Деловодна информация
00426Община Кюстендил
12-00-78 27/07/2017 (дд/мм/гггг)
не
00426-2017-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кюстендил 000261517
пл.Велбъжд № 1
Кюстендил BG415 2500 България
Десислава Алайкова-Стоева +359 78551026
ob_porachki@kustendil.bg +359 78550815

Интернет адрес/и

www.kustendil.bg

http://212.122.172.114/imeon_web/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Община Кюстендил

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за осигуряване на публичност и визуализация, по обособени позиции“
22000000      
Услуги

Изпълнението на отделните дейности следва да бъде съобразено със следното: 1. Дизайнът на всеки един от материалите подлежи на предварително съгласуване и одобрение от страна на Възложителя/ Ръководителя на Проекта, преди окончателното им изработване. !!! Монтажът на информационните табели се извършва от Изпълнителя на определено от Възложителя място. Изпълнителят трябва да изпълни всички дейности по поръчката в съответствие с настоящата Документация за участие и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
20200      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Публичност и визуализация по проект „Обновяване/ реконструкция на административната сграда на Общинска администрация“, Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Изработване и монтаж на временен билборд – 1 бр. Изработване и монтаж на обяснителна табела -1 бр.;Стартова пресконференция - 1 бр. Финална пресконференция -1 бр. Събитие "Първа копка" – 1 бр. ; Чадъри -500 бр.; Тефтери -500 бр.;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Обновяване/реконструкция на административната сграда на Общинска администрация“ по Оперативна програма „Региони в растеж 2014 - 2020“, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие“,

Към момента на обявяване на настоящата поръчка не е налице сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. Предвид което и на основание и на основание чл. 114 от ЗОП, Договорът за изпълнение на обособената позиция влиза в сила при осигурено финансиране, за което обстоятелство Изпълнителят ще бъде писмено уведомен.

II.2) Описание 1

„Изработване на брошури по проект „Обновяване/ реконструкция на административната сграда на Общинска администрация“, Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22150000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Брошури - 500 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Обновяване/реконструкция на административната сграда на Общинска администрация“ по Оперативна програма „Региони в растеж 2014 - 2020“, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие“,

Към момента на обявяване на настоящата поръчка не е налице сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. Предвид което и на основание и на основание чл. 114 от ЗОП, Договорът за изпълнение на обособената позиция влиза в сила при осигурено финансиране, за което обстоятелство Изпълнителят ще бъде писмено уведомен.

II.2) Описание 1

„Публичност и визуализация по проект „Обновяване на административната сграда на Областна дирекция на МВР“ Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Изработване и монтаж на временен билборд – 1 бр. ;Изработване и монтаж на обяснителна табела -1 бр. ; Стартова пресконференция -1 бр. Финална пресконференция .-1 бр. Събитие "Първа копка" – 1 бр.; Брандирана бизнес чанта за документи или лаптоп -80 бр.; Тефтер бележник -500 бр.; Рекламни чаши -250 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обновяване на административната сграда на Областна дирекция на МВР“ по Оперативна програма „Региони в растеж 2014 - 2020“, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие“

Към момента на обявяване на настоящата поръчка не е налице сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. Предвид което и на основание и на основание чл. 114 от ЗОП, Договорът за изпълнение на обособената позиция влиза в сила при осигурено финансиране, за което обстоятелство Изпълнителят ще бъде писмено уведомен.

II.2) Описание 1

„Изработване на брошури по проект „Обновяване на административната сграда на Областна дирекция на МВР“ Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22150000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Информационни брошури- 500 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Обновяване на административната сграда на Областна дирекция на МВР“ по Оперативна програма „Региони в растеж 2014 - 2020“, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие“

Към момента на обявяване на настоящата поръчка не е налице сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. Предвид което и на основание и на основание чл. 114 от ЗОП, Договорът за изпълнение на обособената позиция влиза в сила при осигурено финансиране, за което обстоятелство Изпълнителят ще бъде писмено уведомен.

II.2) Описание 1

„Публичност и визуализация по проект „Енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради“ Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Изработване и монтаж на временен билборд – 5 бр.;Изработване и монтаж на обяснителна табела -5 бр.; Стартова пресконференция -1 бр.; Финална пресконференция -1 бр. Събитие "Първа копка" – 1 бр.; Доставка на чадъри – 1000 бр.; Доставка на мобилно зарядно, подходящо за брандиране - 100 бр.;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради“ по Оперативна програма „Региони в растеж 2014 - 2020“, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие“

Към момента на обявяване на настоящата поръчка не е налице сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. Предвид което и на основание и на основание чл. 114 от ЗОП, Договорът за изпълнение на обособената позиция влиза в сила при осигурено финансиране, за което обстоятелство Изпълнителят ще бъде писмено уведомен.

II.2) Описание 1

„Изработване на брошури по проект „Енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради“ Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020“ 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22150000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Кюстендил

Информационни брошури -500 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради“ по Оперативна програма „Региони в растеж 2014 - 2020“, Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие“

Към момента на обявяване на настоящата поръчка не е налице сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. Предвид което и на основание и на основание чл. 114 от ЗОП, Договорът за изпълнение на обособената позиция влиза в сила при осигурено финансиране, за което обстоятелство Изпълнителят ще бъде писмено уведомен.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  783587 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-451    2   „Публичност и визуализация по проект „Обновяване/ реконструкция на административната сграда на Общинска администрация“, Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД 201557566
ул. Средна гора № 84-86
София BG411 1000 България
office@dmibg.com +359 24234859
+359 24277713
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
8490.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5750      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-459    3   „Изработване на брошури по проект „Обновяване/ реконструкция на административната сграда на Общинска администрация“, Оперативна програма „Региони в растеж 2014-2020“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Про дизайн консулт ЕООД 200194920
ж.к. Дружба бл.212, вх.В, ет.5, ап.60
София BG411 1000 България
pro.design.company@gmail.com +359 8887752780
+359 000000
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

330      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-452    4   „Публичност и визуализация по проект „Обновяване на административната сграда на Областна дирекция на МВР“ Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД 201557566
ул. Средна гора № 84-86
София BG415 1000 България
office@dmibg.com +359 24234859
+359 24277713
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7310.75      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4210      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-460    5   „Изработване на брошури по проект „Обновяване на административната сграда на Областна дирекция на МВР“ Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Про дизайн консулт ЕООД 200194920
ж.к. Дружба бл.212, вх. В, ет.5, ап.69
София BG411 1000 България
pro.design.company@gmail.com +359 8887752780
+359 0000000
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

330      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-453    6   „Публичност и визуализация по проект „Енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради“ Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ди Ем Ай Дивелъпмънт ЕООД 201557566
ул. Средна гора № 84-86
София BG411 1000 България
office@bmibg.com +359 24234859
+359 24277713
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
16301.08      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9250      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-00-461    7   „Изработване на брошури по проект „Енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради“ Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014 – 2020“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/07/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Про дизайн консулт ЕООД 200194920
ж.к. Дружба бл.212, вх.В, ет.5, ап.69
София BG411 1000 България
pro.design.company@gmail.com +359 8887752780
+359 000000
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

330      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/07/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва