Версия за печат

00353-2017-0115

BG-Козлодуй:

Решение за откриване на процедура



Решение номер ЗОП-Р-151 от дата 03.08.2017 г. 

І: Възложител

Секторен

I.1) Наименование и адрес
Национален идентификационен No (ЕИК): 106513772

BG313, АЕЦ Козлодуй ЕАД, Площадката на АЕЦ Козлодуй, За: Георги Захариев, България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 76162, E-mail: gzahariev@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders&id=3173.

I.4) Основна дейност

Електроенергия


ІI: Откриване

Откривам процедура

за възлагане на обществена поръчка


Поръчката е в областите отбрана и сигурност:

НЕ

ІI.1) Вид на процедурата

Договаряне без предварителна покана за участие


IІI: Правно основание

Чл. 138, ал. 1 във вр. с чл. 79, ал. 1, т. 3 от ЗОП

IV: Поръчка

IV.1) Наименование

Подмяна на РТ-шкафове, панели с нормиращи преобразуватели, кросови шкафове и електрозахранващи панели на датчици КИП по I и II контур.

IV.2) Обект на поръчката
Доставки
ІV.3) Описание на предмета на поръчката

Подмяна на РТ-шкафове, панели с нормиращи преобразуватели, кросови шкафове и електрозахранващи панели на датчици КИП по I и II контур.

ІV.4) Обществената поръчка съдържа изисквания, свързани с опазване на околната среда

НЕ

IV.5) Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от ервопейските фондове и програми

НЕ

IV.6) Разделяне на обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Мотиви за невъзможността за разделяне на поръчката на обособени позиции

Невъзможност за разделяне на обособени позиции поради следното: - наличие на еднаква степен на сложност на работите и единни критерии към изпълнението им; - постигане на икономичен ефект чрез уедряване на доставките; - гарантирано обезпечаване на изпълнението на всички планирани дейности.

IV.7) Прогнозна стойност на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС: 26000000 BGN
IV.8) Предметът на поръчката се възлага с няколко отделни процедури

НЕ


V: Мотиви

V.1) Мотиви за избора на процедура

В периода 2003-2006г. по Програмата за модернизация на 5 и 6 ЕБ /ПМ5,6ЕБ/всички шкафове с изчислителни и логически функции /УВС, УКТС и АСУТ/ по първи и втори контур от системите за контрол и управление са заменени със система от ново поколение Ovation по договор AEZ 734/99. В състава на схемите за контрол и управление по първи и втори контур, освен шкафове с изчислителни и логически функции /УВС, УКТС и АСУТ/, участват панели за захранване на датчици за разход, ниво и налягане, панели за нормиране /преобразуване/ на сигналите за температура, шкафове за размножаване на токови сигнали и кросови шкафове за преобразуване на напрежение от оперативните вериги на изпълнителните механизми /задвижки, клапани, помпи, вентилатори и др./. Посочената оборудване е монтирано и въведено в експлоатация в периода 1984-1986г. за 5 ЕБ и 1988-1990г. за 6 ЕБ. Тези панели не са включени в ПМ5,6ЕБ и до този момент не са подменяни или модернизирани. Експлоатационният срок на оборудването отдавна е изтекъл и се удължава чрез техническо преосвидетелстване, което се извършва с периодичност 2 години и с превантивни мерки по техническото обслужване и подмяна на отделни остарели елементи. Тези действия не могат да решат проблемите, породени от недостатъците на оригиналната проектна система, като: - стареене на елементната база на електронните блокове и комутацията на шкафовете; - остаряла технология при производство на елементната база, изоставане от прилаганите съвременни технологии за системи за контрол и управление; - използване на горими и разпространяващи горенето материали; - значителен брой вътрешношкафови и междушкафови връзки, недостатъчно надеждни кабелни снопове, разьомни съединения и множество спойки за вътрешните връзки; - недостатъци в проекта на УКТС по отношение на шумоустойчивостта, нивата на сработване и др.; - недостатъчна диагностика по време на експлоатацията, предпоставки за човешки грешки при уточняване на дефектите; - неудобство в техническото обслужване; - част от панелите са изпълнени с открити тоководещи части, разположени в близост до апаратурата, което е недостатъчно ремонтопригодно и не отговаря на съвременните изисквания за безопасна експлоатация. Използваните електронни и електрически елементи са морално и физически остарели, което води до чести дефекти в схемите за управление и сигнализация. Почти цялата използвана апаратура е спряна от производство, което допълнително затруднява поддръжката. Всички тези недостатъци могат да бъдат елиминирани чрез модернизация на панелите за захранване на датчици за разход, ниво и налягане, панелите за нормиране на сигналите за температура, шкафове за размножаване на токови сигнали и кросови шкафове с нова компютърна информационна управляваща система /КУИС/, която да бъде интегрирана със съществуващата система Ovation първи и втори контур. КУИС Ovation за 5 и 6 ЕБ е проектирана и внедрена в експлоатация от WESTINGHOUSE ENERGY SYSTEMS, САЩ в периода 2002-2007г. по договор AEZ 734/99.с проектната компания Westinghouse Industry Products International Company, която е собственост на Westinghouse Energy System, и е създадена специално за ПМ5,6ЕБ.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура по договаряне без предварително обявление, договаряне без предварителна покана за участие, договаряне без публикуване на обявление за поръчка, пряко договаряне

WESTINGHOUSE ENERGY SYSTEMS или оторизиран негов представител.

V.3) Настоящата процедура е свързана с предходна процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: --

VI: Одобрявам

поканата за участие

VII: Допълнителна информация

VII.2) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VII.3) Подаване на жалби
Точна информация относно краен срок/крайни срокове за подаване на жалби

В 10-дневен срок съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.

VII.4) Дата на изпращане на настоящото решение

03.08.2017 г. 


VIII: Възложител

VIII.1) Трите имена

Иван Тодоров Андреев

VIII.2) Длъжност

Изпълнителен директор