Деловодна информация
00360
2260 21/08/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
21/08/2017 (дд/мм/гггг)
00360-2017-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ Александровска ЕАД 831605795
ул. Св. Георги Софийски №1
София BG411 1431 България
Гергана Дерменджиева +359 29230628
umbal.alexandrovska@gmail.com +359 29230646

Интернет адрес/и

www.alexandrovska.com

http://op.alexandrovska.com/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Възложител по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 16 ЗОП

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Доставка на реактиви, субстанции и консумативи за "Доставка на реактиви, субстанции и консумативи за лабораториите на УМБАЛ “Александровска” ЕАД по обособени позиции"
33696500      
Доставки

Настоящата поръчка е за доставка на реактиви, субстанции и консумативи за лабораториите на УМБАЛ “Александровска” ЕАД по обособени позиции, съгласно посочената в документацията за участие спецификация. Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя. Доставките се извършват периодично, след писмена заявка от страна на Възложителя на съответното количество и вид на медицинските изделия, за срока на договора – 24 месеца. Предлаганите медицински изделия следва да отговарят на изискванията на ЗМИ. В ценовото предложение трябва да бъдат включени всички разходи, които участникът предвижда да направи във връзка с изпълнението на обществената поръчка. Всеки участник има право да участва за една, няколко или всички обособени позиции, съответно една, няколко или всички номенклатурни единици/групи номенклатурни единици от обособената позиция. За нуждите на програмния продукт за обработка на информацията за номенклатурните единици, за к
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
163077.23      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Централна клинична лаборатория 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33696500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УМБАЛ “Александровска” ЕАД

Доставка на реактиви, субстанции и консумативи за лабораториите на УМБАЛ “Александровска” ЕАД, съгласно посочената в документацията за участие спецификация.
Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя.
Доставките се извършват периодично, след писмена заявка от страна на Възложителя на съответното количество и вид на медицинските изделия, за срока на договора – 24 месеца.
Предлаганите медицински изделия следва да отговарят на изискванията на ЗМИ.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА цена    100
Цена
100
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Клинична фармакология - отделение Клинична фармакология 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33696500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УМБАЛ Александровска ЕАД

Доставка на реактиви, субстанции и консумативи за лабораториите на УМБАЛ “Александровска” ЕАД, съгласно посочената в документацията за участие спецификация.
Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя.
Доставките се извършват периодично, след писмена заявка от страна на Възложителя на съответното количество и вид на медицинските изделия, за срока на договора – 24 месеца.
Предлаганите медицински изделия следва да отговарят на изискванията на ЗМИ.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Цена    100
Цена
100
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Клиника по клинична имунология 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33694000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УМБАЛ Александровска ЕАД

Доставка на реактиви, субстанции и консумативи за лабораториите на УМБАЛ “Александровска” ЕАД, съгласно посочената в документацията за участие спецификация.
Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя.
Доставките се извършват периодично, след писмена заявка от страна на Възложителя на съответното количество и вид на медицинските изделия, за срока на договора – 24 месеца.
Предлаганите медицински изделия следва да отговарят на изискванията на ЗМИ.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Цена    100
Цена
100
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Клиника по кожни и венерически болести 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33696500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УМБАЛ „Александровска” ЕАД

Доставка на реактиви, субстанции и консумативи за лабораториите на УМБАЛ “Александровска” ЕАД, съгласно посочената в документацията за участие спецификация.
Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя.
Доставките се извършват периодично, след писмена заявка от страна на Възложителя на съответното количество и вид на медицинските изделия, за срока на договора – 24 месеца.
Предлаганите медицински изделия следва да отговарят на изискванията на ЗМИ.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Цена    100
Цена
100
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Клиника по съдебна медицина и деонтология 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33696500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УМБАЛ “Александровска” ЕАД

Доставка на реактиви, субстанции и консумативи за лабораториите на УМБАЛ “Александровска” ЕАД, съгласно посочената в документацията за участие спецификация.
Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя.
Доставките се извършват периодично, след писмена заявка от страна на Възложителя на съответното количество и вид на медицинските изделия, за срока на договора – 24 месеца.
Предлаганите медицински изделия следва да отговарят на изискванията на ЗМИ.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Цена    100
Цена
100
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Затворена система за вземане на кръв и урина и определяне на кръвна група 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33696500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УМБАЛ “Александровска” ЕАД

Доставка на реактиви, субстанции и консумативи за лабораториите на УМБАЛ “Александровска” ЕАД, съгласно посочената в документацията за участие спецификация.
Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя.
Доставките се извършват периодично, след писмена заявка от страна на Възложителя на съответното количество и вид на медицинските изделия, за срока на договора – 24 месеца.
Предлаганите медицински изделия следва да отговарят на изискванията на ЗМИ.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Цена    100
Цена
100
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Субстанции и химикали 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33696500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УМБАЛ “Александровска” ЕАД

Доставка на реактиви, субстанции и консумативи за лабораториите на УМБАЛ “Александровска” ЕАД, съгласно посочената в документацията за участие спецификация.
Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя.
Доставките се извършват периодично, след писмена заявка от страна на Възложителя на съответното количество и вид на медицинските изделия, за срока на договора – 24 месеца.
Предлаганите медицински изделия следва да отговарят на изискванията на ЗМИ.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Цена    100
Цена
100
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Стъкларии, пластмасови консумативи и други 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33696500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УМБАЛ “Александровска” ЕАД

Доставка на реактиви, субстанции и консумативи за лабораториите на УМБАЛ “Александровска” ЕАД, съгласно посочената в документацията за участие спецификация.
Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя.
Доставките се извършват периодично, след писмена заявка от страна на Възложителя на съответното количество и вид на медицинските изделия, за срока на договора – 24 месеца.
Предлаганите медицински изделия следва да отговарят на изискванията на ЗМИ.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Цена    100
Цена
100
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Антитела и реагенти 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33696500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

УМБАЛ “Александровска” ЕАД

Доставка на реактиви, субстанции и консумативи за лабораториите на УМБАЛ “Александровска” ЕАД, съгласно посочената в документацията за участие спецификация.
Посочените в техническата спецификация количества са прогнозни и зависят от обема на дейността на Възложителя.
Доставките се извършват периодично, след писмена заявка от страна на Възложителя на съответното количество и вид на медицинските изделия, за срока на договора – 24 месеца.
Предлаганите медицински изделия следва да отговарят на изискванията на ЗМИ.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Цена    11
Цена
100
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз, в случаите, изброени подолу (моля, попълнете Приложение Г1)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  788953 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
95    10   Стъкларии, пластмасови консумативи и други
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
9 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ХИМТЕКС” ООД 836149057
ул. “Бузлуджа” № 33
гр. Димитровград BG411 6400 България
zop@chimtex.com +359 39160354
+359 39160351
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

24199.9      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
96    10   Стъкларии, пластмасови консумативи и други
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
9 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

“БИОСИСТЕМИ” ООД 130846726
ул. „Неофит Рилски” № 25
София BG411 1000 България
office@biosystems.bg +359 884163814
+359 884163814
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8538      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
97    2, 11   Клинична фармакология - отделение Клинична фармакология и Антитела и реагенти
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
9 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

“ФОТ” ООД 131025586
бул. „Овча купел” № 13
София BG411 1618 България
info@fot.bg +359 29506660
+359 29559551
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

31095.72      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
98    3, 10   Клиника по клинична имунология и Стъкларии, пластмасови консумативи и други
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
9 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„АКВАХИМ” АД 200984964
жк. „Дружба 2”, бул. “Проф. Цветан Лазаров” № 83
София BG411 1582 България
aquachim@aquachim.bg +359 28075000
+359 28075050
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

21393.33      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
99    1   Централна клинична лаборатория
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
9 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ИНТЕР БИЗНЕС 91” ЕООД 010652246
ул. “Кешан” № 6
София BG411 1527 България
office@interbusiness-bg.com +359 29446363
+359 29443849
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

48333.33      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
100    7, 9, 10   Клиника по съдебна медицина и деонтология, Субстанции и химикали и Стъкларии, пластмасови консумативи и други
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
9 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„РИДАКОМ” ЕООД, ЕИК , със седалище и адрес на управление гр. София 1618, , тел.: 02/ , факс: 02/ , e-mail 175040885
ул. “Коломан” № 1, адм. сграда на стадион Славия, офис 217, ет. 2
София BG411 1618 България
op@ridacom.com +359 29586568
+359 29559998
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4249.32      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
101    3, 10   Клиника по клинична имунология, Стъкларии, пластмасови консумативи и други
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/08/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
9
9 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ДАНС ФАРМА” ЕООД 130868975
ул. “Индустриална” № 11, Василев Бизнес Сити, ет.7
София BG411 1202 България
info@danspharma.com +359 29367079
+359 29367792
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25267.63      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/08/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
ДА
 
открита процедура
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Проведена е открита процедура за възлагане на обществена поръчка със същия предмет. За обособените позиции/ном. единици, предмет на настоящата поръчка, не са подадени оферти за участие или са подадени оферти, които са неподходящи. При наличие на тези обстоятелства, съгл. чл.79, ал.1, т.1, възложителите могат да проведат процедура на договаряне без предварително обявление.

Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва