препарати и домакински пособия“; Поз. 3. – „Доставка на месо, месни продукти и риба за нуждите на териториалното поделение“ /за ТП Бургас, ТП Белене и ТП Сливен


III: Условия на договора

ІII.1)
Номер на договора: 1-1512-13 от 03.10.2016 г. 
ІII.2) Договорът е сключен след

процедура за възлагане на обществена поръчка

Поръчката е възложена на обединение

НЕ

III.3) Изпълнител по договора

BG321, Хигиенно -медицинска индустрия ЕООД, ул. Никола Габровски 81а, България 5000, Велико Търново, Тел.: 0626 34609, E-mail: p.milkova@hmi-company.com, Факс: 0622 429

Изпълнителят е МСП: да

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Доставка на перилни, почистващи и дезинфекционни препарати и домакински пособия

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

12

ІII.7) Стойност, посочена в договора
227340 BGN без ДДС
III.8) Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ


IV: Приключване на договора

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване

30.10.2017 г. 

ІV.3) Договорът е изменян

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

НЕ

Изпълнението е 49.62% от предмета на договора
Причини за частичното изпълнение: Обемът на изпълнението на договора е в зависимост от нуждите на възложителя от съответните договорени продукти, като съгласно сключения договор, договорените количества са прогнозни и не следва да се тълкуват като задължение на възложителя нито за минимално, нито за максимално общо количество (в рамките на действие на договора) на заявени за доставка продукти.
ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
122798.41 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


V: Допълнителна информация

1. Съгласно условията на договора, срокът, посочен в т. ІІІ.6), тече от датата на подписване на договора; 2. Поръчката е изпълнявана в договорения срок по т. III.6), но поради наличието в него на клауза за отложено плащане от страна на възложителя, пълното изпълнение на договора (последното плащане по него) е на датата, посочена в т. IV.1).


VI: Дата на изпращане на настоящото обявление

10.11.2017 г. 


VII: Възложител

VII.1)
Трите имена: Иван Русенов Иванов
VII.2)
Длъжност: изпълнителен директор