Деловодна информация
00307
16.00-129 18/10/2017 (дд/мм/гггг)
не
00307-2017-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Козлодуй 000193250
ул. Христо Ботев № 13
Козлодуй BG313 3320 България
Ирена Кирилова - Попова, директор на Дирекция Национални програми, международни проекти и обществени поръчки +359 97385865
op.ob.kozloduy@gmail.com +359 97380183

Интернет адрес/и

http://www.kozloduy.bg

http://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали и учебни пособия по проект „Цветни и вълшебни светове за пълноценна образователна интеграция на децата от Община Козлодуй””
37500000      
Доставки

Обществената поръчка е разделена на 3 обособени позиции. Дейностите, предмет на поръчката, включват доставки на:
за ОбП №1 „Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите по проект „Цветни и вълшебни светове за пълноценна образователна интеграция на децата от Община Козлодуй””-70бр. различни видове артикули, от които: копирна хартия, бои за рисуване, коркови табла, лепила, маркери, химикали, моделин, моливи, флумастери, тонер касети и др.
за ОбП №2 „Доставка на канцеларски материали, включени в Списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите по проект„Цветни и вълшебни светове за пълноценна образователна интеграция на децата от Община Козлодуй””-10бр. различни видове артикули, от които: папки, тефтери и др.
за ОбП №3 „Доставка на образователни игри и учебни пособия по проект„Цветни и вълшебни светове за пълноценна образователна интеграция на децата от Община Козлодуй””-169бр. различни видове артикули, от които: образователни игри, играчки и др.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
57357.08      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите по проект „Цветни и вълшебни светове за пълноценна образователна интеграция на децата от Община Козлодуй” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30190000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Територията на община Козлодуй

Стоките, предмет на доставката са следните:
Антителбод-3бр.
Балони хелий-400бр.
Блок №4-120бр.
Бои акварел-120бр.
Бои за рисуване с пръсти-80бр.
Бои темперни-120бр.
Велурено блокче-120бр.
Гипсови фигури за оцветяване-240бр.
Гланцови цветни блокчета-120бр.
Глина полимерна/бяла/-40бр.
Глина полимерна/кафява/-40бр.
Джоб А4 кристал-12пак.
Диск DVD RW-5оп.
Дъска за работа с пластилин-60бр.
Кадастрон бял-80бр.
Кадастрон цветен-80бр.
Калкулатор-1бр.
Карфици/цветни/-40 оп.
Комплект перфоратори за декорация-4бр.
Копирна хартия-300пак.
Коркови табла-24бр.
Коркови табла с плат-8бр.
Сухо лепило-80бр.
Лепило - канцеларско C-200-40бр.
Магнитна дъска-4бр.
Маркери за бяла дъска с гъба-30бр.
Моделин клей-60бр.
Моливи-10бр.
Моливи цветни-60оп.
Ножици контурни-4оп.
Ножички-60бр.
Пастели-120оп.
Перфоратор-3бр.
Забавни печати-4оп.
Печати гора-4оп.
Печати превозни средства-4оп.
Печати градина-4оп.
Печати цифри-4оп.
Боя за тампони-4оп. и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Цветни и вълшебни светове за пълноценна образователна интеграция на децата от община Козлодуй” по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020 г.

Срокът за изпълнение на обществената поръчка е до 31.05.2018 г. или до изчерпване на заложените количества. Възложителят не се задължава да закупи в пълен обем заложените в Техническата спецификация артикули. Срокът за доставка на заявените количества е 3 (три) работни дни, считано от деня следващ деня на подадената заявка.

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски м-ли,вкл. в Списъка на стоките и услугите по чл.12,ал.1,т.1отЗОП за нуждите по проект„Цветни и вълшебни светове за пълноценна образователна интеграция на децата в общ.Козлодуй" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Територията на община Козлодуй

Стоките, предмет на доставката са следните:
Папки PVC-390бр.
Кламери-60оп.
Пинчета-40оп.
Габъри цветни-40оп.
Габъри-40оп.
Папка класьор 30мм-40бр.
Папка класьор 50мм-60бр.
Картонени папки-50бр.
Тефтери-4бр.
Блок за флипчарт-48бр.
Материали по Обособена позиция № 2 са включени в Списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки, утвърден с РМС №591/18.07.2016 г., Обособена позиция 2 е запазена за участие съгласно чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение.
Съгласно чл.12, ал.7 от ЗОП в процедурата за възлагане на запазена поръчка могат да участват и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лицата по чл.12, ал.1 от ЗОП.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Цветни и вълшебни светове за пълноценна образователна интеграция на децата от община Козлодуй” по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020 г.

Срокът за изпълнение на обществената поръчка е до 31.05.2018 г. или до изчерпване на заложените количества. Възложителят не се задължава да закупи в пълен обем заложените в Техническата спецификация артикули. Срокът за доставка на заявените количества е 3 (три) работни дни, считано от деня следващ деня на подадената заявка.

II.2) Описание 1

Доставка на образователни игри и учебни пособия по проект „Цветни и вълшебни светове за пълноценна образователна интеграция на децата от Община Козлодуй" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
37500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Територията на община Козлодуй

Стоките, предмет на доставките са следните:
CD/DVD български/ромски народни песни и танци-28 бр.
Албуми-30 бр.
Детски музикални инструменти/различни/-64 бр.
Батут с дръжка-4 бр.
Детска везна-3 бр.
Въже за теглене-4 бр.
Комплект с мъниста-16 бр.
Грънчарско колело-16 бр.
Дет.Комплект "Приключение"-4 бр.
Дет.микроскоп-3 бр.
Дет.параван за маса-4 бр.
Енциклопедии-60 бр.
Игра "Разделно събиране и рециклиране"-6 бр.
Дървени пъзели-135 бр.
Книжки за оцветяване-340 бр.
Книжки с идеи-60 бр.
Книжки с приказки/пословици/поговорки/стихотворения-520 бр.
Количка с муз.инструменти/спортни аксесоари-4/4 бр.
Куклен театър – К-кт кукли-36 бр.
К-кт за игра в пясък-60 бр.
К-кт за масов спорт-8 бр.
К-кт магн.букви-4 бр.
К-кт проучване на насекоми/природа-12 бр.
Конструктор еко к-кт-3 бр.
Крачна помпа-надуване-4 бр.
Кукли/куклен театър/-20 бр.
Купа/медали/флагчета-награда-4/12/80 бр.
Лаборатория растения-6 бр.
Лупа-9 бр.
Магнитно табло-4 бр.
Маси за игра-10 бр. и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Цветни и вълшебни светове за пълноценна образователна интеграция на децата от община Козлодуй” по ОП „Наука и образование за интелигентен растеж“ 2014-2020 г.

Срокът за изпълнение на обществената поръчка е до 31.05.2018 г. или до изчерпване на заложените количества. Възложителят не се задължава да закупи в пълен обем заложените в Техническата спецификация артикули. Срокът за доставка на заявените количества е 3 (три) работни дни, считано от деня следващ деня на подадената заявка.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  781107 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
280    1   Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите по проект „Цветни и вълшебни светове за пълноценна образователна интеграция на децата от Община Козлодуй”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД 114616366
ул. Дойран № 63А
Плевен BG314 5800 България
gboeva@vbalev.eu +359 64802442
+359 64801205
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
16238.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4648.96      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
388    2   Доставка на канцеларски м-ли,вкл. в Списъка на стоките и услугите по чл.12,ал.1,т.1отЗОП за нуждите по проект„Цветни и вълшебни светове за пълноценна образователна интеграция на децата в общ.Козлодуй"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/10/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ВЕСЕЛИН БАЛЕВ ЕООД 114616366
ул. Дойран № 63А
Плевен BG314 5800 България
gboeva@vbalev.eu +359 64802442
+359 64801205
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1064.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

405.64      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
275    3   Доставка на образователни игри и учебни пособия по проект „Цветни и вълшебни светове за пълноценна образователна интеграция на децата от Община Козлодуй"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/09/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
Район Младост, бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
ana.nikolova@office1.bg +359 29766870
+359 29766876
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
76581.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

52302.48      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Срокът за изпълнение на обществената поръчка е в зависимост от срока на извършване на строително-монтажните работи за конкретния обект, като започва да тече от изпращане на възлагателно писмо от страна на Възложителя за започване на строителството и продължава до въвеждане обектя в експлоатация и издаването на разрешение за ползване по реда на Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите. В срок до 10 (десет) дни, считано от датата на предаване на проекта за оценка и необходимите съгласувателни документи, Изпълнителя е длъжен да изготви комплексен доклад за оценка за съответствието на инвестиционния проект, включително актуализация на технически паспорт на съществуващ строеж, съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. В 30-дневен срок след приключване на СМР, Изпълнителят е длъжен да представи окончателен доклад.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/10/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва