„Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП „ДГС Ардино”, за срок от 36 месеца”, по обособени позиции |
|
30100000 |
|
|
„Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП „ДГС Ардино”, за срок от 36 месеца”, по обособени позиции: Обособена позиция №1 – „Доставка на канцеларски материали и принадлежности, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на ТП „ДГС Ардино”” Обособена позиция №2 – „Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП „ДГС Ардино””. Прогнозните количества канцекарски материали, оборудване, принадлежности по вид, прогнозно количество и изискванията за тях по обособени позиции, са посочени в Техническата цпецификация – неразделна част от договорите за възлагане на настоящата обществена поръчка. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
26000.00 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на канцеларски материали и принадлежности, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на ТП „ДГС Ардино”” |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30100000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG425
Доставките ще се извършват франко административната сграда на ТП „ДГС Ардино”, находяща се на адрес гр. Ардино, ул. „Републиканска” № 7, обл. Кърджали. | „Доставка на канцеларски материали и принадлежности, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП”.Описание на необходимите канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително по артикули, единична мярка и прогнозни количества за 36 месеца, са посочени в техническата спецификация-неразделна част от договора за обществената поръчка. Отделните доставки ще се извършват в сроковете, посочени в Техническото предложение на изпълнителя. Срокът за доставка на заявение от Възложителя стоки не може да бъде по-дълъг от 3 (три) работни дни считано от датата на получаване на заявката.В стойността на поръчката се предвиждат всички разходи, свързани с качественото изпълнение на предмета на поръчката, в т.ч. всички застраховки, данъци, такси, печалба, начислявани от участника, транспортни разходи за изпълнение на поръчката, всички други присъщи разходи за осъществяване на дейността в рамките на договорения период. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Възможност за увеличаване количествата на посочените в техническата спецификация артикули в размер до +20% в рамките на срока на договора.При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП и в случай, че общата прогнозна стойност с включени опции до +20% не е изчерпана, срокът на договора може да бъдепродължен до сключването на нов договор, но не повече от 6 месеца.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Настоящата обособена позиция беше запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Но в срока за подаване на оферти нямаше подадени такива от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, поради което позицията се възложи на участник, който не е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП „ДГС Ардино”” |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30100000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG425
Доставките ще се извършват франко административната сграда на ТП „ДГС Ардино”, находяща се на адрес гр. Ардино, ул. „Републиканска” № 7, обл. Кърджали. | Обособена позиция №2 – „Доставка на канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително и рекламни материали за нуждите на ТП „ДГС Ардино””. Описание на необходимите канцеларски материали, оборудване и принадлежности, включително по артикули, единична мярка и прогнозни количества за 36 месеца, са посочени в техническата спецификация-неразделна част от договора за обществената поръчка. Отделните доставки ще се извършват в сроковете, посочени в Техническото предложение на изпълнителя. Срокът за доставка на заявение от Възложителя стоки не може да бъде по-дълъг от 3 (три) работни дни считано от датата на получаване на заявката.В стойността на поръчката се предвиждат всички разходи, свързани с качественото изпълнение на предмета на поръчката, в т.ч. всички застраховки, данъци, такси, печалба, начислявани от участника, транспортни разходи за изпълнение на поръчката, всички други присъщи разходи за осъществяване на дейността в рамките на договорения период. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Възможност за увеличаване количествата на посочените в техническата спецификация артикули в размер до +20% в рамките на срока на договора.При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП и в случай, че общата прогнозна стойност с включени опции до +20% не е изчерпана, срокът на договора може да бъдепродължен до сключването на нов договор, но не повече от 6 месеца.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|