Деловодна информация
02718Териториално поделение "Държавно горско стопанство Ардино" - териториално поделение на Южноцентрално държавно предприятие, гр. Смолян
700 28/06/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
28/06/2017 (дд/мм/гггг)
02718-2017-0113 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Южноцентрално държавно предприятие /ЮЦДП/ - Смолян, Териториално поделение държавно горско стопанство /ТП ДГС Ардино/ 2016195800087
ул. Републиканска № 7
Ардино BG425 6750 България
Христина Ставрева - юрисконсулт +359 879429595
dgsardino@ucdp-smolian.com +359 036514641

Интернет адрес/и

http://dgsardino.ucdp-smolian.com

http://ucdp-smolian.com/profil/public_contracts_fileslist.php?showmaster=view1&fk_id=269


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Териториално поделение към държавно предприятие с основна дейност горско - съгласно чл.165, ал.1 и 2 от ЗГ

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП „ДГС Ардино”, за срок от 36 месеца”, по обособени позиции
30100000      
Доставки

„Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП „ДГС Ардино”, за срок от 36 месеца”, по обособени позиции:
Обособена позиция №1 – „Доставка на канцеларски материали и принадлежности, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на ТП „ДГС Ардино””
Обособена позиция №2 – „Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП „ДГС Ардино””.
Прогнозните количества канцекарски материали, оборудване, принадлежности по вид, прогнозно количество и изискванията за тях по обособени позиции, са посочени в Техническата цпецификация – неразделна част от договорите за възлагане на настоящата обществена поръчка.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
26000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали и принадлежности, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на ТП „ДГС Ардино”” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Доставките ще се извършват франко административната сграда на ТП „ДГС Ардино”, находяща се на адрес гр. Ардино, ул. „Републиканска” № 7, обл. Кърджали.

„Доставка на канцеларски материали и принадлежности, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП”.Описание на необходимите канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително по артикули, единична мярка и прогнозни количества за 36 месеца, са посочени в техническата спецификация-неразделна част от договора за обществената поръчка. Отделните доставки ще се извършват в сроковете, посочени в Техническото предложение на изпълнителя. Срокът за доставка на заявение от Възложителя стоки не може да бъде по-дълъг от 3 (три) работни дни считано от датата на получаване на заявката.В стойността на поръчката се предвиждат всички разходи, свързани с качественото изпълнение на предмета на поръчката, в т.ч. всички застраховки, данъци, такси, печалба, начислявани от участника, транспортни разходи за изпълнение на поръчката, всички други присъщи разходи за осъществяване на дейността в рамките на договорения период.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възможност за увеличаване количествата на посочените в техническата спецификация артикули в размер до +20% в рамките на срока на договора.При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП и в случай, че общата прогнозна стойност с включени опции до +20% не е изчерпана, срокът на договора може да бъдепродължен до сключването на нов договор, но не повече от 6 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Настоящата обособена позиция беше запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Но в срока за подаване на оферти нямаше подадени такива от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, поради което позицията се възложи на участник, който не е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания.

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП „ДГС Ардино”” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Доставките ще се извършват франко административната сграда на ТП „ДГС Ардино”, находяща се на адрес гр. Ардино, ул. „Републиканска” № 7, обл. Кърджали.

Обособена позиция №2 – „Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП „ДГС Ардино””. Описание на необходимите канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително по артикули, единична мярка и прогнозни количества за 36 месеца, са посочени в техническата спецификация-неразделна част от договора за обществената поръчка. Отделните доставки ще се извършват в сроковете, посочени в Техническото предложение на изпълнителя. Срокът за доставка на заявение от Възложителя стоки не може да бъде по-дълъг от 3 (три) работни дни считано от датата на получаване на заявката.В стойността на поръчката се предвиждат всички разходи, свързани с качественото изпълнение на предмета на поръчката, в т.ч. всички застраховки, данъци, такси, печалба, начислявани от участника, транспортни разходи за изпълнение на поръчката, всички други присъщи разходи за осъществяване на дейността в рамките на договорения период.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възможност за увеличаване количествата на посочените в техническата спецификация артикули в размер до +20% в рамките на срока на договора.При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП и в случай, че общата прогнозна стойност с включени опции до +20% не е изчерпана, срокът на договора може да бъдепродължен до сключването на нов договор, но не повече от 6 месеца.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 065-122087 (напр. 2015/S 123-123456)   и  779885 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
67    1   „Доставка на канцеларски материали и принадлежности, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на ТП „ДГС Ардино””
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/06/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Веселин Балев ЕООД 114616366
ул. Дойран №63а
Плевен BG314 5800 България
gboeva@vbalev.eu +359 64802442
+359 64801205
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
68    2   Обособена позиция №2 – „Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП „ДГС Ардино””
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/06/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АТС - България ООД 130332479
ж.к. Младост 1, ул. Димитър Моллов №16
София BG411 1750 България
tender@atsbulgaria.com +359 29752093
+359 29752285
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
24000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

24000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Обжалвания свързани с настоящата процедура се извършват по реда на глава двадесет и седма ,,Производство по обжалване" от Закона за обществените поръчки. Сроковете за подаване на жалба са конкретизирани в чл. 197, ал. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/06/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва