Деловодна информация
00467
04-00-233 22/08/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
22/08/2017 (дд/мм/гггг)
00467-2017-0027 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Крумовград 000235913
пл. България № 5
Крумовград BG425 6900 България
Валерия Пехливанова - директор на дирекция Правна и обществени поръчка +359 884066011
minkrum@abv.bg +359 36417024

Интернет адрес/и

http://www.krumovgrad.bg/

http://www.krumovgrad.bg/aktualno/profil-na-kumuvacha/otkriti-protzeduri.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти, необходими за ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград” по обособени позиции № 1, 2, 3, 4, 5 и 6
15000000      
Доставки

Предмет на обществената поръчка е „Доставка на хранителни продукти, необходими за ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград”, със следните обособени позиции:
№ 1 – „Хляб и хлебни изделия”;
№ 2 – „Мляко и млечни продукти”;
№ 3 – „Месо, месни продукти и риба”;
№ 4 – „Плодове и зеленчуци”;
№ 5 – „Други хранителни продукти и подправки”;
№ 6 – „Консерви и захарни изделия”.
Обособените позиции и включените в тях продукти са описани подробно в Техническата спецификация към документацията за обществената поръчка. Описаните количества продукти са прогнозни и не ангажират Възложителя с цялостното им усвояване при сключване на договор.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
504370.66      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Хляб и хлебни изделия” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Крумовград, с. Каменка, с. Аврен, с. Егрек, Странджево, с. Токачка, с. Поточница, с. Гулийка

Ежедневна доставка на хляб и хлебни изделия след подадени заявки от домакините на ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград .
Общото количество на доставките на хляб и хлебни изделия не може да бъде определено, предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите /потребителите/ за периода на договора, ето защо в документацията за обществената поръчка са посочени количества за всяка обособена позиция поотделно, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Мляко и млечни продукти” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Крумовград, с. Каменка, с. Аврен, с. Егрек, с. Странджево, с. Токачка, с. Поточница, с. Гулийка

Периодична доставка на мляко и млечни продукти след подадени заявки от домакините на ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград .
Общото количество на доставките на мляко и млечни продукти не може да бъде определено, предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите /потребителите/ за периода на договора, ето защо в документацията за обществената поръчка са посочени количества за всяка обособена позиция поотделно, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Месо, месни продукти и риба” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Крумовград, с. Каменка, с. Аврен, с. Егрек, с. Странджево, с. Токачка, с. Поточница, с. Гулийка

Периодична доставка на месо, месни продукти и риба след подадени заявки от домакините на ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград .
Общото количество на доставките на месо, месни продукти и риба не може да бъде определено, предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите /потребителите/ за периода на договора, ето защо в документацията за обществената поръчка са посочени количества за всяка обособена позиция поотделно, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Плодове и зеленчуци” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Крумовград, с. Каменка, с. Аврен, с. Егрек, с. Странджево, с. Токачка, с. Поточница, с. Гулийка

Периодична доставка на плодове и зеленчуци след подадени заявки от домакините на ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград .
Общото количество на доставките на плодове и зеленчуци не може да бъде определено, предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите /потребителите/ за периода на договора, ето защо в документацията за обществената поръчка са посочени количества за всяка обособена позиция поотделно, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Други хранителни продукти и подправки” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Крумовград, с. Каменка, с. Аврен, с. Егрек, с. Странджево, с. Токачка, с. Поточница, с. Гулийка

Периодична доставка на други хранителни продукти и подправки след подадени заявки от домакините на ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград.
Общото количество на доставките на други хранителни продукти и подправки не може да бъде определено, предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите /потребителите/ за периода на договора, ето защо в документацията за обществената поръчка са посочени количества за всяка обособена позиция поотделно, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Консерви и захарни изделия” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15300000      
15830000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

гр. Крумовград, с. Каменка, с. Аврен, с. Егрек, с. Странджево, с. Токачка, с. Поточница, с. Гулийка

Периодична доставка на плодове - замразени, изсушени, консервирани, под формата на нектари и плодови сокове, конфитюри, мармалади, желета и компоти", доставка на хранителни продукти от група "Зеленчуци - сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове", доставка на хранителни продукти от група "Захар, захарни и шоколадови изделия, мед" и др, след подадени заявки от домакините на ученическите столове, учебните и социалните заведения на територията на община Крумовград. Общото количество на хранителните продукти от тази обособена позиция не може да бъде определено предвид спецификата на доставките и невъзможността да се определи предварително броя на столуващите /потребителите/ за периода на договора, ето защо в документацията за общ. поръчка са посочени количества за всяка обособена позиция поотделно, които са ориентировъчни /прогнозни/ към момента на провеждане на процедурата.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 064-119974 (напр. 2015/S 123-123456)   и  779356 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
244    1   „Хляб и хлебни изделия”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ХЛЕБОЗАВОД” АД 126005322
ул. „Правда” № 41
Хасково BG422 6300 България
hl_hs@abv.bg +359 38665412
+359 38665412
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

40580      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
245    3   „Месо, месни продукти и риба”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ „Тотма – Сергей Кайряков” 108030402
ул. „Напредък” № 3
Крумовград BG425 6900 България
anisani@mail.bg +359 889434504
+359 889434504
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
289200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

267670.83      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
246    4   „Плодове и зеленчуци”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ „Тотма – Сергей Кайряков” 108030402
ул. „Напредък” № 3
Крумовград BG425 6900 България
anisani@mail.bg +359 889424504
+359 889424504
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
79167      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

79110.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
247    5   „Други хранителни продукти и подправки”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ „Тотма – Сергей Кайряков” 108030402
ул. „Напредък” № 3
Крумовград BG425 6900 България
anisani@mail.bg +359 889434504
+359 889434504
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
54167      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

46754.33      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
248    6   „Консерви и захарни изделия”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

28/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕТ „Тотма – Сергей Кайряков” 108030402
ул. „Напредък” № 3
Крумовград BG425 6900 България
anisani@mail.bg +359 889434504
+359 889434504
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
73300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

70255      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Заповедта за класиране на участниците и определяне на изпълнител подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията по правилата на глава „Двадесет и седма“ от ЗОП в 10 дневен срок от получаването и, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/08/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва